Citat:
Ursprungligen postat av
Iagh
Vad motiverar dig att producera alla dessa ord i detta ämne egentligen?
Katastrofala erfarenheter pga människor med personlighetsstörningar och/eller psykisk ohälsa?
Eller är du de facto insatt i fallet personligen?
Jag har varit reggad här i 13 år och har snart 7.000 inlägg och brukar hålla till i krimtrådar eller kriminalhistoria.
I den första tråden jag startade har jag 1122 inlägg. Jag trodde en kvinna kört av vägen och behövde hjälp och hamnade i ett fullkomligt vidrigt styckmord
(FB) Mordet på Eva Magnusson från Nora (Misstänkt GM avliden)
I en annan tråd har jag 1026 inlägg
(FB) Brottmålsadvokat Henrik Olsson Lilja skjuten i Stockholm 6/9 -19. Länkar i trådstart.
Du reggade dig för 20 år sedan, oct 2003 och har 254 inlägg. Vad motiverar dig att inte skriva mer?
Sen har jag ju den som är ingift i släkten där 3 generationer är narcissister med med drag av psykopati som har gjort livet till ett helvete för många. Jag kan dom väl... tyvärr.
En typ av fall gör mig extra förbannad och det är stalking. Du kan ju kolla vilka trådar jag har startat.
Och insatt är jag i Sabrins fall för jag har läst domen och lite till. Jag är rätt bra på att söka info och brukar få en hel del info i pm.
Sabrin är en klassisk stalker, men extra djävulsk
Det gör mig så förbannad när folk skriver ner BO och sprider skit om honom. Då svarar jag och rättar.
Jag kan snart domen mot Sabrin utantill och har den hela tiden öppen i en pdf fil på min dator så jag kan söka och kopiera för att rätta när det blir dårskaper eller frågor.
I såna här trådar kommer det in mycket felaktigheter för folk är för lata för att läsa domen.