2023-11-04, 15:39
Medlem
Fortissimos avatar
Träffade en kille via Tinder. Vi klickade bra och han bjöd ut mig igen men jag var inte helt klar med mitt ex (var on and off) och berättade det för honom. Trodde liksom dejten inte skulle bli någit särskilt. Han dissade mig ( såklart) och sa att det är bäst vi inte ses igen då.

För två veckor sedan sms:ade han mig random för att kolla läget med mig (hade varit ett mord i mitt område). Mer än så blev inte sagt men verkar inte vara några hard feelings i alla fall.

Nu har jag och exet brutit helt sedan någon månad och även om jag är ledsen så har jag börjar tänka en del på tinderkillen av någon anledning. Lite nyfiken på honom och har lite "what ifs". Vad tycker ni, ska jag skriva till honom att jag önskar jag tackat ja när han bjöd ut mig igen?
Citera
2023-11-04, 15:42
Medlem
smsa han, hur kan man komplicera till en sån här grej?
Citera
2023-11-04, 15:44
Medlem
SmegmaFris avatar
Ja det tycker jag.
Men se till så att det verkligen är slut med ditt ex.
Citera
2023-11-04, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fortissimo
Träffade en kille via Tinder. Vi klickade bra och han bjöd ut mig igen men jag var inte helt klar med mitt ex (var on and off) och berättade det för honom. Trodde liksom dejten inte skulle bli någit särskilt. Han dissade mig ( såklart) och sa att det är bäst vi inte ses igen då.

För två veckor sedan sms:ade han mig random för att kolla läget med mig (hade varit ett mord i mitt område). Mer än så blev inte sagt men verkar inte vara några hard feelings i alla fall.

Nu har jag och exet brutit helt sedan någon månad och även om jag är ledsen så har jag börjar tänka en del på tinderkillen av någon anledning. Lite nyfiken på honom och har lite "what ifs". Vad tycker ni, ska jag skriva till honom att jag önskar jag tackat ja när han bjöd ut mig igen?

Du förlorar inget på att höra av dig. Men du kanske vinner något. Livet är kort, prova.

Om ni väl får till kommunikation var då ärlig med hela exet-grejen och se också till att verkligen vara färdig.
Citera
2023-11-04, 19:16
Medlem
Glorfindels avatar
Du förlorar inget på att ta kontakt med honom igen, så varför inte? Vad är det värsta som kan hända?
Citera
2023-11-04, 20:46
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:

Det är väl du som stoppat spelet, så ja det bör vara din uppgift att starta det igen om du vill fortsätta spela.
Citera
2023-11-04, 21:00
Medlem
Fortissimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Det är väl du som stoppat spelet, så ja det bör vara din uppgift att starta det igen om du vill fortsätta spela.
Fast han sa att det var bäst att vi inte ses när jag stoppafe spelet. Efter det sa jag typ att jag ringer honom när exgrejen är färdig oxh han ss "nähädu, du får göra ditt val NU".

Sen skrev han ju som sagt för att kolla läget så vet inte om han på så vis öppnadd våra lines of communication
Citera
2023-11-04, 21:13
Medlem
Bastubosses avatar
Det är väl bara messa ? I värsta fall säger han nej tack, och situationen förblir exakt vad den är idag. Eller så säger han ja och det blir dejt igen. Fundera inte så mkt och hör av dig, du har inget att förlora på det. Kan ju bara bli vinst i det här fallet
Senast redigerad av Bastubosse 2023-11-04 kl. 21:17.
Citera
2023-11-04, 21:21
Medlem
Fortissimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastubosse
Det är väl bara messa ? I värsta fall säger han nej tack, och situationen förblir exakt vad den är idag. Eller så säger han ja och det blir dejt igen. Fundera inte så mkt och hör av dig, du har inget att förlora på det. Kan ju bara bli vinst i det här fallet
Alltså sjukt nervöst!!!
Citera
2023-11-04, 21:35
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Fast han sa att det var bäst att vi inte ses när jag stoppafe spelet. Efter det sa jag typ att jag ringer honom när exgrejen är färdig oxh han ss "nähädu, du får göra ditt val NU".

Sen skrev han ju som sagt för att kolla läget så vet inte om han på så vis öppnadd våra lines of communication

Nej det vet inte jag heller, men det är kanske lämpligt att fråga honom då?

Vad stoppar dej, tror du att chansen är bättre om 3 år?
Citera
2023-11-04, 21:39
Medlem
Fortissimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Nej det vet inte jag heller, men det är kanske lämpligt att fråga honom då?

Vad stoppar dej, tror du att chansen är bättre om 3 år?
Attans, hoppades han hade flashback och skulle svara i denna tråd! Om 3 år är han nog gift och har två barn
Citera
2023-11-04, 21:42
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Attans, hoppades han hade flashback och skulle svara i denna tråd! Om 3 år är han nog gift och har två barn

Ja, vad fan har du att förlora, är du säker på att DU ÄR intresserad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in