Citat:
Ursprungligen postat av
peterpanp
Har du funderat på att flytta till något annat land, för att jag antar att du (till skillnad från Roxic) tycker det är tråkigt att vara singel som du är i dag, för att du skall till slut lyckas hitta din drömkvinna?
ÄR nog en av de som föredrar ensamhet mest av alla i samhället.
Roxic nivå helt enkelt!
Grejen är att jag erkänner att relationer till människor är viktigt, samt att jag älskar människor och relationer med dessa.
Så jag likt roxic har inte bråttom att skaffa en relation som inte är av intresse.
Det är liksom inte prio #1 att hitta en kvinna. Först och främst bör man ta tag i sin egen hälsa och leva ett hälsosamt liv. Det är min prio #1 nu. Sen känner jag att ödet kommer föra en passande partner till en. Det är inget man behöver aktivt leta efter.
men jag sitter en del på dejtingappar och det är ett oerhört ytligt beteende man möter generellt.
Sen inser jag att jag är lite av en udda karaktär så även om man möter mindre ytliga ibland på dejtingappar är det inte alltid att man klickar på andra plan.
Så angående att åka utomlands, det är ett bra tips. Och kommer ske när ödet tillåter. Med det sagt skulle man lika gärna kunna stöta på någon nere på lokala ican helt plötsligt.
Det är upp till gud.