Citat:
Ursprungligen postat av
sunless
Det skiter väl vi i. De tog fast en pedofil som hade knark värt över hundra miljoner kronor. Känns inte så bra nu va?
Ändrar: Ska vara tydligare mot dig så att det går in i huvudet.
Det är tillfredsställande.
Dumpen gör uppenbarligen förändring för dig och gäddorna. Att gå runt med ilska för att pedofiler åker fast för sina brottsförsök.....Kan man sjunka lägre som människa?Man förstår nästan ingenting av det du säger.
Gäddan som hade 100 miljoner kronor värt av knark skulle blivit fast så småningom men hotet gjorde processen fortare, men tack för att du verifierar min misstanke om att ändamålet är tillfredställelse.
Själv går jag inte runt med ilska utan är lika kritisk mot andra grupper som jag är mot dumpen, att ifrågasätta etiska svagheter (dom punkterna jag tog upp tidigare) borde inte räknas som "att sjunka lägre som människa". Dumpen förhindrar rättsprocessen (exkluderande om gäddorna inte gör så att dom åker fast själva genom hot eller liknande) och har inte nått den systematiska förändring dom strävar efter.
Synd att när man tittar på detta ur ett akademiskt perspektiv så blir man kallad "mentalpatient" och att "man sjunker lägre som människa", hoppas ni kan gå in i en diskussion utan att kalla folk saker i framtiden <3