Flashback bygger pepparkakshus!
2020-10-09, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Vad ska det vara för tjep som fäster tillräckligt bra och inte skapar eksem eller obehag?

Till TS. Sjukt imponerad av din andra bild. Mycket bättre. Ses vi i duschen ska jag slänga en andra blick

Ja den första kan jag hålla med om att ljuset var lite konstigt på den. Men det var inte så att jag spenderade eoner på att få en bra bild. Jag ville bara få stopp på allt trams som började när jag blevv frågad om min storlek. Nu har jag lagt ut allt istället. Flera mätningar och bilder, hård som slak. Känns bizarrt att jag på ett forum som flashback inte ska få diskutera eller undra över grejer man kanske inte vill undra och diskutera med sina kompisar. Det här är väl ett perfekt forum för att just snacka sånt här??

Om vi skulle råka ses i någon dusch får du titta hur mycket du vill Är dock inte intresserad av män, men såklart får du ju ta dig en andra blick
Citera
2020-10-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
TS ville bara ha hjälp att hitta praktiska och sköna kalsonger. Sedan frågades om storlek på draggen och vissa tjatade vissa om en bild, som TS då lade upp. Därefter börjar du närgranska TS drule och fundera på äktheten och tjata om exakt hur en penisbild ska vara komponerad för att en flåsande finsmakare som du ska kunna bedöma äktheten. Om någon diskuterar TS "kukstorlek och kukstats anonymt på forat", så är det du, inte TS.

Tack som fan
Citera
2020-10-09, 22:31
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigdickproblems
Om vi skulle råka ses i någon dusch får du titta hur mycket du vill Är dock inte intresserad av män, men såklart får du ju ta dig en andra blick

Hehe, jag är inte så intresserade av män egentligen heller, men en sån här pjäs vill man ju inte missa.

Hade helt missat alla dina andra bilder, såg bara den du la upp först och sen den på imageshack.

Trodde det var ett skämt med de bilderna med erektion, det ser ju helt galet ut. Måste ju växa typ 5 cm till iaf.. Min erigerad ser ut som din slak.. haha visst är livet lustigt.
Citera
2020-10-09, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Tack för din styrkekramar!

Jag är inte intresserad av att se dig onanera i cam!

Min fascination gäller inte din kuk, utan dig uppförande och beteende, det är något jävligt märkligt och lite skrämmande med att en ung man bestämmer sig för att anonymt kukskryta på Flashback bakom det påhittade problemet att du inte hittar storkukskalsonger.

Jag är inte arg och upprörd över din ljugkuk, men ditt efterblivna beteende fascinerar, lite som med folk som skickar dic pics till random tjejer, det är något jävligt konstigt med det som jag inte begriper, men det rimmar väl med de uppblåsta narcisst pojkarna som curlas ut i samhället på löpande band idag!

Jag håller tummarna för att du lyckas binda upp din storkuk och får många givande och bra tips!

Just det. Så för att jag råkar ha en stor kuk så skickar jag också dick-pics till random tjejer? För att jag då är en uppblåst narcissist (rätt stavning).
Jag tror inte att tjejer ALLS tänder på min kuk. Det är inte alls min erfarenhet. Jag får uppmärksamhet från män. Antingen i duschen på gymmet, om jag sitter för bredbent på t-banan/flygplats eller dyl. sen såna som dig... Arga och småsinta. Missunnsamma och avundsjuka. Träffade min första 12hoppihagen när jag var 15. Jag hade shorts efter fotbollen. Han började först håna mig på bussen för kuken, sedan kastade han skräp ur soptunnan på mig. Försökte ta av mig shortsen innan några andra grep in. Jag måste ju också vara puckad och ett svin om jag har stor kuk? Gud förbjude att jag skulle söka mig till ett "anonymt forum" för att diskutera de frågor som faktiskt kan dyka upp om man har en för stor kuk? När och vart skulle jag annars göra det? Mina tankar och funderingar har väl jag rätt till lika mycket som du har rätt till dina fördomar och din egenmätta rätt till att bete dig som du gör? Kan du ärligt, inför dig själv kan säga att du betett dig som en normal sansad man i den här diskussionen sedan du vaknade i morse?

Jag gillar min kuk. Förstod redan som 15-åring att såna som du skulle se den som ett hot. Ta ett nyktert öga och läs igenom tråden sedan du klev in.

--- Sen: nog tror jag att du vill se mig runka. Hur ska du annars verkligen bekräfta det du inte vill tro? Att det kanske faktiskt finns kukar större än din OCH din pappas!
Citera
2020-10-09, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Hehe, jag är inte så intresserade av män egentligen heller, men en sån här pjäs vill man ju inte missa.

Hade helt missat alla dina andra bilder, såg bara den du la upp först och sen den på imageshack.

Trodde det var ett skämt med de bilderna med erektion, det ser ju helt galet ut. Måste ju växa typ 5 cm till iaf.. Min erigerad ser ut som din slak.. haha visst är livet lustigt.

Nejdå. Jag lade ut allt för enkelhetens skull. Min förhoppning är att slippa komplex-trollen på det sättet-
Nja, den växer faktiskt inte så mycket. Tror jag mätt 25,5 som störst erigerad. Dock blir den grövre med ett par cm. Jag tror skillnaden är formen. Jag får hårt stånd som pekar lite upp. Då ser den ju extra pigg ut. Men Det är verkligen inte någon större skillnad på längden. slak varierar den också mellan 23 och 24+.
Citera
2020-10-09, 23:11
Bannlyst
Citat:
Just det. Så för att jag råkar ha en stor kuk så skickar jag också dick-pics till random tjejer? För att jag då är en uppblåst narcissist (rätt stavning).
Jag tror inte att tjejer ALLS tänder på min kuk. Det är inte alls min erfarenhet. Jag får uppmärksamhet från män. Antingen i duschen på gymmet, om jag sitter för bredbent på t-banan/flygplats eller dyl. sen såna som dig... Arga och småsinta. Missunnsamma och avundsjuka. Träffade min första 12hoppihagen när jag var 15. Jag hade shorts efter fotbollen. Han började först håna mig på bussen för kuken, sedan kastade han skräp ur soptunnan på mig. Försökte ta av mig shortsen innan några andra grep in. Jag måste ju också vara puckad och ett svin om jag har stor kuk? Gud förbjude att jag skulle söka mig till ett "anonymt forum" för att diskutera de frågor som faktiskt kan dyka upp om man har en för stor kuk? När och vart skulle jag annars göra det? Mina tankar och funderingar har väl jag rätt till lika mycket som du har rätt till dina fördomar och din egenmätta rätt till att bete dig som du gör? Kan du ärligt, inför dig själv kan säga att du betett dig som en normal sansad man i den här diskussionen sedan du vaknade i morse?

Jag gillar min kuk. Förstod redan som 15-åring att såna som du skulle se den som ett hot. Ta ett nyktert öga och läs igenom tråden sedan du klev in.

--- Sen: nog tror jag att du vill se mig runka. Hur ska du annars verkligen bekräfta det du inte vill tro? Att det kanske faktiskt finns kukar större än din OCH din pappas!

Jag kan ärligt och med handen på hjärtat säga att jag är irrationell, ambivalent och konstig i 95% av fallen när jag använder flashback!

Speciellt när någon droppar kukstats och dic picks som om det inte fanns någon morgondag.

Inget av detta motivera, ursäktar och förklarar att du bestämmer dig för att lägga upp dic picks på flashback, den felande länken här är du, inte jag, jag är som en skällande hund som jagar efter en bil bara.

Jag håller tummarna för dig och hoppas innerligt att du lyckas gömma kuken ordentligt inför första dagen på jobbet!

Jag vill fortfarande inte se dig onanera, en så stor kuk på en så liten kropp skulle antagligen resultera i ett enormt blodtrycksfall, risk för svimning och skallskador när du handlöst faller mot golvet.

Tråkigt och höra att du blev utsatt för ett våldtäktsförsök i 15 års åldern, det ska ingen behöva råka ut för!
Citera
2020-10-11, 21:40
Moderator
VitKallas avatar
Erotik och sexualitet --> Kläder och skor: köpråd
/Moderator
Citera
2020-10-11, 21:45
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Jag har nu beställt ett gäng olika kalsonger för att pröva ut något som är ganska tight så kuken får ligga längs röven;

Hur fan löser du det? Ser det inte ut som du har skitit ner dig då?
Citera
2020-10-12, 01:58
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
https://imagizer.imageshack.com/v2/320xq90/r/923/kbvHO3.png

https://imagizer.imageshack.com/v2/320xq90/r/923/tcNXad.jpg

https://imagizer.imageshack.com/v2/320xq90/r/924/695ZJw.png

https://imagizer.imageshack.com/v2/320xq90/r/922/RCtU3L.png

Citera
2023-07-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren

hahaha snyggt redigerat

Tror inte du behöver redigera din riktiga FB dase haha säkert lång och grov men inte som på dina redigerade bilder.
Citera
2023-11-05, 12:12
Medlem
bo-jerrys avatar
Jockstraps borde vara din lösning
Citera
2023-11-05, 12:14
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Långkalsonger. Kabelvinda.