2023-11-10, 16:25
Medlem
Negreritvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
ja e 2 meter lång o har en kompis som e typ 165cm. sjukt kort e han. de ja märkt när vi festar e att vi attraherar olika sorters kvinnor. ja har fult ansikte men får ändå mycke intresse från invandrar tjejer o bad bitches med gangster stil. kanske har med min kläd stil o göra oxå. (skinn väst o jeans o kepa). medan han får intresse från 18 åriga efterblevna blondiner som pluggar till miljö partist :P
Jag vet inte om du är rätt person att kalla andra för efterblivna som det stavas. Du kan inte ens påbörja en mening med stor bokstav och du skriver "e" i stället för är, precis som en utvecklingsstörd fjortis.
Citera
2023-11-10, 16:27
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Risken för ryggproblem ska vi inte ens tala om.

Är det inte lite som med "designade" hundar..? Du går - i din dumhet - och köper en American Bully för att du tänker att du nu har den snyggaste, coolaste hunden i stan, som kommer göra att alla andra tycker att du är stencool.

2 år senare inser du att du är du fast med en hund som knappt kan andas, knappt orkar gå, och får leva hela sitt liv i smärtor - bara för att DU var en idiot och inte tänkte på något annat än utseendet när du valde din hund! (eller biffiga/långa pojkvän)
Vad har det med långa killar att göra?
Citera
2023-11-10, 16:28
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad händer i missionären med en kort kvinna + lång man?

Hennes näsa hamnar väl typ vid mannens armhåla, men om jag förstått det hela rätt så behöver det inte alls vara erotikdödande utan en frän doft av karl kan mycket väl istället sätta fart på det kvinnliga maskineriet.
Citera
2023-11-10, 16:29
Medlem
1,74 har jag alltid tyckt vart en bra längd för killar, själv är jag 1,67
Citera
2023-11-10, 16:33
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tant81
1,74 har jag alltid tyckt vart en bra längd för killar, själv är jag 1,67

Bravo!! Vi får hålla ihop (åtminstone i anden) vi som gillar kortare killar ❤️❤️❤️
Citera
2023-11-10, 16:34
Medlem
F.Hansens avatar
Korta snubbar styr världen.
Citera
2023-11-10, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Hennes näsa hamnar väl typ vid mannens armhåla, men om jag förstått det hela rätt så behöver det inte alls vara erotikdödande utan en frän doft av karl kan mycket väl istället sätta fart på det kvinnliga maskineriet.

Åhh juste! Detta tänkte jag inte ens på.

Och du har rätt 100 %
Citera
2023-11-10, 16:52
Medlem
Glostrups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potofgold
Och du ska ju förstås dividera ord som det missfoster du är. Jag skrev klart och tydligt av egen statistik, vad menar du med citationstecken? Att det inte är sant? Det är ju sant för mig ditt inavlade handikapp. Och vaffan är felet med att föra egen statistik? Ditt mongo

Jag hade ju kunnat skriva att dina siffror är helt irrelevanta eftersom statistik inte funkar så, men jag indikerade det istället, genom att sätta ”egen statistik” inom citationstecken. Att säga att 4% av kvinnor gillar korta killar indikerar en universalitet i observationen, och då kan man förstås inte använda sina egna upplevelser som grund för det uttalandet. Hade du skrivit att ”4% av alla jag har stött på (en extremt begränsad urvalsgrupp) har gillat att jag är kort”, så hade det varit mer korrekt (men lite creepy om du gör så noggrann statistik över dina tillkortakommanden).

Att du kastar invektiv omkring dig visar bara att klen begåvning tyvärr ofta kombineras med lättkränkthet.
Citera
2023-11-10, 16:54
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.Hansen
Korta snubbar styr världen.

Bokstavligt talat ❤️ hehee
Citera
2023-11-10, 16:57
Medlem
Det finns någon för alla. Det är rimligt att längre tjejer behöver längre killar och att korta tjejer kan passa ihop med kortare killar.

Tror vi alla har kommit fram till här att korta tjejer har större urval bland både korta och långa killar - och att korta män styr världen!
Senast redigerad av Tissetiss 2023-11-10 kl. 17:02.
Citera
2023-11-10, 17:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Då är väl inte en kille som är 170+ kort?

Jag menar det är väl relativt till sin egen längd?

Det är ju under medellängd iaf.
Citera
2023-11-10, 17:03
Medlem
Citat:
Ja jag behöver inga tips på hur jag ska leva mitt liv i förhållande till korta/långa killar alltså....... vill nog snarare skänka lite hopp till korta killar, samt undersöka om jag är helt unik i detta. Det känns så ibland!

Jag önskar också att tjejer hade kunnat tänka ett steg längre och fråga sig själva varför längd är så viktigt. Vem vet, man kanske kan inspirera någon! 🙂

Du är troligtvis inte ensam men ovanligt kanske, jag är kort och har väl aldrig varit något problem för mig med kvinnor men är jätte vanligt att andra män måste påpeka ens korthet, kanske för de ska känna sig bättre vad vet jag. Intressant tråd 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in