2023-11-08, 16:44
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Å fan! Det visste jag inte. Inte dåligt att du visste det.
Den äcklige zepinsky (nazzen) vill inte för han är Bidens knähund.

En jude som är nazze! Går inte ihop men så långt har propagandan drivt de lågbegåvade idooterna

Fan vad ni Vatniks är hjärntvättade!!
Citera
2023-11-08, 16:57
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Men det är fel av Zelensky att utgå från att medlingen kommer att misslyckas.

Kanske - men hur ser Trumps "track record" ut? Skapade han fred med Nordkorea t.ex.? Eller genomskådade Kim Jong Un Trumps tomma säljsnack?
Citera
2023-11-08, 17:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ttwazzup
Ryssland vinner och hotar våra intressen.
Din paranoia hotar dina intressen. Om du slutar att kolla efter spöket Putin under sängen varje kväll kommer du att sova mycket bättre (vilket förbättrar din relation till din direkta omvärld radikalt).
Citera
2023-11-08, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gopnikk
Din paranoia hotar dina intressen. Om du slutar att kolla efter spöket Putin under sängen varje kväll kommer du att sova mycket bättre (vilket förbättrar din relation till din direkta omvärld radikalt).

Hade gremlinen i kremlinen hållt återsamhet hade det vart lugnt. Paranoia 100%, men jag vill inte sluta som en rysk kuksugare som du.
Citera
2023-11-08, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Inte mycket till argument där, nä. Däremot har du delvis rätt, det är upp till Ryssland att lösa sina egna problem. Förhoppningsvis kan de bli ett land där demokrati etableras och där det fria ordet återuppstår, där politiker inte är extremt korrupta och där man närmar sig levnadsstandard åtminstone som i de fattigaste EU-länderna. Däremot ska vi fram tills de är där givetvis se till att de har noll inflytande på omvärlden, du får hitta en idol någon annanstans. Prova Mussolini kanske?
Du ”argumenterar” för att ha något att göra om dagarna, inte för att göra världen till en bättre plats. Skaffa dig ett liv, jag förstår inte varför du har problem med ryssens låga levnadsstandard? Tror du att pressfrihet råder i Ukraina? Tror du att Ukraina inte är ett korrupt rövhål till land? Tror du att det råder demokrati i Ukraina? Zelensky ställde in valet precis som man kan förvänta sig av en maktfullkomlig skurk med privata offshorekonton. Tror du att bögar får gifta sig i Ukraina? Frågorna är många, jag kommer säkert att få briljanta svar på dessa. Eller inte.

Zelensky har förstått att omvärldskranen nu stängs, därför ber han om LÅN för att få fortsätta vara relevant. Ukraina är slut, den onde vinner. Igen.

För övrigt kan man även applicera dina antiryska infallsvinklar på valfritt muslimland, men konstigt nog vågar du inte öppna pipen mot någon annan än vad Aftonbladet sagt åt dig. Tror du att DU lever i ett land där åsiktsfrihet råder? Stackare.
Citera
2023-11-08, 17:24
Avslutad
Citat:
Hade gremlinen i kremlinen hållt återsamhet hade det vart lugnt. Paranoia 100%, men jag vill inte sluta som en rysk kuksugare som du.
Så länge jag existerat på denna planet har Sverige ängsligt sneglat österut, i ständig fruktan för ryssen. Men Igor har fortfarande inte dykt upp, det kommer han inte göra denna gång heller. Ynkrygg, sluta darra och börja bete dig som en riktig man.
Citera
2023-11-08, 17:26
Medlem
Citat:
Så länge jag existerat på denna planet har Sverige ängsligt sneglat österut, i ständig fruktan för ryssen. Men Igor har fortfarande inte dykt upp, det kommer han inte göra denna gång heller. Ynkrygg, sluta darra och bete dig som en riktig man.

Igor förstår hårda tag, Merkel försökte, Putin såg det som svaghet. Jag är ingen idiot som vill leka macho.
Citera
2023-11-08, 17:30
Avslutad
Citat:
Igor förstår hårda tag, Merkel försökte, Putin såg det som svaghet. Jag är ingen idiot som vill leka macho.
Du vill inte leka macho? Bra, sätt dig ner och håll käften istället för att hetsa för ett krig där du ändå inte kommer att avlossa en enda kula. Väst strider ”till sista ukrainare”, när dessa tar slut kommer svensson byta profilbild på Facebook och utkämpa nästa krig bakom det trygga tangentbordet.
Citera
2023-11-08, 17:33
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Hela personalen på Kiev Post fick sparken när den presenterat Pandorapappren om Zelenskys offshore-konton, på förstasidan.
Fantastiskt bra om du kunde styrka dina fantasier på något sätt...
Citera
2023-11-08, 17:37
Medlem
Citat:
Du vill inte leka macho? Bra, sätt dig ner och håll käften istället för att hetsa för ett krig där du ändå inte kommer att avlossa en enda kula. Väst strider ”till sista ukrainare”, när dessa tar slut kommer svensson byta profilbild på Facebook och utkämpa nästa krig bakom det trygga tangentbordet.

Förr stred vi till siste finne, nu till siste Ukrainare. Vi ska fragmentera Ryssland, sen får vi väl se vad som händer. Norden fragmenterades, därför vi har alla nordiska länder och vi lever i fred. En vacker dag kommer Moskoviternas land delas upp och inget land blir för stort att utgöra ett hot.
Citera
2023-11-08, 17:38
Medlem
Bazze1s avatar
Citat:
Väl rutet, att gå i klinch med dessa tangentbordskrigare med testosteronbrist är kul ett tag men man tröttnar rätt snabbt på deras nojor och gnäll.

OnT: Med Trump vid rodret så tvingas tiggaren till förhandlingsbordet och därmed är sötebrödsdagarna förbi...därför detta patetiska utspel.
Citera
2023-11-08, 17:43
Medlem
Raccoon0834s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Om Trump vill agera medlare bör han inte talar i termer av att USA ska lämna Nato om han blir president.
Annars har han liksom redan valt sida.

Du är efterbliven. Livet är inte så svart eller vitt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in