2023-11-10, 16:07
Avslutad
Hahaha, du fick mig verkligen att skratta

Låter lite som om att du försöker övertyga dig själv? Inte för att en man är man baserat på hans längde. Men roligt så många tokiga nackdelar du kom med där.

Ps: Och du kan glömma allt om missionärsställningen med en kort kvinna och en lång man.

Men nice när man inte når något och har en lång man som bara ska sträcka handen men bäst att ha en pall när han inte är around.

Var din pappa kort eller lång?
Senast redigerad av Stalkerdelux 2023-11-10 kl. 16:09.
Citera
2023-11-10, 16:09
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noll.con.troll
Som rubriken lyder: hur ovanligt är det att, som jag, attraheras av korta killar? För mig är det lika självklart att en kille bör vara kort, som det är för andra tjejer att killen ska vara lång och ståtlig.

Om jag är ute på en dejtingsajt reagerar jag alltid positivt och blir extra nyfiken om killens längd ligger mellan 160 och 180, nånstans där ligger min ideala längd för en kille. Under 160 är inga större problem, men det är ställan man stöter på så korta killar.

Låt mig vara tydlig. Jag har ingen sexuell fetish för dvärgar eller kortväxta per se, och upplever sällan att det är själva "kortheten" jag attraheras av. Tvärtom, jag går på utseende och personlighet; humor, attityd, bildningsnivå etc. Däremot finner jag en sexighet i att vara kille och kort, samtidigt som man har en vass attityd och i bästa fall klär sig snyggt (vet inte hur det är med andra, men jag dejtar iaf inte killar som har fula kläder). Det är något med en stor personlighet i liten förpackning som gör mig väldigt, väldigt sugen..!!

OBS! Jag tänder INTE på kombinationer som kort+ tjock eller kort+flintskallig.... känns bäst att tydliggöra detta redan nu. Att jag gillar korta killar innebär inte att Karlssom på taket är min drömbild av hur en kille ska se ut. Tvärtom, jag gillar snygga killar.

Om jag blir kär i en lång kille må det vara hänt. Personligheten är det viktiga, men det finns saker med "längd" som jag finner väldigt besvärande. Stora, klumpiga killar tar mer plats. Kroppsdelarna är liksom i vägen.

Och sedan detta att "alla" gillar långa killar gör mig i princip spyfärdig. I likhet med att "alla" killar ska ha stora muskler och pumpa upp sig för att impa på varandra + det motsatta könet. Det känns så jävla lågt! Inte bara primitivt, utan förolämpande mot alla former av mänsklig intelligens.

Varför i HELVETE skulle jag tända på en kille som käkar pulver och sitter på gymmet 8 timmar i veckan, i syfte att "se stor stor ut"????? Det är ju för fan pinsamt.

Ungefär samma äckel känner jag inför idén att en längd över 185 cm skulle vara något att bli attraherd av. Vilken syn har man då på killar? Att de är djur....? Som en elefant, ju större desto bättre. Nej tack.

Jag ser bara nackdelar med långa killar: hårt slitage på möbler, man måste antagligen köpa dyrare säng och mer hållbara bord + stolar, muskelbristningar, högre risk för lungkollaps och allt möjligt.... Om vi levde på stenåldern hade jag sett det attraktiva i att vara lång och stor - men vi lever ju inte på stenåldern längre.

Så, hur ovanligt är detta? Finns det äver huvud taget nån som tar det här inlägget på allvar, eller är längdidealet så inpräntat att alla kommer anta att jag trollar? Tack på förhand.

Hur lång är du då?
Citera
2023-11-10, 16:10
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Hahaha, du fick mig verkligen att skrata

Låter lite som om att du försöker övertyga dig själv? Inte för att en man är man baserat på hans längde. Men roligt så många tokiga nackdelar du kom med där.

Ps: Och du kan glömma allt om missionärsställningen med en kort kvinna och en lång man.

Men nice när man inte når något och har en lång man som bara ska sträcka handen men bäst att ha en pall när han inte är around.

Var din pappa kort eller lång?

Vad händer i missionären med en kort kvinna + lång man?

Ja jag håller med, man kan verkligen skratta åt nackdelarna..! Är dock 100% seriös och redan övertygad sedan länge.
Citera
2023-11-10, 16:10
Medlem
styckets avatar
Längd spelar ingen roll för en attraktiv man så diskussionen är aningen ointressant för oss.
Citera
2023-11-10, 16:11
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Hur lång är du då?

165 typ.
Citera
2023-11-10, 16:13
Medlem
noll.con.trolls avatar
Min pappa är 2 meter lång för den som undrar. Och han var väldigt snygg under sin prime, i likhet med sin avkomma.
Citera
2023-11-10, 16:13
Medlem
tnems avatar
Citat:
165 typ.

Då är väl inte en kille som är 170+ kort?

Jag menar det är väl relativt till sin egen längd?
Citera
2023-11-10, 16:14
Avslutad
Citat:
Vad händer i missionären med en kort kvinna + lång man?

Ja jag håller med, man kan verkligen skratta åt nackdelarna..! Är dock 100% seriös och redan övertygad sedan länge.

Det händer väl det som brukar händer under samlag.

Men lite knepigt att får det till. Man få nog glömma allt om att kyssa varandra under den ställning 🤣
Citera
Medlem
OneTaps avatar
ja e 2 meter lång o har en kompis som e typ 165cm. sjukt kort e han. de ja märkt när vi festar e att vi attraherar olika sorters kvinnor. ja har fult ansikte men får ändå mycke intresse från invandrar tjejer o bad bitches med gangster stil. kanske har med min kläd stil o göra oxå. (skinn väst o jeans o kepa). medan han får intresse från 18 åriga efterblevna blondiner som pluggar till miljö partist :P
Citera
Avstängd
Citat:
Jamen visst är det för jävligt??? Detta är precis min uppfattning, att "alla" kräver en rejäl längd.

Har inte killar det tillräckligt svårt i livet utan att behöva leva som incels för att de är under 1.80? Jag kan inte låta bli att tycka att detta är extremt jävla puckat... ☹️
På bc är det lönlöst som kille ifall inte kuken är 18-20+ lång samt att man är minst 185 lång. Vältränad ska man också vara samt helst vara polis/militär eller rik.
Citera
2023-11-10, 16:19
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Då är väl inte en kille som är 170+ kort?

Jag menar det är väl relativt till sin egen längd?

Nej. De flesta tjejer vill ha groteskt långa killar, runt 190, oavsett hur långa de själva är. Killen ska alltså vara så lång att alla uppfattar honom som en jätte, och att det aldrig finns minsta risk att någon ska kalla honom för kort.
Citera
2023-11-10, 16:24
Bannlyst
Jag antar att du är kille. Snubbar ligger med varandra till höger och vänster på ett urskiljningslöst vis om de är lagda så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in