Citat:
Ursprungligen postat av
LaPrincipessa
Varför sänder man live om man inte vill ha kontakt med sina följare? Hon har ju ofta kommentarerna avstängda…
Det är inte den stora frågan om Bumbi🤣
Den stora frågan är hur hon lyckats ha live i timmar och ha kommentarerna avstängda samtidigt.
Några idioter dyrkar henne, Bumbi är det absolut tråkigaste kontot på Instagram. Jag klarar titta några minuter.
Jag tittar mest på skärminspelningar som andra lägger ut och B gjort något galet eller skapat drama.
Jag fattar inte hur vården inte gör något med henne. Bumbi måste vara inne i en vanföreställning nu.
Hon har ringt ambulansen minst 2 gånger.
Hon har åkt till akuten i Helsingborg och ringt till vården om ryggen.
Hur kan denna svårt psykiskt sjuka människa få bo ensam. Det kommer bara mer och mer bevis på hur jävla sjuk hon är.
Det kommer sluta med att B begår självmord (oavsikligt för att skapa drama) eller hon gr något för att skada sig själv, t ex går rakt ut i trafiken, hoppar från hög höjd eller hon utsätter sig för fara och någon mördar henne.
Hur som helst har hennes beteende blivit sjukare för varje dag. Följare driver med henne hej vilt.
För en stund sedan, precis innan ambulansen kom, att gå upp i soffan och sätta sig på ryggstödet och med fötterna på sittkuddarna 😳 tydligen hjälpte inte det heller