Citat:
Ursprungligen postat av
ShpongleDMT
Nja, hade de haft all makt och medhåll i samhället så säger nått mig att det hade kunnat sluta med hängningar på torget. Nån av dem kanske hade klarat sig men bögnegern, mongo-Karro eller Els-Marie hade garanterad häng i snaran.
Om, du var med förra säsongen så vet du att det var mer eller mindre det som det fantiserades om, och många i tråden var med på det..
Men det behövs alltid nån som jagar på hatet och inte låter folk glömma, men hon brukar mest jobba på kvällar och nätter det blir väl lagom till är hatet har börjat dala lite.

Men det är nog illa som det är. Många vittnar om dödshot, trakasserar av deras barn i skolan osv osv
Jag kan tycka att det är bra att det finns nån som Greta som kallar saker för vad det är och som är motpol till "rättvissekämpen". Hon risker också ofta hänsnaran i tråden, det är tur att hon kan logga ut.
Ja, nä jag delar definitivt inte läger med dessa.
Inget läger alls för den delen.
Visst, förra året kände jag att jag ville slå nån jäkel med en käpp, detsamma med Els-Marie.
Ken kanske också har åkt på någon mental-propp.
Dessa hade garanterat (försökt) hängt mig i närmsta lyktstolpe utan närmare diskussion i verkligheten, kan ju vara därför

Men jag nöjer mig med att gnälla lite här, sedan tycker jag att man kan låta det vara bra så.
Utan att bli för överdriven.