Citat:
Ursprungligen postat av
allanballanjugge
Hur ofta knullar ni utan skydd och kommer hårt i fittan på dem?
Hur ofta har det hänt "problem" med ert sexleverne (tja, graviditeter, oplanerade barn, sjukdomar etc)
Enbart svar från de som knullar runt mycket. Ni andra, håll er borta. Ingen bryr sig om era teorier.
Jag är lite äldre och i början av min "sexkarriär" på 70-talet (innan HIV) så användes inte kondom och man sprutade i fittan.
Sedan drygt 30 år har jag regelbundet haft sex med prostituerade när jag rest i arbetet och sedan cirka 15 år även knullat eskorter och sugarbabies i Sverige. I Sverige träffar jag väl ofta prostituerade 1-2 gånger i månaden och de senaste åren har jag aldrig använt kondom i Sverige och brukar spruta i fittan. De enda gångerna när jag inte gjort det är när jag blivit avsugen och sprutat i munnen. Hur ofta det blir sex med prostituerade utomlands beror på frekvensen av resor i jobbet (har ännu inte varit så kallad sexturist) , men även i de fallen är det numera ovanligt att jag använder kondom. Väl utomlands kan det ibland bli flera tjejer på en dag eftersom det i många länder finns legala bordeller och därmed lätt att träffa tjejer utan alltför omfattande planering.
Enda gången jag haft för avsikt att inte spruta i fittan (bortsett från avsugningar) var med en tjejkompis som var helt oskyddad och vi hade inga kondomer, men när jag skulle dra mig ur för att praktisera avbrutet samlag så var hennes orgasm på väg och hon hindrade mig rent fysiskt – det blev dock inget barn gjort den gången.
Fastän det till dags datu väl har blivit tresiffrigt antal tjejer så har jag rent sjukdomsmässigt inte råkat ut för något. Ironisk nog så är den enda oplanerade graviditeten som jag råkat ut för (eller i alla fall känner till) med en flickvän och vi använde kondom (byte av p-piller) – kondomen sprack och hon blev gravid. Dock funder jag på att genomgå en vasketomi för att inte råka göra någon svensk ung sugarbaby med barn – tjejer som vill bli med barn kan ju ljuga (eller förtiga) om hur skyddade de är!