Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-11-05, 17:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag menar jag misstänker att moderatorerna ser dig utöver mig och pingu det gick ju bra sist med förra kontot, jag är ju den som känner dig bäst och kan identifiera dig, och ändå är det just mig du väljer att skoja med på nästa konto bara ett litet strategiskt tips sådär apropå Robinson
Tycker du att det känns som att det görs en stor ansträngning att dölja nått?,, alla känner mig bäst, du är inte unik.
Hur går det i de kränktas stöd grupp, hittar ni en bra strategi?
2023-11-05, 19:32
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Kolla på bilden https://www.instagram.com/p/Cx598U6LxiU/
hon har 1 öga i avstånd emellan båda ögonen, det är minimum för att anses normalt, hon är inom ramen

Titta på videon, hon har t.o.m mer än 1 ögas avstånd, det finns millimeter-rättvisa tillgodo!
https://www.instagram.com/p/Cyya3fCMZnX/

Nån annan än jag som tycker att Maria är fet knullbar?

Du får försvara hennes utseende bäst du kan, men hennes ansikte fortsätter säga något annat. Hon är lite lik blondin Bella förresten.
2023-11-05, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OK70
Du får försvara hennes utseende bäst du kan, men hennes ansikte fortsätter säga något annat. Hon är lite lik blondin Bella förresten.
Lite lite: https://imgur.com/a/aTv4nZK
2023-11-05, 20:31
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuraKuken
Lite lite: https://imgur.com/a/aTv4nZK

Hahaha ögonen är alltså inte bara alltför nära varandra utan har andra konstigheter med.
2023-11-05, 20:39
Bannlyst
Citat:
Hahaha ögonen är alltså inte bara alltför nära varandra utan har andra konstigheter med.
Ja, jag börjat tyvärr tro mer och mer på Adonis teori om hjärnskador
Stackars tjej
2023-11-05, 22:05
Medlem
whatthefucks avatar
Citat:
Stackars tjej

Men alltså... haha men ni är då för roliga.
2023-11-06, 01:52
Medlem
Citat:
Stackars tjej
Finns inget annat att säga än att CHARLIE utan undantag är klart BÄST!! Han agerar ju precis rätt. Heja Charlie!
2023-11-06, 02:30
Medlem
OK70s avatar
Sara skyller på fiskenätet och mycket testosteron när det egentligen är närheten mellan Franz och Magnus som stör henne. Först ogillade hon det starka bandet mellan Tove och Peder, sedan detsamma mellan det senare och Charlie och nu Franz och Magnus främst för att de är varandra nära och inte att de skulle vara översittare som hon påstod.
2023-11-06, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karnstan
Tanga-Therese. Vilken fullständig mardröm till människa. Beter sig som skit mot alla och envar, blir bortbytt, går in i nästa lag och är sig själv och blir utröstad direkt. Till gränslandet och insta-ogillad där med. Tillbaka in i Robinson och då kommer krokodiltårarna. Inget har hon gjort. Inget har hon sagt. HUR kan hon bli behandlad på det här viset!?

Det enda som hade varit bättre än den här exiten hade varit om det hade kommit till ett öråd, någon hade använt en immunitetsförstörare och hon hade åkt ut med alla röster utom sin egen. Men, man kan inte få allt. Hade hon inte varit en teflonmänniska som vägrar acceptera alla former av eget ansvar hade hon kanske kunnat lära sig något av den här upplevelsen. Istället kommer hon att fortsätta genom livet, trygg i sin vetskap om att hon blev mobbad TROTS att hon inte hade gjort någonting för att förtjäna det. Inget kommer att ändras. Hon kommer att fortsätta vara hatad på sin arbetsplats av alla som tvingas ha med henne att göra, av precis samma anledningar som hon blev avskydd i Robinson. Therese Tang, du är en självgod kossa och du förtjänade precis allt du fick (utom immuniteten) i programmet. Rannsaka dig själv och bli bättre, för fan.

Hon har nydligen gått ut i Expressen om hur mobbad hon var i robinson

Jag minns förra året blev Amanda mobbad och det var inga skriverier om det ute i media
Amanda till skillnad fr Therese var en snäll trevlig tjej och duktig
2023-11-06, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HEB123biba
Vilket FUSK UTFÖRT AV Franz! Han höll ju med pekfingret och tummen och höll i pinnen så! Har redaktionen inte sett detta skall jag snabb som f-n påpeka detta!!!!? OBSERVERA

Spoilar du utan att sätta inom spoilertag?? Det du skriver har inte jag sett.
2023-11-06, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Spoilar du utan att sätta inom spoilertag?? Det du skriver har inte jag sett.

Läs första inlägget innan du kommentera så får du svaret på varför hen skriver utan spoilertag
2023-11-06, 10:46
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Sara skyller på fiskenätet och mycket testosteron när det egentligen är närheten mellan Franz och Magnus som stör henne. Först ogillade hon det starka bandet mellan Tove och Peder, sedan detsamma mellan det senare och Charlie och nu Franz och Magnus främst för att de är varandra nära och inte att de skulle vara översittare som hon påstod.

Tänk dig det omvända, en man som hade sagt att det är för mycket östrogen.

Hänt.se: "Manlig deltagare får lämna Robinson - efter kvinnohatet"

Edit: Förresten, var det inte förra säsongen som två tjejer började böla för att en snubbe hade kallat en lite äldre deltagare för "mamma i gruppen"? Att den svarta brassen skulle ha varit det.
Senast redigerad av Pillenfille 2023-11-06 kl. 10:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in