2023-11-09, 10:18
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalz
Mycket snack om Hanks bajs i toan. Vill bestämt hävda att det inte är bajs utan bara en typisk gammal, ostädad toa med brun beläggning. Sådär ser typ alla toaletter ut hemma hos folk som sällan städar toan, det är kalkavlagringar som får den färgen med tiden när kalken inte städas bort, ju mörkare brunt desto längre har det suttit ostädat. Har ni aldrig känt nån tjomme som upplåter sin lägenhet till ständiga fester så man får kliva över berg av ölburkar och fimpar? Sådär ser alltid toan ut hos dem. När jag hyrt lägenhet i andrahand har toan ofta sett ut sådär, det blir hårt slit med att få bort men det går. Alltså: Kalkavlagringar.
Kan vi släppa bajs i toan-snacket nu?

Jag är tyvärr inte helt övertygad om att det är kalk och beläggningar.
Tror snarare det är en redig korv som ligger under Hank. Ser ju ut som en stor "klump" vilket det inte borde vara vid beläggningar.
Citera
2023-11-09, 10:23
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Är du säker på att han är ryss?

Han låter mer som en polack.

Jag bad en vän som pratar ett öststatsspråk att titta på klippet och personen kunde inte höra utifrån brytningen men sa att det skulle kunna vara Polen och att ryssar (och ukrainare, vitrysssar osv) brukar låta lite mer "typiskt ryska" s.a.s. Jag har f.ö. jobbat med en person från Slovenien och jag tycker att vederbörande lät ungefär så där, även efter mer än tio år i Sverige, så man ska kanske inte stirra sig blind på att det är en ryss?
Citera
2023-11-09, 10:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maxido
Tror snarare det är en redig korv som ligger under Hank. Ser ju ut som en stor "klump" vilket det inte borde vara vid beläggningar.
Jag ser ingen klump.
Citera
2023-11-09, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Jag bad en vän som pratar ett öststatsspråk att titta på klippet och personen kunde inte höra utifrån brytningen men sa att det skulle kunna vara Polen och att ryssar (och ukrainare, vitrysssar osv) brukar låta lite mer "typiskt ryska" s.a.s. Jag har f.ö. jobbat med en person från Slovenien och jag tycker att vederbörande lät ungefär så där, även efter mer än tio år i Sverige, så man ska kanske inte stirra sig blind på att det är en ryss?
Patrik sa ju "Du är ryss va?" och han svarade ja. Patrik vet ju vem det är innan de träffas så varför skulle han gissa på Ryssland?
Citera
2023-11-09, 10:24
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Länken funkar int

https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/
Okej, skumt.

Men #164 sägs ha tagit sig själv av daga iallafall. Och med tanke på vad han tidigare har dömts för så var det väl det enda rätta beslutet som han tagit i sitt värdelösa skitliv.
Citera
2023-11-09, 10:26
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Patrik sa ju "Du är ryss va?" och han svarade ja. Patrik vet ju vem det är innan de träffas så varför skulle han gissa på Ryssland?

Då är det kanske en ryss då. Men som sagt, personen låter faktiskt inte typiskt rysk. Jag antar att Dumpen vet vem han är.
Citera
2023-11-09, 10:28
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Jag ser ingen klump.

Jag tycker det ser ut sen om klump längst ner i holken.
Citera
2023-11-09, 10:30
Medlem
Citat:

men hank säger ju att det inte är bajs. vi måste lita på hank
Citera
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Intressant det du säger, men så vitt jag vet stämmer det inte.

Jag tror du pratat om han som sade sig ha "en närstående " som väntar på ett cancerbesked. Samma gädda som sade något om att han kanske skulle ta sitt liv.
Att han sedan i samtalet pratade om sin sambo hade inget med sjukdomsbeskedet att göra.

Och en sak till, vad säger att allt som gäddor skriver eller säger ens är sant. Flertalet gäddor har farit med osanningar avseende ålder, arbete, namn och att det av någon outgrundlig anledning a l l t i d är "första gången " de pratat med ett (fiktivt) barn.

Sensmoral,

Lite inte på vad en Gädda säger eller gör.

Den där bölgäddan tror jag inte ett smack på. Tvärtemot BajsHank som inte är en ljugare enligt sig själv samt bevisligen framstår denna krokodiltårögda gäddan snarare försöka ljuga o dupera bäst hen kan
Citera
Avslutad
Ny gädda: https://dumpen.se/2023/11/09/kattbilder-bytes-mot-nakenbilder-pa-barn-napp-307-vetlanda/
Citera
2023-11-09, 10:31
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Okej, skumt.

Men #164 sägs ha tagit sig själv av daga iallafall. Och med tanke på vad han tidigare har dömts för så var det väl det enda rätta beslutet som han tagit i sitt värdelösa skitliv.

Plockas de kanske bort från sidan vid självmord?
Citera
2023-11-09, 10:32
Avslutad
Citat:
Jag tycker det ser ut sen om klump längst ner i holken.
Jag tycker det ser ut som att vattnet börjar där och det blir då naturligt mörkare (mer kalk, blixten slår inte i porslinet direkt osv).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in