2023-11-07, 22:39
Medlem
flugornass avatar
Han är lätt begåvad, hur jävla dum i huvudet är man om inte listar ut vem stalkern är?
Ja ha det behövdes en kvinna för att lista ut det!
2023-11-07, 22:40
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whosthisbitch
Fast den som ringer upp och vill hon ska flytta ut innan veckan är slut var väl dessutom Sabrin? Sa inte Nina något om att hon visste att man ej blev vräkt på det sättet?

Men jag kan ha varit trött. Men ja otroligt läskigt att man bara kan ringa hit och dit och förstöra folks liv. Sen att folk tror att en ”print” på en konversation betyder sanning är också helt förjävligt. En 5-åring kan fejka en print.

Nej, så var det ju inte alls. Eller har vi sett olika tv-program? Nina frågade värden varför men de ville inte svara. Då sms:ade Nina värden och frågade om 072-numret hade något med saken att göra. Då ville värden ha ett möte och allt kom fram.
2023-11-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Ha, ha, verkar rätt underhållande att läsa FUP-en ändå.
Sabrin fabulerar hur snygga bröst hon har osv.
Alltså, han måste ju haft någon form av känslor för henne och därför låtit sig kontrolleras så?
Även om man inte är ett fast par, så kan man väl fastna i sådan psykisk, kontrollerande misshandel?

"Känslor" tjo absolut. Som i andra destruktiva förhållanden börjar de nog rätt bra och de är riktiga känslor inblandade, men någonstans går de från attraktion till att bli ett beroende. Inte beroende på de sättet som S hade för F, utan menar att han kände att hon var hans trygga punkt, att hon skyddade honom. Utan henne skulle han inte klara sig. Hur många misshandlade fruar har inte beskrivit samma instängda känsla?
2023-11-07, 22:45
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
"Känslor" tjo absolut. Som i andra destruktiva förhållanden börjar de nog rätt bra och de är riktiga känslor inblandade, men någonstans går de från attraktion till att bli ett beroende. Inte beroende på de sättet som S hade för F, utan menar att han kände att hon var hans trygga punkt, att hon skyddade honom. Utan henne skulle han inte klara sig. Hur många misshandlade fruar har inte beskrivit samma instängda känsla?

Men vad tror ni skelleftebor, att hon var besatt av honom, eller att hon är kapabel att göra på samma sätt mot andra?
2023-11-07, 22:46
Medlem
Horverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flatabbar
Det enda vi vet är vad som står i domen vilket är att de legat ett fåtal gånger, men varit på det klara med att ingen av dem velat inleda någon relation.

Om detta är ett fåtal gånger under ett par veckor eller ett fåtal gånger utspritt på de år som de umgåtts framgår alltså inte. I domen verkar det dock som att sabrin låtit syrran tro att hon varit tillsammans med Felix i 8 år.

Användaren som hävdade att de varit kk i 8 år har låg trovärdighet då den känns väldigt partisk utifrån tidigare inlägg i den andra tråden.

Utöver ditt inlägg som helt saknar relevans tycker jag det är otroligt spännande att göra en övergripande språklig analys på hur GM, Sabri* i detta fallet, använder språket i sina två tusen sms från FUP.

Det är knappast någon som bryr sig hur många gånger de knullades, förutom för GM då, en slutsats jag drar utifrån de uppgifter som framkommit från FUP, dom, m.fl. är att GM, Sabri* har hängt upp sig på knull biten.
2023-11-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men vad tror ni skelleftebor, att hon var besatt av honom, eller att hon är kapabel att göra på samma sätt mot andra?

Personligen tror jag hon är både kapabel och benägen att göra samma sak igen. Hennes taktik fungerade under flera år och hon var Felix trygga punkt i verkliga livet och hade honom i sina docksnören bakom kulisserna. Det är troligt att hon vill känna den maktkänslan igen. Kanske inte på exakt samma sätt, men någonting kommer hända om kvinnan inte får seriös hjälp. F är hennes värsta offer, men de finns väldigt många fler hon har manipulerat, ljugit för och utnyttjat.
2023-11-07, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horverket
Utöver ditt inlägg som helt saknar relevans tycker jag det är otroligt spännande att göra en övergripande språklig analys på hur GM, Sabri* i detta fallet, använder språket i sina två tusen sms från FUP.

Det är knappast någon som bryr sig hur många gånger de knullades, förutom för GM då, en slutsats jag drar utifrån de uppgifter som framkommit från FUP, dom, m.fl. är att GM, Sabri* har hängt upp sig på knull biten.

Jaaa asså jag svarade ju bara på frågan om någon VISSTE att det stämde att de varit kk i 8 år, vilket jag personligen är tveksam till och ville förtydliga att personen som först hävdade det både själv jobbat med S, sen bara kände någon i Skellefteå och sen hävdade att det var något S gjort i sin ungdoms dumhet och att hon kanske blivit en helt ny människa. Dvs att det inte finns någon anledning att lägga för mycket vikt i det, men det här är vad vi vet från domen
2023-11-07, 22:53
Medlem
flugornass avatar
Hon är dömd för dråp eller mord inom en snar framtid.
2023-11-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flatabbar
Jaaa asså jag svarade ju bara på frågan om någon VISSTE att det stämde att de varit kk i 8 år, vilket jag personligen är tveksam till och ville förtydliga att personen som först hävdade det både själv jobbat med S, sen bara kände någon i Skellefteå och sen hävdade att det var något S gjort i sin ungdoms dumhet och att hon kanske blivit en helt ny människa. Dvs att det inte finns någon anledning att lägga för mycket vikt i det, men det här är vad vi vet från domen

Av de jag hört av en vän till en vän som känner F handlar de om en handfull gånger de legat på fyllan. Är inte förstahandsinformation men lika trovärdigt som de andra rykterna som florerar. 8 år som KKs är en grov överdrift vad jag hört. Låter mer som önsketänkade från en av de inblandade
2023-11-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Ja herregud vilken handlingsförlamad betacuck, och han ska försvara Sverige mot ryssen...

Alldeles oavsett vilken sida man ser av någon i privatlivet så går alla (som är värda att ha) in i en roll på jobbet.
Vi har ingen aning om vilken roll F tar på jobbet, men eftersom han bl.a. tränat rekryter så förmodar jag att han kan ta en autoritär roll när det krävs.

Och dessutom lär han vara ordentligt utbildad och tränad. Jag tror att du kan vara lugn.
Det vore mycket värre om ett gäng ignoranta tangentbordskrigare skulle försöka förvara oss när ryssen kommer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemvarare
Av de jag hört av en vän till en vän som känner F handlar de om en handfull gånger de legat på fyllan. Är inte förstahandsinformation men lika trovärdigt som de andra rykterna som florerar. 8 år som KKs är en grov överdrift vad jag hört. Låter mer som önsketänkade från en av de inblandade

Det här är även min uppfattning av situationen. Vet inte om du missuppfattade mig eller om du ville bekräfta
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Det riktigt sjuka i all denna smutsörja är ju att ingen har laddat upp en bild på Sabrins bröst ännu från fup:en som alla plötsligt köpt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in