2023-11-04, 16:26
Medlem
RobbanUCs avatar
Perikles har svaret: https://th.bing.com/th/id/R.54362af7...pid=ImgRaw&r=0
Citera
2023-11-04, 22:35
Medlem
Jag använde gummi när jag började knölla och då var man liksom tjejarna mycket unga.
Sen har jag och kompisen under säkert i stort sett i 15 års tid varje fredag till söndag kört till Köpenhamn där vi varje helg haft minst 2 tjejer om dagen, då vi kände dem var det aldrig frågan om att betala dem, i flest fall låg de över i vårt dubbelrum på hotellet
Vi sprutade i dem alltid, inte frågan om annat, vi har aldig blivit smittade.
Citera
2023-11-04, 23:27
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Att komma i fittan är hela poängen med sex. Annars kan man avstå helt. Likaså med kondom.
Håller delvis med men du behöver inte kuken mer än för att direkt komma i fittan. Att ha kuken i en fitta tjänar inget till. Kondomer kan slängas då ingen man borde vara det minsta intresserad av gummi, möjligen bara som uppsamlingsplats för vidare transport.
Citera
2023-11-04, 23:40
Medlem
Är jag full så ja, nykter aldrig i någon utom sambon.
Citera
2023-11-05, 12:03
Medlem
Citat:
Hur ofta knullar ni utan skydd och kommer hårt i fittan på dem?

Hur ofta har det hänt "problem" med ert sexleverne (tja, graviditeter, oplanerade barn, sjukdomar etc)

Enbart svar från de som knullar runt mycket. Ni andra, håll er borta. Ingen bryr sig om era teorier.

Jag är lite äldre och i början av min "sexkarriär" på 70-talet (innan HIV) så användes inte kondom och man sprutade i fittan.

Sedan drygt 30 år har jag regelbundet haft sex med prostituerade när jag rest i arbetet och sedan cirka 15 år även knullat eskorter och sugarbabies i Sverige. I Sverige träffar jag väl ofta prostituerade 1-2 gånger i månaden och de senaste åren har jag aldrig använt kondom i Sverige och brukar spruta i fittan. De enda gångerna när jag inte gjort det är när jag blivit avsugen och sprutat i munnen. Hur ofta det blir sex med prostituerade utomlands beror på frekvensen av resor i jobbet (har ännu inte varit så kallad sexturist) , men även i de fallen är det numera ovanligt att jag använder kondom. Väl utomlands kan det ibland bli flera tjejer på en dag eftersom det i många länder finns legala bordeller och därmed lätt att träffa tjejer utan alltför omfattande planering.

Enda gången jag haft för avsikt att inte spruta i fittan (bortsett från avsugningar) var med en tjejkompis som var helt oskyddad och vi hade inga kondomer, men när jag skulle dra mig ur för att praktisera avbrutet samlag så var hennes orgasm på väg och hon hindrade mig rent fysiskt – det blev dock inget barn gjort den gången.

Fastän det till dags datu väl har blivit tresiffrigt antal tjejer så har jag rent sjukdomsmässigt inte råkat ut för något. Ironisk nog så är den enda oplanerade graviditeten som jag råkat ut för (eller i alla fall känner till) med en flickvän och vi använde kondom (byte av p-piller) – kondomen sprack och hon blev gravid. Dock funder jag på att genomgå en vasketomi för att inte råka göra någon svensk ung sugarbaby med barn – tjejer som vill bli med barn kan ju ljuga (eller förtiga) om hur skyddade de är!
Citera
2023-11-08, 02:32
Medlem
94jackars avatar
När jag var igång som mest så kom jag i tjejen varje gång förutom om det avslutades med ett bj.
Jag tog alltid förgivet att tjejen gick på något preventivmedel. Minns att jag i början brukade fråga när jag kände att jag var nära att spruta, slutade efter ett tag med det då ingen någonsin hade något emot det.
Tyckte och tycker att jag ser vad det är för slags person jag har att göra med innan det är dags att ligga så det var det jag gick på helt och hållet. Det är klart att det inte är det mest ansvarfulla men hade blivit väldigt förvånad om någon som jag eventuellt skulle kunna göra gravid hade valt att behålla det.
Har åkt på klamydia 1 gång så det får väl anses som godtagbart
Citera
2023-11-08, 18:17
Medlem
Citat:

Hur ofta har det hänt "problem" med ert sexleverne (tja, graviditeter, oplanerade barn, sjukdomar etc)

Enbart svar från de som knullar runt mycket. Ni andra, håll er borta. Ingen bryr sig om era teorier.

Dom flesta äter väl ppiller? Även om man sprutar ofta. Men sjukdomar kan man få ibland. Men mer sällan. Är man normal bör man testa sig alltid.
Citera
2024-01-21, 15:32
Medlem
Citat:

under en långhelg i Köpenhamn har men sprutat i ca.15 st. Inga efterräkningar, bara välkommen pter
Citera
2024-01-22, 09:01
Medlem
BradSs avatar
Citat:

Nästan varje gång, men sen är jag steriliserad med, så inge oönskade följder.
Citera
2024-01-22, 17:53
Medlem
Bandoliers avatar
Om det har gått länge sedan sist - typ en vecka - så föredrar jag att dra ut den och spruta rätt ut över kvinnans kropp. Det är häftigt att göra så när det byggts upp ett stort tryck och min kvinna gillar det också.
Annars kommer jag nog helst i fittan.
Citera
2024-01-23, 09:44
Medlem
Dom är väl höga på hasch och amfetamin och bryr sig inte.
Citera
2024-01-27, 05:17
Medlem
Måste medge att jag var jävligt slarvig med skydd i min ungdom. Brukade alltid ha kådis med mig men tror faktiskt aldrig jag knullat någon för första gången med kådis på. Med återkommande fittor och flickvänner har jag dock haft kådis på mig några gånger, men det är få. Hatar att knulla med gummi så oftast får det bli oralt eller så kan det kvitta. Har alltid sprutat dem i fittan om inte annat önskats.

Har aldrig legat med några opålitliga madrasser, babberyttare eller dylikt och de flesta tjejer har uttalat gått på P-piller eller liknande. Har inte varit några problem för mig. Några flickvänner har man ju dock haft risky business med. Minns specifikt en kortvarig som måste varit utan skydd för kuken skulle så bestämt spruta utanför fittan, men hon var nog den enda (min sämsta sexpartner kan tilläggas). Om ett ONS någonsin blev gravid vet jag isf inget om det.
Senast redigerad av Thrashoholic 2024-01-27 kl. 05:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in