2023-11-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brennwin
Det primära som jag fick med mig från Carlos konfrontation var hur extremt jobbig den rabiata spritkärringen var. Jag tyckte nästan synd om Carlos som skulle behöva utstå hennes outhärdliga bondskånska och gormande i närmare 30 minuter. Jag förstår att han får kortslutning och sätter sig i bilar hit och dit..

Jag hoppas innerligt att den kärringen (kallad terapeuten i sammanhanget?) verkligen inte jobbar som terapeut.
Och när hon börjar slänga ur sig diverse psykologiterminologi som hon har memorerat över några glas handsprit, till en person som uppenbarligen sliter med språkförståelsen. Nää fy fan vad jobbigt det var att lyssna på
Det är ändå imponerande att ha öppet mål, verkligen alla förutsättningar för en topp 3 konfrontation. Jag menar, kolla på Carlos. Där fanns det potential Men "terapeuten" lyckas likväl att bränna allting..

Nej efter Sara så är Whiskeyrösten den bästa konfronteraren. Hennes son kör dit halva A-team. Båda jobbar på rättspsyk. Sonen gick mest runt och småfes/ringde polisen i videon medan morsan kickade ass

Raggarbilen i vilken Carlos hoppade in i är underbar, T5. Gula Blend, Skåne och bilmålvakt inbakat.

Att Carlos låtsades vara MENA är obegripligt. Spanjor/Sydamerikan är tusen ggr bättre än en Ali Baba liksom. Han ville hålla låg profil bla genom att flickan skulle gå 20 meter bakom honom till fastigheten. Carlos fick dock huvudrollen som den ranglige kvarterspedofilen i en långfilm.

"Ursäkta vill du sitta på min näsa" är den bästa hittills.
Citera
2023-11-06, 20:46
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Jag känner att jag vill tacka BajsHank, han har givit mig och min familj mkt glädje. Senast idag skrattade jag å sambon åt hans VÄLDIGT snabba vändning i början av klippet.
Tack Hank.

Titta på skylt. Titta på Sara. Titta på skylt. Titta på Sara. Du är här för att träffa ett.. NEJ DET HAR JAG INTE 😅 Sen rullar cirkusen igång.
Citera