2023-11-04, 05:42
Medlem
Al-Qaida och Isis? Sunni eller Shia?

Vilka är största oljelev. till EU? Sunni eller Shia?

Gräv djupare och ni skall hitta vad som komma skall!

Frågan är bara NÄR!
Citera
2023-11-04, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag märker mera den hära vänsterislamismen som sakta kryper sig in i benmärgen på Sverige som en cancer!

Sååå..när tar dom röd-gröna vänsterislamisterna över sverige?

1 år...5år...10år ..?

När är det dags att söka politisk asyl till USA?
Aldrig ponken. Vi är döpta till en kristen nation. Vakna upp till verkligheten och sluta hata islam.

Amen.
Citera
2023-11-04, 05:47
Medlem
Mamman och pappan till barnen:

-Vad fick ni i skolan idag?

-Köttfärsbiffar!

-Vad gillar ni Halal?

-Usch!

-Men det har ni ju ätit i ett halvår och ni sa att det smaka bra!

ÄR DET NÅN SOM BÖRJAR FATTA NÅT!!!!???
Citera
2023-11-04, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Aldrig ponken. Vi är döpta till en kristen nation. Vakna upp till verkligheten och sluta hata islam.

Amen.

Jag hatar inte Islam!

Islam hatar oss och vill utrota oss!
Citera
2023-11-04, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Kamardi
Håll käften bara för jag bor inte ens i Sverige på heltid, men kan lova dig att det är större risk att du blir flykting i ditt eget land snart. Islam kommer ta över och sånna som dig kommer bajsa på sig.

Om hur länge?
Citera
2023-11-04, 05:56
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordsj
Ni SDare är så ynkliga. Vägrar pratar om rasen, Bara kultur och religion. Skärp dig! Vakna upp. Det är vårt folk det handlar om. Det är det vi försvarar.

Visst.

Skicka iväg Vendela Kirsebom med sin turkfarsa men behåll de helsvenska och supersnygga Babben Larsson tjejerna, så blir det säkert ett jättebra land av Sverige. Börje Salming var same så han fick inte heller vara med i din klubb.

https://www.instagram.com/vendelaofficial/
https://www.instagram.com/therealbabben/
https://www.instagram.com/bjsalming/
Citera
2023-11-04, 06:04
Medlem
Det skedde redan sedan 10 år och Malmö är muslimskt stad... Stockholm i norr och söder och snart hela Sthlm.
Många byn är redan övertaget av islam...

Polen... bättre än Sverige....

Men inte USA -> svarta och islam växer extremt fort.

Vems fel ? Svenskar så klart. Politiker ha inbördeskriget...

Sverige är förlorad för alltid. Gör er nu till lumpen och bli svensk soldat försvara Sverige nu! Var inte fega...

Ta bort bidrag så de åker hem...
Citera
2023-11-04, 06:12
Medlem
Citat:
Om islam hatade dig så hade du inte levt idag, det är media som försöker få dig att tro att islam hatar dig. Du har en muslim i varje stad i varje hörn i varje affär i varje buss i varje tåg, har någon av de försökt skada dig?

Om du är en sann Muslim så kan du du hur det fungerar!

Jihad ingår i varje Muslims plikt!

Och då pratar jag inte om väpnad Jihad!

Al-Hijrah!
Senast redigerad av Mistyarrow 2023-11-04 kl. 06:18.
Citera
2023-11-04, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag hatar inte Islam!

Islam hatar oss och vill utrota oss!
Islam kan verta stort och hotfull för ateister vildsna i världen. Nãr du vãl får insikten om Evangeliets sanning så pyser bilden av det stora farliga islam ihop.

Tänk mera pä Gud och mindre på islam.
Citera
2023-11-04, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lingonfett
Islam kan verta stort och hotfull för ateister vildsna i världen. Nãr du vãl får insikten om Evangeliets sanning så pyser bilden av det stora farliga islam ihop.

Tänk mera pä Gud och mindre på islam.

Snälla, åk till Rinkebytorget och predika evangeliet! Får jag filma medans du åker ut med en fot i arslet?

Citera
2023-11-04, 06:27
Medlem
DeValeras avatar
Svårt att sätta datum. Dessutom så behöver det faktiskt ej heller behöva sluta så. Men som det ser ut så kommer Sverige att ha en befolkningsmajoritet med rötter i muslimska folkgrupper om migrationen fortsätter och barnafödandet hos denna grupp kommer vara högre än hos svenskar och andra icke-muslimer. Jag skulle gissa på att detta sker kring nästa sekelskiftet. För många av oss ett långt tidsperspektiv, men ur historisk synvinkel en mycket kort tidsperiod.
Citera
2023-11-04, 06:34
Bannlyst
Citat:
Vart e ni alla vikningar nu när små 14 åriga pojkar håller på ta över er land? Du snackar mycket du typiskt svenne banan bara snack släng hit och dit hotar med våld och utlastning men till slut sitter du hemma hos din morsa medans vi fortfarande är kvar, sluta snacka som en cuck ta till action för en gångs skull och snälla försök med slänga ur eller våld så får du se hur långt du kommer

Varför bygger du inte upp ditt land. Vikingarna grundade Ryssland, Ukraina. Upptäckta Amerika. Men var alltid lojal till sitt norgermanska folk. Efter kriget kom vi hem och tog hand om frugan och barnen. Att stanna i ett annat land skulle en viking jämföra med en parasit. Vikingarna upptäckte amerika förövrigt, och respekterade indianerna innan de sköt pilar på vår norldliga ö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in