2023-11-03, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Det var en redig rackare #302 har. Det syns även när den är slapp. Den måste vara närmare tre decimeter vid full styve.

Ser så ut.. en av dom största kukarna jag faktiskt har skådat.
Citera
2023-11-03, 23:04
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casii
Kudos till Sara och Patrik.
Senaste videons "konfronterare" lät som 2 fulla white-trash förtidspensionerade dårar som bråkade med grannen på campingen om att nån hade snott deras tändvätska.
Ja dom var riktigt värdelösa. Inte alls så vassa som Sara och Patrik.
Citera
2023-11-03, 23:07
Medlem
mr.demons avatar
Jävlar vad GAY det låter. Men fan vad välhängd den senaste shunon är. Tänk om han var normal i hjärnan. Han skulle kunna bli porr skådis med den kuken.

Dom som konfronterade känns så jävla off. Konstiga.
Citera
2023-11-03, 23:11
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Rebus #302

Förnamn: Samma som Saras kompanjon
Efternamn: Motsatsen till väderstrecket öst fast med e i stället för ä + motsats till dal

Född: 1983

Sambon tackar Dumpen på fejan i den offentliga gruppen "Dumpen.se"
Senast redigerad av Lyxpotatissallad 2023-11-03 kl. 23:18.
Citera
2023-11-03, 23:24
Medlem
Lyxpotatissallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Hon va rätt snygg med filter som på sina bilder. Kan tro att hon kräver lång kuk i sig. Lär ta 3-5cm av fett innan man är innuti.

Dock hittar inte var hon skriver på facebook?

Bor dom tsm med en man 22 år med namn L*o? *=O
Hon har lämnat en kommentar på inlägget om gädda #302 i gruppen jag nämnde.
Det stämmer.
Citera
2023-11-03, 23:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Hon har lämnat en kommentar på inlägget om gädda #302 i gruppen jag nämnde.
Det stämmer.
Ok. Det sista inlägget jag ser är en svartvit bild med lång text, innan dess #300...
Citera
2023-11-03, 23:33
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Ja dom var riktigt värdelösa. Inte alls så vassa som Sara och Patrik.
302 kände inte samma sak. Ni får låta värmlänningarna jobba ifred.
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxpotatissallad
Rebus #302

Förnamn: Samma som Saras kompanjon
Efternamn: Motsatsen till väderstrecket öst fast med e i stället för ä + motsats till dal

Född: 1983

Sambon tackar Dumpen på fejan i den offentliga gruppen "Dumpen.se"
Applåder till Dumpen.

Men vad såg hon hos honom? Jag menar. Vad hon inte såg.
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
Ja, absolut och vilken kontrast mot #300…!!!
Tror många pojkar/killar/män/gubbar härinne är väldigt avundsjuka just nu och många kvinnor trånar efter att få en sådan.

Jag tror du är avundsjuk för att du aldrig får vara med.
Citera
2023-11-03, 23:49
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Jag har de senaste veckorna genom ett "alternativt" konto haft lite kontakt med #200 angående att han numera är aktiv på FB igen och att han verkar leva som innan konfrontationen. Han undrar varför han inte skulle kunna göra det då han enligt egen utsago är helt oskyldig.

Med en dåres envishet hävdar han att han alltså är helt oskyldig. Det ett av hans ex som han hävdar heter "Nathalie" (vet ej om det stämmer men det påstår han i alla fall) och som han påstår är psykotisk och psykopatiskt lagd som har satt dit honom på grund av att hon är sur på honom för att han gjort slut med henne. Det är alltså hans ex som dumpen chattat med och inte honom.
Det är det han hävdar till alla hans "vänner" och som han vill ska tro på honom.

Det är på grund av hennes agerande som han förlorat jobbet för att hon skrev som hon gjorde och fick dumpen på sig. Han hävdar att det telefonsamtal som hörs på dumpen.se att det var han trodde att det var hans ex han pratade med och att han sa som han gjorde för att det är egentligen hennes sjuka fantasier från början och han valde att spela med i dessa så hon inte skulle bli ännu argare på honom.

Även när dumpen konfronterar honom hävdar han är fejk och hårt klippt för att passa hans ex sjuka fantasier. Han påstår att det var hans ex som lurade ut honom och sedan meddelade dumpen att han skulle komma ut.
Det är hans ex som dumpen hela tiden haft kontakt med och inte honom.
Är du trådens psykiatriker och Flashbacks ryktesspridare? Jag tror du vet vem det är men att du kommer med såna detaljer väcker misstankar.
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Finns flera artiklar i olika sammanhang om sambon. Hon uttalar sig dels i Radio Värmland om hur dyrt det blir med hyreshöjningen och förra året var hon med i Nya Wermlandstidningen om hemmasittande barn. Hon har både en sån och dotter som har såna här "hittepåbokstavsdiagnoser" tydligen. I den artikeln står det att hela familjen fått leva på makens lön. Så då är ju frågan vad han jobbar med. Stay tuned!
Det är inte roligt.

Det som skrevs först är inte "hittepåbokstavsdiagnoser" enligt psykiatrikern. Vad menar du med det där?
Citera
2023-11-03, 23:51
Medlem
KaninHitlers avatar
Ful jäkel, men överlägset största kuken som fångats in såhär långt iallafall.
Klen tröst för gäddan kanske...men ändå något att vara stolt över.

De här två fiskarna var verkligen inget vidare. Alldeles för aggresiva.
Jag har skrivit det förr men det tål att upprepas, aggresiva konfrontationer är meningslösa och får bara gäddorna att låsa sig och vilja fly. Få dom att öppna sig och prata istället, aggressiviteten är meningslös då de redan är "skjutna" och rädda av att blivit påkomna. Jag vill ju höra vad de har att säga om saken, att se dem fly är ointressant.
Senast redigerad av KaninHitler 2023-11-03 kl. 23:54.
Citera
2023-11-03, 23:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jävlar vad GAY det låter. Men fan vad välhängd den senaste shunon är. Tänk om han var normal i hjärnan. Han skulle kunna bli porr skådis med den kuken.

Dom som konfronterade känns så jävla off. Konstiga.

Artistnamn: Karl Kuk?

Nej, skämt åsido. Det yrket hänger inte bara på storleken, utan på prestation.

Men imponerande "häng" i bastun om inte annat ...

Första gäddan med FB-dase? Nej, det har väl varit någon mer tror jag.

Nytt ordspråk:

En stor kuk är en klen tröst i ett gädd-hem.

Karln såg ut som en utrymd fågelholk i klippet.

Vetenskaplig notering: I en av de senaste poddarna nämnde SåP att gäddorna ofta var rätt korta, alltså i rocken, om jag förstod rätt. Men överlag förefaller de mer välutrustade än genomsnittet.
Citera
2023-11-03, 23:58
Medlem
HassanVonEssens avatar
#302, vilken outhärdlig konfrontation. Låter som en fyllkaja som går bredvid och förbannar sin gubbe för att han sneglat på andra damer.
Citera
2023-11-04, 00:02
Medlem
Den nya ballen är sannolikt närmare 30 än 20cm, som han väl skrev i loggarna. Jag har sett ganska många stora ballar så det törs jag slå fast. Kan mkt väl tänka mig att Dumpen i sin publicering medvetet valt ut halvslaka och snällare bilder för att inte riskera bli en riktigt skev kontaktförmedling här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in