2023-11-10, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godofasgaard
Åbäket påstår i en live som hon hade tidigare idag att hon inte har någon förvaltare nu för hon har slutat.

Förvaltaren orkade inte med henne, fullt förståeligt. Stackars den som tar över.
2023-11-10, 22:59
Medlem
Hej! Bumbi! Vet du vad? Det är domstolen som bestämmer om din förvaltare får sluta!
Sen att hon ljuger om hälsan kommer dom inte att se på med goda ögon!
Men om dom låter henne sluta får du direkt en ny FÖRVALTARE den dagen hon slutar!
2023-11-10, 23:00
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnadGardin
Sitter i liven och den dumma skatan blockar alla. Hon är så smutsig, inifrån och ut.

Hon är så retlig. Hon kan sitta i lives och babbla om sina ryggproblem i timmar. Sedan vill hon inte prata om det. Om någon ny följare ansluter och frågar hur hon mår blir hon så otrevlig och blockar.
Det är väl inte lätt för alla nyinkomna i hennes live att veta! De undrar väl bara, men Bumbi går igång som f*n!
2023-11-10, 23:00
Medlem
Luzzjes avatar
Nu är hon manisk och är inne och läser här igen Hej Emelie!
2023-11-10, 23:04
Medlem
Nyss hade hon ont i ryggen nu plötsligt är hon fri från all värk! Mirakel piller finns!
2023-11-11, 00:02
Medlem
Spekulation då jag inte haft en förvaltare själv men om den tanten säger att hon inte tänker fortsätta en minut till och slutar på dagen så kan jag tänka mig att Emelie får sköta det själv tills de hittat en ny? Hon har ju uppenbarligen tillgång att hantera sina egna pengar just nu.
2023-11-11, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Nu är hon manisk och är inne och läser här igen Hej Emelie!
Knarkfia kan ju ta och läsa hennes getknullar-pundar-rattfyllo till kompis domar när hon ändå är här
2023-11-11, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Spekulation då jag inte haft en förvaltare själv men om den tanten säger att hon inte tänker fortsätta en minut till och slutar på dagen så kan jag tänka mig att Emelie får sköta det själv tills de hittat en ny? Hon har ju uppenbarligen tillgång att hantera sina egna pengar just nu.
Det är tingsrätten som beslutat att hon ska ha en förvaltare!
Således är det tingsrätten som kan entlediga förvaltaren från sitt uppdrag, under tiden ny utses måste befintliga sköta sitt uppdrag! Vilket hon inte gör! Det finns 2 ord i beslutet som beskriver uppdraget, inget av dom uppfylls!
Senast redigerad av escorpiao 2023-11-11 kl. 00:54.
2023-11-11, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Det är tingsrätten som beslutat att hon ska ha en förvaltare!
Således är det tingsrätten som kan entlediga förvaltaren från sitt uppdrag, under tiden ny utses måste befintliga sköta sitt uppdrag! Vilket hon inte gör! Det finns 2 ord i beslutet som beskriver uppdraget, inget av dom uppfylls!
Spekulation som sagt men jag förstår helt och hållet om förvaltaren vägrar utföra sitt arbete, ersättning utgår på någon enstaka tusenlapp per månad. Är inte värt tiden eller pengarna att hålla på med Emelie som behöver någon som mer eller mindre är revisor på heltid.
2023-11-11, 08:28
Medlem
T2Franks avatar
Ens behöver ju boende på heltid och en person som stoppar OF. Omyndigförklara vore ju bra här.

Boende och personal, ett låst rum.

Eftersom ems mest troligt trakasserar sin stackars förvaltare och är i behov av helt andra instanser så händer ju inget.
2023-11-11, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora

Bumbi har ett hemligt konto som hon har lyckats hålla gömt för förvaltaren. Där sätter hon in sina of pengar och kan dessutom ta emot swish
2023-11-11, 09:48
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Bumbi har ett hemligt konto som hon har lyckats hålla gömt för förvaltaren. Där sätter hon in sina of pengar och kan dessutom ta emot swish

Man undrar ju om hon på allvar tror att hennes förvaltare inte kommer komma på det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in