2023-11-06, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brennwin
Det primära som jag fick med mig från Carlos konfrontation var hur extremt jobbig den rabiata spritkärringen var. Jag tyckte nästan synd om Carlos som skulle behöva utstå hennes outhärdliga bondskånska och gormande i närmare 30 minuter. Jag förstår att han får kortslutning och sätter sig i bilar hit och dit..

Jag hoppas innerligt att den kärringen (kallad terapeuten i sammanhanget?) verkligen inte jobbar som terapeut.
Och när hon börjar slänga ur sig diverse psykologiterminologi som hon har memorerat över några glas handsprit, till en person som uppenbarligen sliter med språkförståelsen. Nää fy fan vad jobbigt det var att lyssna på
Det är ändå imponerande att ha öppet mål, verkligen alla förutsättningar för en topp 3 konfrontation. Jag menar, kolla på Carlos. Där fanns det potential Men "terapeuten" lyckas likväl att bränna allting..

Nej efter Sara så är Whiskeyrösten den bästa konfronteraren. Hennes son kör dit halva A-team. Båda jobbar på rättspsyk. Sonen gick mest runt och småfes/ringde polisen i videon medan morsan kickade ass

Raggarbilen i vilken Carlos hoppade in i är underbar, T5. Gula Blend, Skåne och bilmålvakt inbakat.

Att Carlos låtsades vara MENA är obegripligt. Spanjor/Sydamerikan är tusen ggr bättre än en Ali Baba liksom. Han ville hålla låg profil bla genom att flickan skulle gå 20 meter bakom honom till fastigheten. Carlos fick dock huvudrollen som den ranglige kvarterspedofilen i en långfilm.

"Ursäkta vill du sitta på min näsa" är den bästa hittills.
Citera
2023-11-06, 20:46
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Jag känner att jag vill tacka BajsHank, han har givit mig och min familj mkt glädje. Senast idag skrattade jag å sambon åt hans VÄLDIGT snabba vändning i början av klippet.
Tack Hank.

Titta på skylt. Titta på Sara. Titta på skylt. Titta på Sara. Du är här för att träffa ett.. NEJ DET HAR JAG INTE 😅 Sen rullar cirkusen igång.
Citera
2023-11-06, 20:48
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Fan om inte Hank är min all time favourite konfrontation. Dialogen i början är sann bondkomik, sedan den extrema ångesten, och den är lång!

https://imgur.com/a/EgbjQNz
Citera
2023-11-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jo det är samma. Rätt person!
Jag tror inte det är samma
Citera
2023-11-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Jag tror inte det är samma

Inte jag heller. Ögonen är helt olika.
Citera
2023-11-06, 21:24
Medlem
Strumppappas avatar
Med risk för att detta redan diskuterats i tråden, men vilken tycker ni är den mest upprörande/vidriga/värsta/enerverande gäddan?
Citera
2023-11-06, 21:27
Medlem
Brennwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Fan om inte Hank är min all time favourite konfrontation. Dialogen i början är sann bondkomik, sedan den extrema ångesten, och den är lång!

https://imgur.com/a/EgbjQNz
Det är en objektiv sanning att Bajs-Hank har förstaplatsen. Jag använder den redan som lite ångestmedicin åt mig själv. Efter en tung dag så känns det otroligt befriande att kolla på Hanks konfrontation och skratta lite.

Lite samma koncept som att lyssna på "Man vänjer sig" av Kjell Höglund. Fast 13 minuter lång och i videoformat.
Älskar! (Och tack för bilden förresten)
Citera
2023-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strumppappa
Med risk för att detta redan diskuterats i tråden, men vilken tycker ni är den mest upprörande/vidriga/värsta/enerverande gäddan?

Robinsongäddan är vidrigast
Citera
2023-11-06, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jo det är samma. Rätt person!

Det är definitivt inte samma person, finns fler bilder på personen i fråga på företagets hemsida och det är ingenstans likt mannen som har hängts ut på Dumpen. Inte ens samma ögonfärg.
Senast redigerad av Aloe-Blacc 2023-11-06 kl. 21:35.
Citera
2023-11-06, 21:37
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tourni
Förnamn: De 4 första bokstäverna i en fransk sytråd som hittas i utkanterna av Elfenbenskusten. Bär på en kolonial historia.

Efternamn: Den första delen av efternamnet hittas i en växt som blommar i havet runt Madagaskar. Den sista delen är något man kan klättra på.

Svåraste rebusen jag varit med om. Iallafall den första delen har jag försökt googla mig till i 10 minuter.
Kass är jag.

Kan någon hjälpa till?
Citera
2023-11-06, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strumppappa

Nummer 200
Som ville knulla ett barn till döds

Och nu är väldigt aktiv på Facebook med diverse videos där han sjunger och spelar gitarr som om att ingenting har hänt
Citera
2023-11-06, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Nummer 200
Som ville knulla ett barn till döds

Och nu är väldigt aktiv på Facebook med diverse videos där han sjunger och spelar gitarr som om att ingenting har hänt

https://dumpen.se/2023/03/14/pedonekrodrommar-i-norrkoping-napp-200/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in