Citat:
Ursprungligen postat av
HocKusPucKos
Var ser du uppdatering 3/11?
Det finns enbart en person som informerar kring vad som händer. Det är mamman. Allt som står i media är vad mamman har sagt.
Om man tar andra liknande olyckor som hänt, brukar det vara fler som uttalar sig. Med tanke på alla som varit behjälpliga så borde exvis några fler kunna berätta om sina upplevelser.
Media brukar ju gärna, hyenor som de är, visa bild på när personer ligger i sjuksängen osv.
Och läkare brukar resonera i media kring skador och annat. Ren allmängiltiga information.
Anna Holmlund var ju mer exponerad. Och Schumacher.
Men här är allt bara vad mamman säger.
Skaver lite. Locket på och radiotystnad.
Men, men hoppas på tillfrisknande.