Citat:
Älskar Maja mer nu - hur kan du på fullaste allvar vara så hatisk ?
Vilken skräck?
Maja är öht inte stressad då hon följer med J.
Det du skriver om vittnar mer om vad Maja prioriterar:
Att bejaka deras patologiska relation och Maja har inga problem att dölja hemlisar.
Det vittnar nämligen tre planerade mordförsök inom loppet av drygt ett år och innan mord.
Hon skiter blankt i både potentiella och riktiga mordoffer.
Efteråt betedde de sig som om inget speciellt hänt, fortsatte skratta och dansa på Nöjet.
Så funkade de här två psykfallen ihop.
För att hon tog Johannas parti.
As simple as that.
Men faktum är att jag tror Maja hoppade in precis som på Nöjet och assisterade sin BFF och att misshandeln mynnar ut i mord.
Att tanken var att ge igen och bestraffa Tove.
För M ville bestraffa Tove och få henne utslängd.
Det skedde inte och hennes Johanna är så uppgiven.
J i sin tur ville misshandla Tove och det sker.
Hon har ställt upp för J tidigare på eget bevåg för att J skulle inte behöva ta så mycket skit.
Av Tove.
För övrigt hade Maja ingen nära relation med henne.
Vad vore en misshandel i det stora hela, bland alla mordförsök?
Med tanke på vad Tove kallade hennes älskade Johanna så skulle jag tippa att det inte är fjärran från detta när hon ser upprörd ut då hon letar efter Tove och beskrivs ha hyst agg mot henne.
Så jag ser henne som högaktningsfullt suspekt eftersom hon själv visar att hon är manipulativ och lögnaktig rent generellt.
Eller osannolik som HovR uttryckte det.
Jag är helt övertygad att de personer, med intakt moral, inte vill kännas vid nån som Maja och jämföras med henne.
Vad jag anser om Maja specifik är inte öht en kritik riktad i generella termer mot varken AST eller Adhd.
Jag ifrågasätter nämligen Majas lögner och manipulation. Hennes person och inte andra inom npf.
Sen finns det säkert ett fåtal blindstyren inom sfären som går vilse och då rör det sig nog snarare om identifikation med offerrollen.
Det är nämligen helt wacko att blunda för de helt uppenbara lögner som Maja sysslar med.
.
Maja är öht inte stressad då hon följer med J.
Det du skriver om vittnar mer om vad Maja prioriterar:
Att bejaka deras patologiska relation och Maja har inga problem att dölja hemlisar.
Det vittnar nämligen tre planerade mordförsök inom loppet av drygt ett år och innan mord.
Hon skiter blankt i både potentiella och riktiga mordoffer.
Efteråt betedde de sig som om inget speciellt hänt, fortsatte skratta och dansa på Nöjet.
Så funkade de här två psykfallen ihop.
För att hon tog Johannas parti.
As simple as that.
Men faktum är att jag tror Maja hoppade in precis som på Nöjet och assisterade sin BFF och att misshandeln mynnar ut i mord.
Att tanken var att ge igen och bestraffa Tove.
För M ville bestraffa Tove och få henne utslängd.
Det skedde inte och hennes Johanna är så uppgiven.
J i sin tur ville misshandla Tove och det sker.
Hon har ställt upp för J tidigare på eget bevåg för att J skulle inte behöva ta så mycket skit.
Av Tove.
För övrigt hade Maja ingen nära relation med henne.
Vad vore en misshandel i det stora hela, bland alla mordförsök?
Med tanke på vad Tove kallade hennes älskade Johanna så skulle jag tippa att det inte är fjärran från detta när hon ser upprörd ut då hon letar efter Tove och beskrivs ha hyst agg mot henne.
Så jag ser henne som högaktningsfullt suspekt eftersom hon själv visar att hon är manipulativ och lögnaktig rent generellt.
Eller osannolik som HovR uttryckte det.
Jag är helt övertygad att de personer, med intakt moral, inte vill kännas vid nån som Maja och jämföras med henne.
Vad jag anser om Maja specifik är inte öht en kritik riktad i generella termer mot varken AST eller Adhd.
Jag ifrågasätter nämligen Majas lögner och manipulation. Hennes person och inte andra inom npf.
Sen finns det säkert ett fåtal blindstyren inom sfären som går vilse och då rör det sig nog snarare om identifikation med offerrollen.
Det är nämligen helt wacko att blunda för de helt uppenbara lögner som Maja sysslar med.
.