2023-11-07, 22:29
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Det är ju exakt det som är min poäng. Läste du ens mitt inlägg?
Jag ber om ursäkt! Citerade fel person, det skulle naturligtvis vara killen du svarade.
Citera
2023-11-07, 22:30
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Javisst, men inga bilder på peddot?
Ni kan ju inte anta att en blond man är samma snubbe.

Nej, det är fel persons familj som blir uthängd.
Igår sa dom ju att det var fel person. Nej säger du att denna också är fel person. Bor i Uppsala, 34 år. Henrik Lundstedts brors förnamn, tredje sista bokstaven i alfabetet plus där man ligger när man solar och badar vid en kust?
Citera
2023-11-07, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Varför är han inte och strider vid fronten i Ukraina? Säkert en rikemansunge som kunnat flytta utomlands. Hur vanligt är det att ryssar är fotografer? De har väl knappt elektricitet i Ryssland utanför de rika kvarteren i Moskva.
Rysk agent?
Citera
2023-11-07, 22:37
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escadron
När Flashback är som bäst!
Du är en stjärna! 🌟
Helt Rätt!

Hassan du är king 🤴🏻 bra jobbat!
Citera
2023-11-07, 22:39
Medlem
Ryssen skickar ett utdrag från nån om dumpen mitt i chatten med barnet???
Citera
2023-11-07, 22:41
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
jel oestrnd.. hittar ingenting pp han mer än adress. Inga bilder, inget jobb, volleyboll!?
Det här helt rätt person Hassan grävt fram. Allt stämmer inklusive Järvsö.
Det var riktigt lätt att hitta bilder och text som styrker att 304:an är på grillen.
Han har suddat ut alla sina egna spår men det finns andra spår som leder rätt. 💯
Hassan är 👑
Citera
2023-11-07, 22:44
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Det är definitivt inte samma person, finns fler bilder på personen i fråga på företagets hemsida och det är ingenstans likt mannen som har hängts ut på Dumpen. Inte ens samma ögonfärg.

Vart på företagets hemsida hittar du fler bilder på honom mer än under fliken ”konsulter”?

På en bild på företagets Instagram från 11 maj är en lång kille som skulle kunna vara samma som på videon på t-centralen. Tror bilderna han skickat på sig själv är gamla eller osanna med filter eller nått.
Citera
2023-11-07, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Ryssen skickar ett utdrag från nån om dumpen mitt i chatten med barnet???
Mycket märkligt, samtidigt som han säger det är lite lustigt att visa det och göra det känt för ungen, alltså att alla som pratar snusk med barn bör åka dit för det.
Jag tycker verkligen att den här snubben är så otroligt lustig på något korkat sätt, helt klart bland mina favoriter.
Citera
2023-11-07, 22:47
Medlem
139s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LAB8
Tråkig tyckte jag inte konfrontationen var, snarare ren och skär komik hur han banalt rättfärdigade sexchattandet med att han inte hade möjlighet att nätverka med andra i egen ålder på grund av språkkunskaperna.

Inte den tråkigaste konfrontation jag sett, inte den roligaste heller. Men i brist på annat så vispade jag ihop en liten meme om honom och hans språkförklaring så här på kvällskvisten:

https://www.bildtagg.se/bild/cb34o3zqm5663sn4yj7p0ol
Citera
2023-11-07, 22:48
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Äh! Han rabblar glosor från SFI.. han vet knappt vad det är för något han svarar på.
Skit i honom, jävla rödhårig rysk pedofil. Är det nägot ovanligt?
Ryssar är pedofiler i själ och hjärta.

Svinet skulle stannat i Ryssland! Med lite tur hade han blivit inkallad till armén, fått åka till Butja och få våldta allt från 9-åringar till kor och gamla tanter. Helt normalt för inavlade halv-tartarer och kommunistgrisar...
Citera
2023-11-07, 22:49
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Igår sa dom ju att det var fel person. Nej säger du att denna också är fel person. Bor i Uppsala, 34 år. Henrik Lundstedts brors förnamn, tredje sista bokstaven i alfabetet plus där man ligger när man solar och badar vid en kust?

H. Lundstedts Bror…… hur ska man veta det då? Google kan knappt berätta vem denna H. är ens. Stackarn får numera upp denna tråd när man googlar hans namn tack vare dig 😂
Citera
2023-11-07, 22:50
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Det är rätt person, rätt stackars sambo och vi är flera som hittat många bilder på personen på FB. Han har stängt ner sin FB och idag också låst mrkoll, Eniro, lexbase mfl efter vi skrev här. Jag har fått bekräftat av person som pluggat med honom. Rätt person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in