Citat:
Ursprungligen postat av
Abbaslutfisk
Jag vet han är en luffare
Men han var bra för rawa att ha han hjälpte honom mycket och var lojal med honom så det här en L för foxtrot
Jag har typ bara följt dem genom sociala medier och förundersökningar de senaste 10-15 åren. Har varit relativt förvånad överlag att de gick från att sälja knark på facebook, testskjuta sina vapen i en lokal de hyr under eget namn dagar efter polisen varit på besök och våda skjuta Elias i magen till att hänga med räven i turkiet och bli knäppt av två trammade tonåringar i Sarajevo på öppen gata.
Harris var som jag förstått det med Räven i Turkiet, blev beskjuten/skött tillbaka och drog sedan till Bosnien så någon typ av betydelse måste han haft. Frågan är snarare vilken. Tillräckligt efterbliven för att tycka att de här livet är stencoolt säkerligen och med en lina ladd eller två ser jag framför mig hur han låtsas skjuter sin brud och rappar med i texten i sin deppiga tredjehandshyrda etta på nedre botten i Barkarbystaden. Han har inte tjänat en spänn på sina brott, han är överdrivet lång och beter sig som en grand danois hundvalp i sitt rörelsemönster. Han har noll koll på lemmar och varenda snut inom grova brott skulle känna igenom honom. Det finns bilder på Elias och gänget i Turkiet med räven men frågan kvarstår, vad fan ska han med Harri till?