Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-10, 16:36
Medlem
Kan knappast varit för att sa anka till Tove under tävlingen.
2023-11-10, 16:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ShpongleDMT
Men det är nog illa som det är. Många vittnar om dödshot, trakasserar av deras barn i skolan osv osv
Jag kan tycka att det är bra att det finns nån som Greta som kallar saker för vad det är och som är motpol till "rättvissekämpen". Hon risker också ofta hänsnaran i tråden, det är tur att hon kan logga ut.

Men hon har ju den åsikten för att hon tycker att det är orättvist att folk säger ifrån då hon anser att folk är sinnessjuka då de tycker att det är en mobbning av Emilio och Therese... Så har jag uppfattat hennes åsikter hon fört fram här.

Otäckt dock att låta hatet gå till en punkt som är mycket värre än det som är gjort i en dokusåpa. De exempel som du tar upp som dödshot, trakasserier av barn osv. De har gått alldeles för långt och förlorat sig i mörkret. Men att säga ifrån är ju självklart.
Senast redigerad av sirsia0 2023-11-10 kl. 16:43.
2023-11-10, 16:50
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Kan knappast varit för att sa anka till Tove under tävlingen.
Fan, där är du kanske något på spåren! Var nog inte en slump att kodordet var just Kalle Anka - en pik mot Toves läppar.
2023-11-10, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Haha okej. Jo av den anledningen att i påannonseringen av nästa program så kommer Petra till Charlie, pratar med honom ensam och säger ”du förstår säkert varför jag är här”.
Nej, svarar han och sen tar klippet slut.

Missade du det i slutet av sista programmet?

Jaha då förstår jag, jag brukar alltid stänga av innan det kommer då man annars blir för förveten om vad som händer i nästa avsnitt.
2023-11-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Emilio blev väl knappast förnedrad. Det är ju andra som förnedrat sig själva och Emilio gick vinnande ur det.

Nja.... Emilio kämpar som en dåre i tron att han gör det bästa för laget medan lagkamraterna hånskrattar.. Som grädde på moset så går några inte ens fram till Emilio när han ligger utslagen!

Vet inte hur du ser på orden hån och förnedring... du får kolla med greta75...😉 Verkar ju ha samma definition...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-11-10 kl. 17:03.
2023-11-10, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShpongleDMT
Nja, hade de haft all makt och medhåll i samhället så säger nått mig att det hade kunnat sluta med hängningar på torget. Nån av dem kanske hade klarat sig men bögnegern, mongo-Karro eller Els-Marie hade garanterad häng i snaran.
Om, du var med förra säsongen så vet du att det var mer eller mindre det som det fantiserades om, och många i tråden var med på det..
Men det behövs alltid nån som jagar på hatet och inte låter folk glömma, men hon brukar mest jobba på kvällar och nätter det blir väl lagom till är hatet har börjat dala lite.
Men det är nog illa som det är. Många vittnar om dödshot, trakasserar av deras barn i skolan osv osv
Jag kan tycka att det är bra att det finns nån som Greta som kallar saker för vad det är och som är motpol till "rättvissekämpen". Hon risker också ofta hänsnaran i tråden, det är tur att hon kan logga ut.

Ja, nä jag delar definitivt inte läger med dessa.
Inget läger alls för den delen.

Visst, förra året kände jag att jag ville slå nån jäkel med en käpp, detsamma med Els-Marie.
Ken kanske också har åkt på någon mental-propp.
Dessa hade garanterat (försökt) hängt mig i närmsta lyktstolpe utan närmare diskussion i verkligheten, kan ju vara därför
Men jag nöjer mig med att gnälla lite här, sedan tycker jag att man kan låta det vara bra så.
Utan att bli för överdriven.
Senast redigerad av Sweotheod 2023-11-10 kl. 17:13.
2023-11-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Blivit utsatt för ert drev kanske?
Nån av Johans facebookvänner noterade för 6 dagar sen att Johan ändrat status till singel. Det var väl innan ha var med i läggmatchen och folk blev förbannade.
2023-11-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tynabort
Undra vad Charlie gör som får Petra att komma och läxa upp honom. Ska bli spännande att se på måndag.

Han verkar i alla fall lova att det kommer ta ”hus i helvete”

https://www.smt.se/2023-11-09/robinson-charlies-lofte-det-kommer-att-ta-hus-i-helvete

Och kallar sina motståndare för ”lönnfeta människor som gillar McDonalds och Netflix”
2023-11-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ockeogge

https://www.smt.se/2023-11-09/robinson-charlies-lofte-det-kommer-att-ta-hus-i-helvete

Och kallar sina motståndare för ”lönnfeta människor som gillar McDonalds och Netflix”

Måste han ju få tycka.
Men det lär inte bli uppskattat
Hade varit kul att ta ner Charlie på jorden om man varit där. Han hade säkert tagit det på rätt sätt.
Bra humor.

Ylwa, krut-tanten gillar jag också.
2023-11-10, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ockeogge

Låst artikel, vad står det?

Ja han var ju lönnfet själv en gång i tiden för inte så länge sen enligt hans insta... Kanske ska passa sig för att kasta sten i glashus.
2023-11-10, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av prekas
Nån av Johans facebookvänner noterade för 6 dagar sen att Johan ändrat status till singel. Det var väl innan ha var med i läggmatchen och folk blev förbannade.

Ja, Daniela sa att hon varit tyst ett tag och funderat innan hon la ut videon. Är inte Tiktok för tonåringar?
2023-11-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Ja, Daniela sa att hon varit tyst ett tag och funderat innan hon la ut videon. Är inte Tiktok för tonåringar?

Å internet är bara en fluga....

Tider förändras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in