Citat:
Ursprungligen postat av
noll.con.troll
Trevligt. Men var hittar jag killar som gillar tjocka magar? Ingen idé att leta.... har dock fått komplimang för min "vackra" mage en gång, så det får duga

Vet inte hur tjock mage du har, men skulle du mot all förmodan se ut som mig kan jag bara klargöra att det inte är några problem: män tycker att kvinnan är den vackraste skapelsen. Även om man ser förjävlig ut… De kan t.o.m. tycka att man har den sexigaste jävla kroppen, även om den för tjejen är ett stort komplex och inte duger för att visas på t ex stranden.
Inte ens när jag var smal hade jag platt mage. Minns att jag startade en tråd om detta. (Med smal menar jag underviktig, värt att nämna eftersom män tycker typ att en tjej med BMI 23-24 är ”smal”… Klargörande: jag är inte överviktig.)
Det finns också män som går igång på feta tjejer. Ingen tjej lämnas utanför. Män däremot har det lite svårare. Även om jag håller med om att ”minimumlängden på 185” är ganska överdrivet. Jag kan sänka mig till 170, men då är jag 162 själv. (Många män hade tydligen inte haft lika mycket problem om tjejen var väldigt lång, t ex närmare 2 meter. Men jag tror även många män har en maxgräns där liksom - kanske preferens för minimum också för den delen.
Oftast handlar det om att man gärna inte vill att killen ska vara kortare än tjejen. Är man då lång som tjej måste man ha vissa marginaler. Hur lång är du själv?