Citat:
Ursprungligen postat av
Bigdickproblems
Just det. Så för att jag råkar ha en stor kuk så skickar jag också dick-pics till random tjejer? För att jag då är en uppblåst narcissist (rätt stavning).
Jag tror inte att tjejer ALLS tänder på min kuk. Det är inte alls min erfarenhet. Jag får uppmärksamhet från män. Antingen i duschen på gymmet, om jag sitter för bredbent på t-banan/flygplats eller dyl. sen såna som dig... Arga och småsinta. Missunnsamma och avundsjuka. Träffade min första 12hoppihagen när jag var 15. Jag hade shorts efter fotbollen. Han började först håna mig på bussen för kuken, sedan kastade han skräp ur soptunnan på mig. Försökte ta av mig shortsen innan några andra grep in. Jag måste ju också vara puckad och ett svin om jag har stor kuk? Gud förbjude att jag skulle söka mig till ett "anonymt forum" för att diskutera de frågor som faktiskt kan dyka upp om man har en för stor kuk? När och vart skulle jag annars göra det? Mina tankar och funderingar har väl jag rätt till lika mycket som du har rätt till dina fördomar och din egenmätta rätt till att bete dig som du gör? Kan du ärligt, inför dig själv kan säga att du betett dig som en normal sansad man i den här diskussionen sedan du vaknade i morse?
Jag gillar min kuk. Förstod redan som 15-åring att såna som du skulle se den som ett hot. Ta ett nyktert öga och läs igenom tråden sedan du klev in.
--- Sen: nog tror jag att du vill se mig runka. Hur ska du annars verkligen bekräfta det du inte vill tro? Att det kanske faktiskt finns kukar större än din OCH din pappas!
Jag kan ärligt och med handen på hjärtat säga att jag är irrationell, ambivalent och konstig i 95% av fallen när jag använder flashback!
Speciellt när någon droppar kukstats och dic picks som om det inte fanns någon morgondag.
Inget av detta motivera, ursäktar och förklarar att du bestämmer dig för att lägga upp dic picks på flashback, den felande länken här är du, inte jag, jag är som en skällande hund som jagar efter en bil bara.
Jag håller tummarna för dig och hoppas innerligt att du lyckas gömma kuken ordentligt inför första dagen på jobbet!
Jag vill fortfarande inte se dig onanera, en så stor kuk på en så liten kropp skulle antagligen resultera i ett enormt blodtrycksfall, risk för svimning och skallskador när du handlöst faller mot golvet.
Tråkigt och höra att du blev utsatt för ett våldtäktsförsök i 15 års åldern, det ska ingen behöva råka ut för!