Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Hon går bara i pappas fotspår.
Han hade trubbel med ekobrottsmyndigheten i samma veva som My blev ägare till "huset" om jag inte minns fel...
Förövrigt, se vilken fin linkedin hon skapat
Citat:
Om
Entreprenör sedan 17 års ålder.
Byggt upp en handelsträdgård My’s Blommor Öland . Samtidigt som jag parallellt med denna bedrev grossist verksamhet export /imorgon mellan Holland Sverige . Små som stora kunder. Privata butiker, ICA, Buketten m.f. Tidsperiod 2006- 2016 .
Sociala medier / marknadsstrateg
Driver sedan 10 år tillbaks en livsstilblogg som hängt med sida vid sida med alla uppdrag genom åren. Jag använder mina egna plattformar så som blogg och Instagram för att marknadsföra mina egna verksamheter.
Jag tar då och då på mig tidsbegränsade konsultuppdrag där jag kliver in i andra bolag för att sätta en marknadsstrateg och socialamedia struktur.
Både som Brand Manager och marknadschef.
Alltifrån rekrytering, planering, bygga team, content creating, affiliate upplägg, uppföljning med en struktur för att maximera både konvertering och branding. Allt inom PR och marknadsföring. Inklusive pressfrukost och event.
Hälsoinspiratör - Coach
www.Strongmamas.se
Jag jobbar som coach både online och fysiskt.
Jag jobbar dagligen för att hjälpa framförallt kvinnor mot en hållbar hälsosam livsstil.
Fokus på mental och fysisk träning.
Där såklart även kosten är en grundläggande pelare.
Mitt fysiska gym ligger vid Hägernässtrand, Täby.
Där håller jag delvis fysiska PT Träning och gruppträning. Samtidigt som lokale är huvudkontor för Strong Mamas
Träningsresor & event
Jag arrangerar träningsresor inrikes och utrikes.
Även hälsodagar och aktivitetsdag.
Jobbar även mot företag där jag skräddarsyr upplägg utifrån önskemål för tex konferens eller kickoff
Citat:
Kompetenser
Florist Floristdesign Försäljning Marknadsföring i sociala medier Trädgårdsdesign Mental träning Mamma gravid tränare Coaching Instruktör Rekrytering Hälsocoach Handledning i wellness Affärsstrategi Marknadsföring Personlig träning Träning med vikter Kostrådgivare Fitness-träning Verkställande direktörer Marknadsföringsstrategi Ledning Affärsutveckling Entreprenörskap Strateg. ————————————- ————————————————————————/—- --Vilken övermänniska My ser sig som. Hon måste väl nästan vara bättre än Jesus.