2023-11-08, 22:56
Medlem
[quote=Nationalteatern1|86337445]
Citat:
Ursprungligen postat av snuskhora
Hon har ju snattat på livesändningar förut, så kan absolut hända igen[/QUOTE

Ursäkta, men varför heter du Snuskhoran?
Kan du inte heta ditt vanliga namn eller e du rädd? Att vi skall få reda på vart

Emelie är en barndoms vän till mig som har haft en väldigt tuff uppväxt kan jag säga med en psykotisk mamma och ingen pappa i bilden. Hon Bumbi fick komma till en fin familj som lärde henne den hårda vägen genom att gå klart skolan och dom tvingade henne skaffa sig en utbildning även om det tog några år extra för henne att bli klar. Men saker som gör mig fruktansvärt arg här inne på Flashback var Att jag trodde att här inne kunnde man söka information/fakta men så fel jag hade. Hela Flashback sitter och skriver egna manus om Bumbi för att reta upp Emelie & hennes förvaltare!😂🤩

Enbart ett spel för gallerian! Bra där 👍
Om du berättar vem du är så berättar jag detsamma.

Det finns flera hundra sidor i den här tråden som utförligt förklarar och dokumenterar Emelies stölder, bedrägerier och allmänna horcirkus. Läs några sidor innan du börjar ljuga i tråden.

Ditt konto är ju så CP-skadat så det går inte ens quota.
2023-11-08, 23:06
Medlem
Hihi..
Just detta uttryck, - Alla som ”hänger” på fb är pundare, har jag hört en gång tidigare, då i en live av en riktigt nergången, psyksjuk medelålders kvinna som aldrig ansträngt sig här i livet, heller aldrig försökt utan bara räknat med att få allt serverat då det är så ”synd” om henne och hon är så ”sjuk”...

Hon är visserligen sjuk i hela skallen, en normalt funtad vuxen människa har ett liv, tar ansvar, arbetar och har inte alls det behovet av bekräftelsen som denna 38 åring ( mentalt 10 åring ) har. Det är alla andras fel, ALLTID, oavsett vad… Ingen ska kasta Lego på Bumbisen, då skickar hon Läderlappen och alla andra hjärnspöken på er.

Nu var vi alltså här igen, FÖR DET FÖRSTA!
•Du skriver som du talar vilket är katastrof☝🏻
•Du sitter och sänder live när du lusläser tråden som är skapad om Sveriges mest hjärndöda wannabe ( dig själv alltså )
•Du blir upprörd, ALLA på fb har fel, snyft snyft gråt gråt, för i DITT huvud är du både skådespelare, modell, porrstjärna och jag vet inte vad…jo, Clown.
•Det som står här stämmer absolut INTE överens med din rosa fantasi. Nu är du desperat, namndroppar folk och ber även åskådare av din freak-show gå med på fb bara för att svara upp, eh…

Dina hittepå polare lyser med sin frånvaro så då ”funkar” det ( pinsamt uselt ) att skriva och hitta på att man är någon annan eller be en lika lågbegåvad och utvecklingsstörd person skriva.

EMELIE är en desperat 38 årig kvinna som stannat i utvecklingen och bör därför tas som en 10 åring. En 10 åring kan INTE ta ansvar, bo själv eller föra sig bland folk i sociala sammanhang. De skriker så fort de får motgång och slänger ur sig all värdens dynga eftersom de saknar konsekvenstänk…

Här har du ditt liv Emelie Bubbe Bergqvist, det blir inte så mycket ”glammigare” än så. Kanske borde du ta bättre hand om lilla Emelie, finns grupper, Vuxna Barn är en sådan.

Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Emelie är drog fri det värsta Emelie Bergqvist vet är pundare därför hon inte hänger me er här inne. För ni alla är höga som hus…☝️😀
2023-11-08, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalteatern1
Dumbo eller bumbi eller vad du kallar Henne för är Stammis På Grafitti så känt ägaren i 20 år så lycka du till med dina samtal dit haha😁
HAHAHAHHA så ägaren till Graffiti vet inte om att bumbi är en drogmissbrukare en morfinist en pillertrillare, hög så fort hon har pengar samt att försäljning kanske sker i lokalen vem vet! Vem ringer polisen först?
2023-11-08, 23:12
Medlem
Hahaha, precis!
Jobbigt nu när sanningen kommer ikapp och alla ”fans” och ”vänner” lyser med sin frånvaro och inte står upp för henne här. För visst är det alltid som så, att alla andra ska rädda och hjälpa Sveriges mest desperata och korkade 38 åring!

Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
G-A-R-A-N-T-E-R-A-T! Vem skulle annars ha sådana extrema läs- och skrivsvårigheter om det inte är peddochrille
2023-11-08, 23:41
Medlem
Jag har funderat och funderat på vem Emelie Bumbi är lik. Och nu kom jag på det

http://www.bilddump.se/bilder/20231108233935-84.216.202.225.jpg
2023-11-08, 23:51
Medlem
ElDivinos avatar
Nu har det slagit slint på riktigt: https://www.youtube.com/watch?v=T-iXDfFSh6w

Herregud, jag börjar bli rädd haha
2023-11-09, 00:23
Medlem
godofasgaards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Allvarligt-Talat-
Hihi..
Just detta uttryck, - Alla som ”hänger” på fb är pundare, har jag hört en gång tidigare, då i en live av en riktigt nergången, psyksjuk medelålders kvinna som aldrig ansträngt sig här i livet, heller aldrig försökt utan bara räknat med att få allt serverat då det är så ”synd” om henne och hon är så ”sjuk”...

Hon är visserligen sjuk i hela skallen, en normalt funtad vuxen människa har ett liv, tar ansvar, arbetar och har inte alls det behovet av bekräftelsen som denna 38 åring ( mentalt 10 åring ) har. Det är alla andras fel, ALLTID, oavsett vad… Ingen ska kasta Lego på Bumbisen, då skickar hon Läderlappen och alla andra hjärnspöken på er.

Nu var vi alltså här igen, FÖR DET FÖRSTA!
•Du skriver som du talar vilket är katastrof☝🏻
•Du sitter och sänder live när du lusläser tråden som är skapad om Sveriges mest hjärndöda wannabe ( dig själv alltså )
•Du blir upprörd, ALLA på fb har fel, snyft snyft gråt gråt, för i DITT huvud är du både skådespelare, modell, porrstjärna och jag vet inte vad…jo, Clown.
•Det som står här stämmer absolut INTE överens med din rosa fantasi. Nu är du desperat, namndroppar folk och ber även åskådare av din freak-show gå med på fb bara för att svara upp, eh…

Dina hittepå polare lyser med sin frånvaro så då ”funkar” det ( pinsamt uselt ) att skriva och hitta på att man är någon annan eller be en lika lågbegåvad och utvecklingsstörd person skriva.

EMELIE är en desperat 38 årig kvinna som stannat i utvecklingen och bör därför tas som en 10 åring. En 10 åring kan INTE ta ansvar, bo själv eller föra sig bland folk i sociala sammanhang. De skriker så fort de får motgång och slänger ur sig all värdens dynga eftersom de saknar konsekvenstänk…

Här har du ditt liv Emelie Bubbe Bergqvist, det blir inte så mycket ”glammigare” än så. Kanske borde du ta bättre hand om lilla Emelie, finns grupper, Vuxna Barn är en sådan.

Det va tamejfan det bästa jag hört sen jag konfirmerades
2023-11-09, 00:33
Medlem
ElDivinos avatar
Nu börjar freakshowen igen! Hon skall ha spelkväll och spela poker.
Är inte tanken med förvaltare att hon inte skall spela bort pengar?
2023-11-09, 00:40
Medlem
ElDivinos avatar
Swishtiggandet är inte långt bort nu Ger det 10 minuter in i spelliven
2023-11-09, 00:46
Medlem
Luzzjes avatar
Men vilka pengar är det egentligen hon ska spela för nu?

Och hur kan det vara möjligt, om Bumbi säger sanningen, att förvaltaren inte bryr sig om att hon spelar upp sina pengar?
2023-11-09, 00:47
Medlem
ElDivinos avatar
Är det någon som har kontaktuppgifter till förvaltaren och vill informera henne om att Bumbiana satt in 2000 kr på PlayOJO.. Jag tänker förvaltaren kanske behövde dessa 2000 kr för hyra eller till de stora skatte/försäkringskassan-skulderna?
2023-11-09, 00:49
Medlem
ElDivinos avatar
Hon måste dessutom vara på Oxy AT då hon är otroligt irriterad och skäller på alla som skriver minsta lilla kommentar. Alltså jag förstår inte folk som följer och stöder henne och inte inser vilken hemsk människa hon är?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in