2023-11-06, 19:26
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WatchItNow
Man kan undra vad "samma människa" är för något. Det finns ju fåglar inom samma art som har totalt 10 olika näbbar t.ex, vilket gav ursprungs-iden till Darwin och Origin of species.

Jo. Exakt.

Men att ett visst DNA enbart hittats hos negrer, och deras utseende och beteende, blir det skitsnack att vi alla skulle härstamma därifrån, eller att någon vit inte skulle ha spår kvar av detta.
Citera
2023-11-06, 19:26
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffotmorgan
Det är vi verkligen inte.
Afrikaner bär på anlag som vi inte har.
Du måste förstå att det fanns många olika människotyper som levde samtidigt och blandade sig.
Afrikaner är en blandning av olika typer, som vi Européer inte besitter.
Vi har anlag från neadertalarna tex.
Dagens människor har utvecklats separat, vi har olika sammansättningar.
(Out of africa) teorin är ren smörja, det försåt man snabbt om man har minsta intresse för människans uppkomst.
Att våra olikheter endast beror på habitat är inte rätt.

Det är klart att folk inte begriper, eftersom den vetenskapen är förbjuden och anses inte rumsren i dagens censursamhälle.

Ja, det var min poäng, ju.
Citera
2023-11-06, 19:28
Medlem
WatchItNows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Jo. Exakt.

Men att ett visst DNA enbart hittats hos negrer, och deras utseende och beteende, blir det skitsnack att vi alla skulle härstamma därifrån, eller att någon vit inte skulle ha spår kvar av detta.
"Blond" eller "blåögd" har bara funnits i 10.000 år och finns i stor skala enbart i Sverige och grannnländer. Försök göra något woke av detta faktum. Hitler försökte.
Citera
2023-11-06, 19:29
Medlem
LGDs avatar
Så vi alla är bantunegrer?

Alla idiotiska djävlar som säger "We wuz kangs" vilket är precis lika rasistiskt att säga som "White power" bör bara lägga ner. Ska vi återgå till var vi alla kom ifrån så härstammar vi från mikroorganismer.
Senast redigerad av LGD 2023-11-06 kl. 19:35.
Citera
2023-11-06, 19:29
Medlem
Citat:
Jag diskuterar blåa ögon och blont hår som enbart finns i länderna runt Sverige i större skala. Bleka människor finns överallt på jorden nära polerna, inte något konstigt och inte särskilt svenskt. Just blonda blåäögda har dessutom extra lätt att få solbränna.
Mitt svar är detsamma. Blont hår och blå ögon är evolutionärt för att må bra bo i mörka norden. Rött hår med blek hud är det optimala för regniga Irland. Och?
Citera
2023-11-06, 19:31
Medlem
Miffotmorgans avatar
Citat:
"Blond" eller "blåögd" har bara funnits i 10.000 år och finns i stor skala enbart i Sverige och grannnländer. Försök göra något woke av detta faktum. Hitler försökte.
Bullshit.
Svennecuck kan inte skriva en rad utan att nämna Hitler.
Heidelbergensis hade också blå ögon i Europa.
Neandertalare.
Senast redigerad av Miffotmorgan 2023-11-06 kl. 19:34.
Citera
2023-11-06, 19:32
Medlem
Maureliuss avatar
SvT’s integrationsredaktion har bråda dagar när det gäller skapa det nya Sverige med klippdockor och dockskåp.

Men hur ska det gå för Barbie & Ken, Nkomo & Kalisha, Mohammad & Aishya och alla barnen, hur kul ska inte dom ha?
Citera
2023-11-06, 19:33
Moderator
manamanahs avatar
Fruktansvärt tråkigt. Historia är ju spännande, hur lyckades de med det?
Citera
2023-11-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henlo
så du skiter i och den är sanningsenlig och att den ljuger om att WHG var subsaharer med blå ögon
Nej!
Jag ser att dom baserar en hel del på dna bevis och arkeologiska fynd, som jag inte kan ifrågasätta, men

Det finns saker jag önskade dokumenterats noggrannare, det med ögonfärg tex!
I Finland tex florerar en ide om att finnen eg var den egentliga europeiska urinvånaren, med sina blå ögon unt so weiter..😁
Citera
2023-11-06, 19:37
Medlem
Miffotmorgans avatar
Uppenbarligen så lyckas man skapa förvirring.
Kolla bara vad folk skriver i denna tråden.
Propaganda works, Svt vet det.
Juden vet det.
Citera
2023-11-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffotmorgan
Uppenbarligen så lyckas man skapa förvirring.
Kolla bara vad folk skriver i denna tråden.
Propaganda works, Svt vet det.
Juden vet det.
Hur ligger det till då?
Citera
2023-11-06, 19:42
Medlem
Eftersom det är SVT så killgissar jag på grov historieförfalskning genom hela serien, så att det passar in i den rådande agendan. Jag hoppas att jag har fel, då historia annars är kul, men jag har mina tvivel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in