2023-11-09, 16:42
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Vackert, den skildringen av gubben i stugan hade jag sett.
F.ö. en fantastiskt vacker film i originalutförandet! Underskattad.

Har du länk till den streetviewbilden på Kenta på taket?

Ja, riktigt vidrig människa. Tror hon använt sin pedofil till man som en bricka i sitt bloggspel att bli "stor" förutom rent fysiskt stor som hon är 🐸.. nu har hon nått sin dröm, 292 följare på Facebook, 622 sökningar på MrKoll och hela 56st views på sin story på facebook. Det går verkligen bra för henne nu.
Kanske briserar hon i sin hybris när intervjun i tidningen publicerats.

Vad tror vi, har vi en sång på spotify innan årsskiftet?
Jag var bussig nog att ordna en printscreen.

https://i.postimg.cc/28wgB3wN/6-BB27340-1758-49-EE-8-F0-A-E141788950-F5.png
Citera
2023-11-09, 16:46
Medlem
KaninHitlers avatar
Angels place vad är det för ställe egentligen? Jag uppfattade det som att det är ett ställe som ägs av hells angels så jag antar det är en nattklubb eller bar? Men har de hotellverksamhet så man faktistk KAN vara kvar över natten eller hade han tänkt knulla flickan på toaletten?

Jag tror ju inte den här mannen är någon storfräsare inom de kretsarna, det lutar väl åt att det är i hans fantasi (han kanske köper knark av någon ängel dock?) men jag blev nyfiken på vad det är för ställe. Inget jag hört talas om förr.
Citera
2023-11-09, 16:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Jag var bussig nog att ordna en printscreen.

https://i.postimg.cc/28wgB3wN/6-BB27340-1758-49-EE-8-F0-A-E141788950-F5.png
HAHAHA vad GÖR han där uppe? Det är så jävla random.
Citera
2023-11-09, 16:47
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Aj då! 306 har postadress till ett HVB-hem för HIV positiva.

Det kunda ha gått riktigt riktigt illa. Hoppas han inte hinner sprida det till alltför många innan han lämnar in för gott.
Hahaha! Han sitter bra djupt i klistret nu den lilla rödingen. Låt oss sammanfatta:

Vi har alltså en HIV-positiv tandlös pundare som skryter om sitt samröre med Hells Angels samtidigt som han letar efter barn att våldta, något som var tänkt att ske i klubbens lokaler. Det rimmar nog riktigt fint i de högre leden hos den respekterade motorcykelklubben. En tandlös HIV-pedofil måste vara precis det ansikte utåt som Hells Angels har sökt till sin senaste värvningskampanj.

Den stora frågan är på vilket sätt man i HA finner det lämpligt att utåt visa att man tar avstånd från den här galningen. Jag ser med tillförsikt fram emot fortsättningen. Kommer rödskäggspedofilen att backas upp av motorcykelklubben, eller kommer han helt sonika upphöra att existera?

Edit: Det är alltså här han försäger sig:
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2023/11/Screenshot_20231108-203202_Drive.jpg

Vilken romantiker han är sen. Föreslår att han och flickan ska göra likadana tatueringar för att minnas varandra resten av livet. Lite som när psykfallet Petter Janowski i Tusenbröder föreslår att han och Hoffa ska använda den gamla tantens vigselringar som "kompisringar".
Senast redigerad av HassanVonEssen 2023-11-09 kl. 17:14.
Citera
2023-11-09, 16:48
Medlem
fululfs avatar
"Det är bara att hålla kameran framför fittan och trycka av" - #307.
Citera
2023-11-09, 16:58
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Workman
#299 har bytt adress sedan två veckor tillbaka, på samma adress finns ett par i pensionsåldern med samma efternamn bosatta. Med största sannolikhet har äcklet alltså blivit utkastat och flyttat hem till sina föräldrar.

Tillbaka i Solna igen och skriven på samma adress som förut. En kort sejour hos päronen?
Citera
2023-11-09, 17:22
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Angels place vad är det för ställe egentligen? Jag uppfattade det som att det är ett ställe som ägs av hells angels så jag antar det är en nattklubb eller bar? Men har de hotellverksamhet så man faktistk KAN vara kvar över natten eller hade han tänkt knulla flickan på toaletten?

Jag tror ju inte den här mannen är någon storfräsare inom de kretsarna, det lutar väl åt att det är i hans fantasi (han kanske köper knark av någon ängel dock?) men jag blev nyfiken på vad det är för ställe. Inget jag hört talas om förr.
Det är gunseredsvägen 1 som kallas angels place. Ett namn de använder på festinbjudningar och liknande. Vanlig klubbgård fast lite extra påkostad. Det är möjligt att de kommer markera mot mannen just eftersom han blivit exponerad på en sån välbesökt sajt som dumpen men generellt är de inte intresserade att vedergälla mot folk i samhällets absoluta bottenskikt för att de snackat för mycket.
Citera
2023-11-09, 17:24
Medlem
Vilket nr har han som runka i bilen? Det var väl en riktig stjärna.
Citera
2023-11-09, 17:37
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken

Mr x, kommer inte ihåg nummer.
Citera
2023-11-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallepabanken
Med betoning på _var_. Numera död, men det kanske redan var känt för dig?
Citera
2023-11-09, 19:00
Medlem
Squamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Curren

Vem är nissen som blandar in Angels place??
Han är nog ute på väldigt tunn is...

Visa fittan så visar jag motorcykeln
Citera
2023-11-09, 19:02
Avslutad
Läste igenom BajsHanks chattloggar idag, faktiskt inte gjort det sedan det begav sig och han var ny för oss alla. Nöjt mig med videon en sådär 2-3 ggr/dag..

Men chattloggarna, nu när vi känner Hank mer så tycker jag att det är tydligt att han chattar med barnet när han sitter och bajsar. Alltså Bara då. Förutom när han utför sina "ärenden" ute å åker bil..
Det skulle inte förvåna mig om man finner en tumstock brevid Hanks toalettstol, därför han mäter kuken i decimeter.

Fråga:
Var läser du flashback mest? Är det på muggen, eller är det när du är nyskiten och satt dig i soffan?
Senast redigerad av Fittpicen 2023-11-09 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in