2023-11-09, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackva
Nån som vet vilka gäddor som tagit självmord?

Men kan alla lata jävlar sluta fråga detta stup i kvarten? DET STÅR I TRÅDEN!!!
Citera
2023-11-09, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Men kan alla lata jävlar sluta fråga detta stup i kvarten? DET STÅR I TRÅDEN!!!

Ja men tråden är liksom 1300 sidor lång också
Citera
2023-11-09, 07:23
Medlem
soulfly82s avatar
Att den senaste grisen säger att han kan sova på "angels place" får en att undra lite. Om det är de jag misstänker så liksom va fan säger dom om han kommer inramlandes med en liten unge där och ska sova över? :S
Citera
2023-11-09, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagopussy
Han ser ut som en gubbe jag brukade se på Sollentuna station.

Han har varit skriven i Sollentuna tidigare. Undrar om det inte är han du såg då.
Citera
2023-11-09, 07:54
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackva
Ja men tråden är liksom 1300 sidor lång också

Vad sägs om att använda sökfunktionen? Dessutom heter det väl begått självmord.
Citera
2023-11-09, 08:39
Medlem
Vart tog gäddan vägen som bara repeterade allt som Patrik sa, han som sa "Yalla, där är polisen" på parkeringen?
Citera
2023-11-09, 09:12
Medlem
maxidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Att den senaste grisen säger att han kan sova på "angels place" får en att undra lite. Om det är de jag misstänker så liksom va fan säger dom om han kommer inramlandes med en liten unge där och ska sova över? :S

Äh de där med sova på Angels place är bara nått han säger för att vara coolast i stan för tjejen.
Kan inte i min vildaste fantasi tro att han har något med dom att göra.

Frågan är bara hur dom tar det när detta kommer ut. Han kanske har ett par omgångar att vänta.
Citera
2023-11-09, 09:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Dumpen är officiellt skit.

I en av dom senaste publiceringar så påtalar mannen att han har en psykiskt sjuk partner och han är rädd för hennes liv. Inte nog med att Sara inte bryr sig, hon publicerar även den delen av samtalet där mannen påtalar att han är rädd att partnern kommer ta sitt liv.

Samma partner har nu plockat ner sin LinkedIn under dagen och har fått sin adress uppsökt hundratals gånger.

Intressant det du säger, men så vitt jag vet stämmer det inte.

Jag tror du pratat om han som sade sig ha "en närstående " som väntar på ett cancerbesked. Samma gädda som sade något om att han kanske skulle ta sitt liv.
Att han sedan i samtalet pratade om sin sambo hade inget med sjukdomsbeskedet att göra.

Och en sak till, vad säger att allt som gäddor skriver eller säger ens är sant. Flertalet gäddor har farit med osanningar avseende ålder, arbete, namn och att det av någon outgrundlig anledning a l l t i d är "första gången " de pratat med ett (fiktivt) barn.

Sensmoral,

Lite inte på vad en Gädda säger eller gör.
Citera
2023-11-09, 10:03
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Det är sant. Men en ryss i Sverige har ett ryskt efternamn. Alla ryska efternamn slutar på -ov, -ev, -in, -ko, -ky. Det finns inte många med ryskklingande namn i Kristianstad. Jag har i alla fall vaskat fram ett fåtal kandidater men problemet är att alla inte gör att avfärda med bild. Har kanske 2-3 st sannolika. En som haft linkedin men tagit bort den. Kan vara ett tecken.
Är du säker på att han är ryss?

Han låter mer som en polack.
Citera
2023-11-09, 10:08
Medlem
Gurotesukus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Är väl minst tre stycken som tagit livet av sig...alldeles för få...
Mannen med hunden
Mr X
DinK
Citera
2023-11-09, 10:14
Avslutad
Mycket snack om Hanks bajs i toan. Vill bestämt hävda att det inte är bajs utan bara en typisk gammal, ostädad toa med brun beläggning. Sådär ser typ alla toaletter ut hemma hos folk som sällan städar toan, det är kalkavlagringar som får den färgen med tiden när kalken inte städas bort, ju mörkare brunt desto längre har det suttit ostädat. Har ni aldrig känt nån tjomme som upplåter sin lägenhet till ständiga fester så man får kliva över berg av ölburkar och fimpar? Sådär ser alltid toan ut hos dem. När jag hyrt lägenhet i andrahand har toan ofta sett ut sådär, det blir hårt slit med att få bort men det går. Alltså: Kalkavlagringar.
Kan vi släppa bajs i toan-snacket nu?
Citera
2023-11-09, 10:16
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurotesuku
Mannen med hunden
Mr X
DinK

Länken funkar int

https://dumpen.se/2023/01/17/mannen-utan-samvete-napp-164/