Citat:
Ursprungligen postat av
argumentera
Du får nog lära dig att läsa, LO har inte befogenhet att kasta ut något företag ut landet och har heller aldrig sagt att dom ska göra det.
Fjanta dig inte mer nu, du har gjort bort dig och vi alla vet det
Tack för att du delgav tråden din högst egna och privata, men tyvärr komplett ointressanta och irrelevanta, ståndpunkt.
Oavsett var man står i denna fråga så är det oerhört intressant att se hur de som är extremister åt ena hållet per automatik anser att alla som så mycket som ens nyanserar deras argument måste ha den diametralt motsatta ståndpunkten.
Försök att istället se det som en intressant match, där två tjockskalliga giganter möts. Ingen vill ge upp, båda vill vinna.
Det spelar ingen roll om det är Ukraina/Ryssland, Israel /Hamas eller Tesla/LO. Ingen vill ge upp, kontrahenterna dör hellre än de förlorar.
EDIT, tillägg:
Citat:
Ursprungligen postat av
disknu
Du kan sluta med din häxjakt på LO(LO ljuger LO ljuger osv), ingen bryr sig om vad du tycker och det gör inte heller Elon.
fö så har alltid amerikanska bilar varit skitbilar och Tesla är inget undantag, bedrövlig kvalitet.
Citat:
Ursprungligen postat av
ErnstBerg
Hahaha!
Du slänger dig med fina ord, men i din retorik utelämnar mycket. Ditt ex är så haltande att det krävs ett nytt försök.
Du är tydligen en sosse/fackhatar så det lyser igenom. Tyvärr tror jag din utvecklingskurva inte kommer stiga då du har för bristande kunskaper om arbetsmarknaden.
Eftersom du struntar i samhällskunskap råder jag läsa på om Saltsjöbadsavtalet.
Bra, grabbar. Detta var utmärkta exempel på det jag beskrev ovan.
Tack för era självmål.