2023-12-06, 10:26
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Asså förlåt men hennes schema…snälla…det är inte ett riktigt jobb!!! Ett riktigt jobb hinner du aldrig klämma in lunch, shopping, skvaller, drinkar på en vardag!!!
En reel ska hon hinna spela in också! Pressat schema för Linnsan. *styrkekram*
Citera
2023-12-06, 10:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
En reel ska hon hinna spela in också! Pressat schema för Linnsan. *styrkekram*

Ja kära nån… här kämpar människor med 8.30-17 jobb eller skiftjobb inom vård och nyheter med att få ihop sin vardags med hämta/lämna barn, laga mat och matlådor, hämta/lämna på aktiviteter, hinna en sväng till gymmet för sin egen hälsas skull, handla julklappar, lägga sig i tid och hinna med sin partner och lite egen me-time…
Citera
2023-12-06, 10:52
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ja kära nån… här kämpar människor med 8.30-17 jobb eller skiftjobb inom vård och nyheter med att få ihop sin vardags med hämta/lämna barn, laga mat och matlådor, hämta/lämna på aktiviteter, hinna en sväng till gymmet för sin egen hälsas skull, handla julklappar, lägga sig i tid och hinna med sin partner och lite egen me-time…
Ja, hon är så tragisk på nåt vis. Det vore väl okej om hon kunde erkände hur förspänt hon har det med sitt sk jobb, men hon tycker ju på fullaste allvar att det där är ett jobb.
Fika, luncha, skvallra och shoppa…en bra helg nån gång ibland för oss vanliga liksom.
Citera
2023-12-06, 10:53
Medlem
När ska hon lära sig skillnaden mellan tröja och kofta? Linn, en kofta är öppen i fram och knäpps med knappar..hela vägen eller möjligtvis dragkedja. en tröja är hel ifram och du får ta på den genom att trä i huvudet i hålet som är avsett för detta...förstår du? Eller behövs en tydligare förklaring?
Citera
2023-12-06, 11:00
Avslutad
Vem klär sig i ljust på ljust på vintern? Hänger hon som influenser inte alls med i säsongernas trender eller…
Citera
2023-12-06, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Nä så bra kanske var en överdrift men han är inte dålig, men Linn låter dålig fastän det är redigerat via en app för att låta bättre. Men kommentarerna kommer väl hylla henne så hon får mer hybris

Jag tycker iaf inte att han sjunger bra i denna låt🙈. Om de är redigerade via en app vill jag verkligen inte höra dem oredigerade🤣🤣🤣
Citera
2023-12-06, 11:42
Avslutad
Citat:
Vem klär sig i ljust på ljust på vintern? Hänger hon som influenser inte alls med i säsongernas trender eller…
Man kanske tycker egna preferenser är viktigare än trender.
Men det är många som klär sig ljust även på vintern.
Citera
2023-12-06, 11:49
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
En liten Disney-prinsessa såklart! Det är väl det hon vill vara..
Citera
2023-12-06, 12:01
Medlem
Incendios avatar
Måste säga att jag blir rent upprörd över Johans "arbetsschema". Lämnar man bort sina barn till förskolan för att fika, shoppa och gymma?! Och min stackars ensamstående granne som känner sig tvungen att sluta handla på sin lunchrast för att förskolan ställer frågor om varför hon kommer med matkassar när hon hämtar sin son. Bah! Särskilt om man adopterat sina barn borde man väl ändå vilja umgås med dem....

Dock bra och moget beslut av Simon. Jag önskar honom all lycka till med nästa fas i hans liv. Har han tur blir Belle intresserad av hockey och han kan bli tränare i hennes lag. Jag fick lägga av tidigt med fotbollen och är så glad att min dotter spelar och att jag får träna hennes lag
Citera
2023-12-06, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
En liten Disney-prinsessa såklart! Det är väl det hon vill vara..

Ja herregud…
Citera
2023-12-06, 14:01
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Måste säga att jag blir rent upprörd över Johans "arbetsschema". Lämnar man bort sina barn till förskolan för att fika, shoppa och gymma?! Och min stackars ensamstående granne som känner sig tvungen att sluta handla på sin lunchrast för att förskolan ställer frågor om varför hon kommer med matkassar när hon hämtar sin son. Bah! Särskilt om man adopterat sina barn borde man väl ändå vilja umgås med dem....

Dock bra och moget beslut av Simon. Jag önskar honom all lycka till med nästa fas i hans liv. Har han tur blir Belle intresserad av hockey och han kan bli tränare i hennes lag. Jag fick lägga av tidigt med fotbollen och är så glad att min dotter spelar och att jag får träna hennes lag
Ja det är provocerande.
Citera
2023-12-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ja herregud hon kommer snart att bränna ut sig, shopping, fika och skvaller och sen en drink ikväll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in