Citat:
Ursprungligen postat av
Thelonegunman
Jag tycker också att precis alla bör läsa precis samma bok (Not one inch) för hon skjuter sank på alla lögner och propaganda som du luftar här. Från en intervju med Sarotte:
"Gorbachev keeps trying to get back to the initial proposal of NATO non-enlargement, but he’s unable to do so after the White House drops the offer. The final settlement on German unification makes clear the opposite: that Article 5 of NATO will move eastward beyond the alliance’s Cold War border. Moscow signs and ratifies this agreement. That’s the opposite of what Putin says. He twists and cherry-picks historical documents to make contrary claims, but they are inconsistent with later evidence."
https://www.pushkinhouse.org/mary-sarotte-not-one-inch
Frågan är varför du rekommenderar en bok som inte alls stödjer dina påståenden? Hål i huvudet?
Efter att ha försökt resonera med ett antal av dessa Putin Fans så ka jag bara konstatera att samtliga verkar sakna läsförståelse.
De vrider och vänder och missförstår allt.
Så frågan är om de är troll eller bara infantila individer som saknar grundläggande läsförståelse??
Men den här skribenten har tidigare visat på bristande läsförståelse bl.a gällande Minskavtalen.
Men jag kan se samma typ av bristande förmåga att ta till sig och förstå en skriven text framför allt på Engelska eller Svenska.