Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-10, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Ändå var det Ken som hade en smutta dåligt samvete, och inte Johan eller Wilmer som satt och flinade och hånade. Detta säger väl endel.

Klart att överfall inom ishockey sker fortfarande. Nyligen var det ju en spelare som dog av en skridskoskena mot halsen, vilket enligt många inte såg så oskyldigt ut.

Jag tycker Ken kommer undan lite väl mycket pga av sin hudfärg och sin läggning. Ingen säger nåt när han rasistiskt hävdar att nåt dåligt är "white"...

Lite OT men jag upplever att dagens spelare och då speciellt ungdomen har betydligt mer empati för motståndarna. Jag har inte sett hur det gick till när han fick skenan över halsen... men förmodligen hade ett halsskydd kunnat räddat han.
2023-11-10, 15:48
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Du får lägga fredagskvällen till att googla lite, vill inte hänga ut henne då klippen är några år gamla och vet inte om hon gör det mer.
Men sett att det hintats om det tidigare i ett inlägg i denna tråd

Jag vet inte ens vem jag ska Googla på ju. Jag tror ju inte hon lagt upp sina videos med för och efternamn precis.
2023-11-10, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag är rädd att jag kränker dig igen nu men du känns lite blåst. Börjar bli lite trött på dina ledande småkorkade frågor nu. Ja, jag kallar mobben som som blev så till sig i brallan av avsnitten igår och satte av mot deltagarnas sociala medier - för en galen pöbel.

Att sätta av som en galen pöbel är lika illa det
Måste finnas något mellanting.
2023-11-10, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod

Precis!! Det måste räcka med ett fy eller tom nån form av armband....
Medan Emilio får lida av förnedringen och hånet i mången år...
Senast redigerad av Tompaaik1 2023-11-10 kl. 16:03.
2023-11-10, 16:01
Medlem
Citat:
En av årets deltagare verkar tydligen tycka om att lägga upp videos på nätet när man smeker muttan

Ken?
2023-11-10, 16:02
Avslutad
Johan berättade att han skulle sprida kärlek och det gör han nu genom att dela ut hjärtan i kommentarer till folk som svar på deras kommentarer. Ja Johan, det räcker säkert ja, idiot.
2023-11-10, 16:11
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
En av årets deltagare verkar tydligen tycka om att lägga upp videos på nätet när man smeker muttan
Tove?
Jag tycker hon ser ut som en sån som har Onlyfans. Och att hon kallar det för "girlpower" att tjäna pengar på sin fitta.
2023-11-10, 16:16
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag bara drog till med något med undran över varför du trodde just att det är Charlie som skulle bli hemskickad.

Haha okej. Jo av den anledningen att i påannonseringen av nästa program så kommer Petra till Charlie, pratar med honom ensam och säger ”du förstår säkert varför jag är här”.
Nej, svarar han och sen tar klippet slut.

Missade du det i slutet av sista programmet?
2023-11-10, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Nja, hade de haft all makt och medhåll i samhället så säger nått mig att det hade kunnat sluta med hängningar på torget. Nån av dem kanske hade klarat sig men bögnegern, mongo-Karro eller Els-Marie hade garanterad häng i snaran.
Om, du var med förra säsongen så vet du att det var mer eller mindre det som det fantiserades om, och många i tråden var med på det..
Men det behövs alltid nån som jagar på hatet och inte låter folk glömma, men hon brukar mest jobba på kvällar och nätter det blir väl lagom till är hatet har börjat dala lite.
Men det är nog illa som det är. Många vittnar om dödshot, trakasserar av deras barn i skolan osv osv
Jag kan tycka att det är bra att det finns nån som Greta som kallar saker för vad det är och som är motpol till "rättvissekämpen". Hon risker också ofta hänsnaran i tråden, det är tur att hon kan logga ut.
Senast redigerad av ShpongleDMT 2023-11-10 kl. 16:41.
2023-11-10, 16:31
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag är rädd att jag kränker dig igen nu men du känns lite blåst. Börjar bli lite trött på dina ledande småkorkade frågor nu. Ja, jag kallar mobben som som blev så till sig i brallan av avsnitten igår och satte av mot deltagarnas sociala medier - för en galen pöbel.

Jag håller fullständigt med dig. Vilka är de människorna som går in på sociala medier och läser lusen av folk liksom. Helt obegripligt att bli så investerad

De flesta deltagare kommer hem efter Robinson, ser avsnitten och med lite distans till livet/tävlingen så märker de själva när de handlade inkonsekvent eller möjligen taskigt (kanske inte hon från Missing People men hon är en udda fågel också)
2023-11-10, 16:34
Medlem
Undra vad Charlie gör som får Petra att komma och läxa upp honom. Ska bli spännande att se på måndag.
2023-11-10, 16:35
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompaaik1
Precis!! Det måste räcka med ett fy eller tom nån form av armband....
Medan Emilio får lida av förnedringen och hånet i mången år...

Emilio blev väl knappast förnedrad. Det är ju andra som förnedrat sig själva och Emilio gick vinnande ur det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in