2023-11-10, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Hahaha och vad i helveye ska HON podda om? Vad har hon att berätta för folk? Vad har hon att tillföra till folks vardag? Vad har hon att lära folk? Säkert sant men herregud vilken skämtpodd. Dessutom måste man ju ha lite utstrålning för att podda, inte prata som ett efterbliven förvuxet barn

🤣👌 Tycker också hon låter helt tillgjord
Citera
2023-11-10, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanland1
🤣👌 Tycker också hon låter helt tillgjord

Vi alla minns vilken jävla skitunge hon var både generellt och mot Markus i unga mammor. Nej bilbarnstolen till nyfödda bebisen måste vara i ”bäääääääge” (eller beige som vi normala människor säger). Men ja jättbegåvat att köpa den ljusaste bilbarnstolen du kan hitta till en kräkande, dregglande, bajsande bebis
Citera
2023-11-10, 20:01
Medlem
Linn verkar helt fixerad vid sin syster.

Hade de inte haft samma efternamn hade jag aldrig trott de var helsyskon, för de är verkligen inte lika. Inte på bilderna från är de var små heller. Det måste vara jobbigt för Linn som är så fixerad vid att alla måste vara lika henne.
Citera
2023-11-10, 20:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Linn verkar helt fixerad vid sin syster.

Hade de inte haft samma efternamn hade jag aldrig trott de var helsyskon, för de är verkligen inte lika. Inte på bilderna från är de var små heller. Det måste vara jobbigt för Linn som är så fixerad vid att alla måste vara lika henne.

Ja men visst! Hon är precis likadan med barnen, trots att alla barnen är kopior av sina pappor alla tre. Finns inget som är Linn i de alls men så kan det ju vara! Vissa barn är väldigt lika en av föräldrarna men här har verkligen alla tre blivit kopior av sina pappor, men tror att det kanske märks extra tydligt just för att de har olika pappor och därför inte alls ser ut som varandra. Men när någon då kommenterar nått gulligt om hur fina nån av döttrarna är och att den är lik sin pappa, så raderar hon kommentaren!!! HUR EGOCENTRISKT?! Linn: Det handlar inte om dig!!!!! ALLT handlar inte om dig!!! Det handlar om barn som faktiskt har en till förälder
Citera
2023-11-10, 20:20
Avslutad
Och nu reklam med barnen i. Hallååå?!?! Du har inte sett dina barn på en vecka! Men det går bra att utnyttja de för allt och alla att se på sociala medier? Wtf. Som nån annan nämnde här: varannan vecka visst, men förälder är du alltid på heltid. När de blir äldre kommer de vilja messa/fika med/träffa/prata med henne oavsett om det är hennes mamma-vecka eller flams och trams-vecka
Senast redigerad av Bais977 2023-11-10 kl. 20:23.
Citera
2023-11-10, 20:21
Avslutad
Nån nämnde Linn och onlyfans. Hade verkligen inte förvånat mig (inga ansikten såklart, men är det sant?
Citera
2023-11-10, 20:26
Medlem
Citat:
Ja men visst! Hon är precis likadan med barnen, trots att alla barnen är kopior av sina pappor alla tre. Finns inget som är Linn i de alls men så kan det ju vara! Vissa barn är väldigt lika en av föräldrarna men här har verkligen alla tre blivit kopior av sina pappor, men tror att det kanske märks extra tydligt just för att de har olika pappor och därför inte alls ser ut som varandra. Men när någon då kommenterar nått gulligt om hur fina nån av döttrarna är och att den är lik sin pappa, så raderar hon kommentaren!!! HUR EGOCENTRISKT?! Linn: Det handlar inte om dig!!!!! ALLT handlar inte om dig!!! Det handlar om barn som faktiskt har en till förälder
Jag blev blockad när jag skrev att J var lik sin pappa.. jag skrev en trevlig kommentar om att barnen var söta och att J var lik sin pappa... tänk att man kan bli blockad för det...
Linn och hennes syster är helt olika I utseendet men även i sättet verkar det som...sen har hon ju faktiskt en bror också som hon bara nämner typ 2 gånger per år...för han är tydligen inte så förtjust i sociala medier...
Citera
2023-11-10, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
”Första arbetsveckan avklarad”
Måste ha varit tufft! Hårt slit från kväll till morgon (eller tvärtom), nya uppgifter att lära sig, stå lägst i rang och få utföra skituppgifterna eftersom hon är ny….
Eller? Hon vet verkligen inte ett dugg om arbete.

Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Och alla hennes rabiata fans frågar vad hon jobbar med, hon gör väl samma skit som hon alltid gjort fast utan barnen. Eller har kanske fått jobb som florist

Vad i he-vete behövde hon "flytta" till Stockholm för jobbet för?! Första vecka har hon publicerat 2 samarbeten inspelade i Örebro med barnen, ett pinsamt samarbete som inte spelar roll var det är inspelat och häng på Stockholms sunkigaste WT-ställe (vilket hon kunde gjort genom att åka dit över dagen eller ta en hotellnatt).
Vaaaarför mååååste hon "bo" i Stockholm pga jobb..?! Nej, lilla Linnsan, tänk om för din yngstas skull..
Citera
2023-11-10, 20:29
Medlem
”Tydligen är jag och Fanny ganska lika” pga bilden hon la ut när Fanny och killen pussades. Ni båda är blonda och bilden är mörk annars ingen likhet
Citera
2023-11-10, 20:32
Medlem
Fattar inte hur man inte kan ha någon som helst känsla för situationer. Alla andra på middagen är fint klädda medans Linn visar för mycket hud, pärlor, diadem....någon märklig kombo barn skulle kunna välja.

Ser så sjukt konstigt och barnsligt ut. Hur svårt är det att klä sig normalt.
Citera
2023-11-10, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jag blev blockad när jag skrev att J var lik sin pappa.. jag skrev en trevlig kommentar om att barnen var söta och att J var lik sin pappa... tänk att man kan bli blockad för det...
Linn och hennes syster är helt olika I utseendet men även i sättet verkar det som...sen har hon ju faktiskt en bror också som hon bara nämner typ 2 gånger per år...för han är tydligen inte så förtjust i sociala medier...

Det är helt sjukt! Så äckligt beteende! Som sagt, hur ego kan man bli! Om nån lagt en liknande kommentar om hur sött mitt barn var och hon är lik sin pappa hade jag ju bara sagt tack och vad gullig du är. Men ALLT handlar om henne, precis allt. Narcissist? Därför hon har sånt behov av barn och att de ska älska henne och vara lik henne
Citera
2023-11-10, 20:42
Medlem
Citat:
Nån nämnde Linn och onlyfans. Hade verkligen inte förvånat mig (inga ansikten såklart, men är det sant?
Det var jag. Menar inte att jag tror att Linn håller på med det, för det tror jag faktiskt inte. Jag beskrev den typiska vägen som en tonårsmorsa från en bruksort brukar gå.
Den vägen kan mycket väl leda till onlyfans, men tror som sagt inte att Linnsan nått dit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in