Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-08, 15:06
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Haha så jävla sant!

Charlie är helt klart min favorit … inget fejk!
Exakt! Inget fejk. Det kommer man långt på.👍
2023-11-08, 15:31
Avslutad
Ser fram emot att se

2023-11-08, 15:32
Medlem
Bakarettans avatar
Varför har Pelle en keps med avklippt skärm? Jodå, han fick ju frågan(kommer inte ihåg ifrån vem). Svaret blev att man "ser bättre". Typ. Han har ju varit kustjägare...? Så vad vore bättre än att bära en keps som US MARINE SOLDIERS gör?
Pelle har en grandios självuppfattning.
Svag människa som nu måste bekräfta sig själv genom att ställa upp i Robinson en gång till.
2023-11-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christer-ulfbaage
Den där lilla norrlänningen tycker jag är en äcklig liten mobbare.
Fy fan för såna människor

Bygg ett bättre läger själv då din fjant och sluta klaga..

Många norrlandsbor är rätt falska faktiskt. De är stolta socialdemokrater, men samtidigt är de hycklare som tar miljonmutor och låtsas vara solidariska (se lokalpolitikerna i Kiruna som inte byggt en enda hyresrätt utan lagt alla miljarder på ett badhus). Finns ju otaliga mer exempel........
2023-11-08, 16:01
Medlem
Totalycrazys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck

Att ha ostbricka som favoritmat säger ganska mycket om pervotanten.
2023-11-08, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BalderRabalder2023
Ja det var tydligt utifrån hans podd att han har varit här och smugit.
Peder är en typisk sån som har haft svårt att låta bli att kolla vad flashbackarna tycker om honom.
Han är en sån som är "hård" och gillar raka puckar men det var uppenbart att han hade blivit kränkt över det han hade läst här , han gillar bara att dela ut raka puckar, han gillar inte när de delas ut mot honom. Hade han haft en rapporteningsknapp så hade han tryckt på den direkt

Han tipsade andra deltagare att inte gå in här men jag tror de flesta andra har fullt upp på insta och sina andra sociala medier, det händer nog mer där ..

Samma med Pelle, han är inte sån som är sekundärkänslig åt andra (som Els-marie) men han började nästan gråta när de pratade skit om hans kompis och skulle springa och skvallra direkt.
Så du är sådan att du håller käft när nån pratar skit om dina vänner?
2023-11-08, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Så du är sådan att du håller käft när nån pratar skit om dina vänner?
Nej jag är en sån som skulle ge argument att varför de har fel i det de säger.
Men har man en kompis som Charile så kan jag förstå att det svårt att försvara hans otroligt otrevliga beteende.

Men jag hade fortfarande inte hanterar det på det där sättet,, "Buhu, jag ska minsann springa och skvallra nu".

En helt normal grej att säga hade exempelvis varit: "Ja, Charlie kan vara lite småsur och otrevlig ibland men han menar nog inte så illa egentligen, jag kan prata med Cherilie och be honom vara lite snällare"... nått sånt kanske framför : "Buhu, jag ska minsann springa och skvallra nu"
Senast redigerad av BalderRabalder2023 2023-11-08 kl. 16:20.
2023-11-08, 16:20
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det är faktiskt svårt att ta in, att de på riktigt avslöjade vilka som stod på Plankan under LOs säsong, redan innan säsongen ens dragit igång.

Ja, det var uselt av mästarklass. En vaken femåring hade kunnat påpeka, att den bakgrundsbilden var en dålig idé.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
En annan liten förbättring är att de tycks helt har slopat scenerna där deltagarna "råkar" hitta breven på slumpmässiga ställen runt om på stranden. Kanske bara var jag, men tyckte alltid det var lite små-cringe när deltagarna skulle låtsas vara förvånade att de hittat ett brev (med kameran i grodperspektiv, 3 decimeter från brevet).

Håller med. Det är rentav en stor förbättring, att inte nån hoppar jämfota och skriker "Brev!" i vart och vartannat avsnitt.
2023-11-08, 16:21
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:

En helt normal grej att säga hade exempelvis varit: "Ja, Charlie kan vara lite småsur och otrevlig ibland men han menar nog inte så illa egentligen, jag kan prata med Cherilie och be honom vara lite snällare"... nått sånt kanske framför : "Buhu, jag ska minsann springa och skvallra nu"

Det hade varit det mogna svaret, ja!
2023-11-08, 16:23
Avslutad
Citat:
Nej jag är en sån som skulle ge argument att varför de har fel i det de säger.
Men har man en kompis som Charile så kan jag förstå att det svårt att försvara hans otroligt otrevliga beteende.

Men jag hade fortfarande inte hanterar det på det där sättet,, "Buhu, jag ska minsann springa och skvallra nu".

En helt normal grej att säga hade exempelvis varit: "Ja, Charlie kan vara lite småsur och otrevlig ibland men han menar nog inte så illa egentligen, jag kan prata med Cherilie och ge honom vara lite snällare"... nått sånt kanske framför : "Buhu, jag ska minsann springa och skvallra nu"
Alla uppför sig inte som du tycker, eller hur?
Pelle gjorde helt rätt eftersom han inte tycker att charlie är otrevlig och sur utan är helt ärlig. Genom att säga vad han tycker så har falska människor svårt med anndra som är ärliga.
2023-11-08, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Alla uppför sig inte som du tycker, eller hur?
Pelle gjorde helt rätt eftersom han inte tycker att charlie är otrevlig och sur utan är helt ärlig. Genom att säga vad han tycker så har falska människor svårt med anndra som är ärliga.
Nej, okej. Det får du tycka. Men då fick du iallafall ett svar på hur en vuxen och mogen människa hade kunnat hantera det.
2023-11-08, 16:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
ja hon klagade på sin mat. Men det verkar som att alla fick sin favorit mat. Så de lär ju ha sagt till produktionen vilka maträtter de föredrar. Jag har svårt att tro att ALLA utom Els-Marie fick rätt mat. Så hon har väl sagt ostbricka. Så fick hon ostbricka. Och klagade på att hon fick ostbricka. Istället för att njuta och vara tacksam för sin OSTBRICKA... suck...
Vem fan vill ha en talrik full med bara ost?, produktionen hade begått tjänstefel om de inte hade "jävlats" lite med nån i den situationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in