2023-11-09, 22:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Förått ens land. Finns inget att förådda. Det viktigaste är ju ens egen säkerhet.

Så har alla förrädare alltid resonerat. Ni är alltid er själva närmast. Intet nytt under solen här. Men i början av den fegheten skämdes du väl? Innan du blev van.
Citera
2023-11-09, 22:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Blir nog inget med det.

Slutresultatet kommer bli att Putin fick som han ville och ni har hetsat krig till ingen nytta för att ni är så jävla dumma i huvudet. Ni krigshetsare har så många liv på ert samvete. Slutnotan flr ukraina kommer bli exakt, minst, vad Putin erbjöd Ukraina förra våren. Men ni gapade på Ukraina att strida era jävla rövhål. Till ingen jävla nytta. Ukraina har inte vunnit ett skit på det. De har bara förlorat en jävla massa liv. Det kunde en barnunge räknat ut, men inte ni era jävla stolpskott.

Återigen, är krigshetsarna Ukraina och de som tycker landet har rätt att försvara sig alltså?

Det är inte det anfallande landet som krigshetsar? Nej?
Citera
2023-11-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag hade givetvis valt att få tillbaka mina barn. Även om det skulle kosta mig mitt land.

Landsförrädare är vad du är. Fosterlandet kan aldrig köpslås med.
Citera
2023-11-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnClark
Ryssland har varken hotat med kärnvapen eller på annat sätt indikerat att de är ute efter andra länder. Det där är bara skrämselpropaganda från väst för att med hjälp av rädsla mobilisera oss och vårt stöd.

Jag håller absolut inte med din syn om USA. Jag har dock tidigare haft exakt samma naiva grundsyn på USA som du. Lätt att hjärntvättad av all Hollywood-producerad skit som tryck ner i halsen på oss. Hoppas du vid någon punkt är beredd att öppna ögonen.

Så Putin har inte hotat med diverse medel exempelvis kärnvapen om väst utökade sitt stöd?
Citera
2023-11-09, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
Slutresultatet kommer bli att Putin fick som han ville och ni har hetsat krig till ingen nytta för att ni är så jävla dumma i huvudet. Ni krigshetsare har så många liv på ert samvete. Slutnotan flr ukraina kommer bli exakt, minst, vad Putin erbjöd Ukraina förra våren. Men ni gapade på Ukraina att strida era jävla rövhål. Till ingen jävla nytta.
I egenskap av att vara ett jävla rövhål- dessutom dum i huvudet- tycker jag att du gör en intressant tolkning, kan du utveckla den?
Gärna med källor av Putins erbjudande, visst ordnar du det?
Citera
2023-11-09, 22:42
Medlem
Yays avatar
https://www.themoscowtimes.com/2023/11/03/russian-state-pipeline-firm-recruited-employees-for-ukraine-war-istories-a82992

Bara i Ryssland

Skicka sina egna anställda för och dö i Ukraina
Citera
2023-11-09, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Äntligen börjar mainstreammedia äntligen hinna fatt med vad vi smarta har sagt hela tiden, att Ukraina inte är demokratiskt, är korrumperat upp till halsen och styrs av nazister.

Topp-republikanen: Zelenskyj är en "nazist i mjukisbyxor"
https://www.friatider.se/topp-republikanen-zelenskyj-ar-en-nazist-i-mjukisbyxor
"Finansmannen Vivek Ramaswamy var tidigare en viktig bidragsgivare till Republikanerna men ställer nu själv upp i presidentvalet.

I NBC:s debatt igår kritiserade han Demokraterna för att överhuvudtaget ge stöd till den ukrainska regeringen, som han sade att hade stora brister i demokrati och samarbetade med nazister.

– Ukraina är inte en mönsterdemokrati. Det här är ett land som har förbjudit 11 oppositionspartier. Det har slagit samman all media till ett statligt TV-bolag – det är inte demokratiskt. Det har hotat att inte hålla val i år om inte USA skickar över mer pengar — det är inte demokratiskt. Det har lyft fram en nazist i sina led, komikern i mjukisbyxor, en man som heter Zelenskyy. Det är inte demokratiskt.

Han konstaterade även att befolkningen i de områden som Ryssland annekterat faktiskt stöder Ryssland."

Fake news, han sa faktiskt ”a comedian in cargo pants”.
Citera
2023-11-09, 22:51
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ja just detta med spärrtrupper känns ju vidrigt!

Troligtvis är de vid fronten rejält drogade. Nån annan förklaring känns inte relevant?

Att de är fatalister köper jag inte om det handlar om soldater födda i nån civiliserad del av Ryssland.
ISIS använde XANAX(XANOR) innan de skeppade ut sina slavar mot en säker död. Jag postade en länk på forumet att de plockade en bunden mongolisk drog nisse som mongolen var tvungen att binda ner och frågar om opiater. Kan du inte ens lita på dina egna så är du körd.
Citera
2023-11-09, 23:04
Medlem
JohnClarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoChiWin
Så Putin har inte hotat med diverse medel exempelvis kärnvapen om väst utökade sitt stöd?

Nej det har han ju faktiskt inte. Lite märkligt att du tror det. Om du har annan info så får du gärna posta, t.ex. klipp på när Putin säger att han kommer använda kärnvapen mot de länder som skickar stöd till Ukraina.
Han har bara återupprepat i vilka lägen Ryssland kommer ta till kärnvapen och det är:
1. De själva blir angripna med kärnvapen
2. Rysslands existens hotas i grunden.
Citera
2023-11-09, 23:05
Avstängd
smaug20017s avatar
Svårt att säga om mongolerna är döda eller ej. En har inga byxor på sig. Kan han ha blivit bögvåltagen?

https://twitter.com/parrot_reborn/status/1722700517221048586
Citera
2023-11-09, 23:10
Avstängd
smaug20017s avatar
Citat:
Nej det har han ju faktiskt inte. Lite märkligt att du tror det. Om du har annan info så får du gärna posta, t.ex. klipp på när Putin säger att han kommer använda kärnvapen mot de länder som skickar stöd till Ukraina.
Han har bara återupprepat i vilka lägen Ryssland kommer ta till kärnvapen och det är:
Det är inte Puutin som säger det utan hans propagandister. Solovyov, skabb-Olga och hela köret men putin har inte satt munkavle på dem, så det tyder att svinet godkänner det
Citera
2023-11-09, 23:11
Medlem
Citat:

Fast de lättkränkta ryssråttorna anser ju att deras existens konstant är hotad så ditt "argument" haltar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in