2023-11-03, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagduvidom
Du har noll koll på historia. Palestina var/är ett land. Israel var landet för länge sen. Ska alla kartor ritas om efter forntiden?
Skall alla kartor ritas om 1947?
Citera
2023-11-03, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Nej, mentaliteten finns inte där.

Mentaliteten att slakta barn, våldta kvinnor, spotta på deras skändade lik och sedan publicera videobevis på Tik Tok medan man skrattar finns där.
Mentaliteten att skada och förnedra andra människor när det kan göras med liten personlig risk, finns där.
Mentaliteten att snacka massa skit om hur beredd man är dö för sin sak finns där.

Men mentaliteten att faktiskt gå ut och begå ett självmordsattentat finns inte där.

Palestinier är fega, förljugna svin, precis som alla muslimer. När de kan slå mot mjuka mål i numerärt övertag, så gör de det. Men i övrigt är de precis lika obenägna som oss andra att slåss eller riskera livet. Mindre benägna, till och med. Eftersom civiliserade människor har kurage på individnivå. Muslimer kan inte ens tänka på egen hand, än mindre slåss för något på egen hand.

Det är därför det bara har skett fem självmordsbombningar sedan 2007. Och inga självmordsbombningar sedan 2016. Palestinierna har det för gött hemma i Gaza och västbanken, med sina iphones och vattenpipekafféer och el och vatten och sjukhus och universitet och dagis, och allt annat de påstår sig inte ha. Och det är därför IDF, youtube-förståsigpåares mardrömsanalyser till trots, kommer kunna ockupera hela Gaza i princip utan motstånd. Hamas har vare sig kapacitet eller vilja att slåss.

Om jag var otydlig så är jag helt enig med dig. Palestinier har en mentalitet som är riktigt feg. Palestinska män är inga riktiga krigare utan använder sig av svaga barn och kvinnor som sköldar. Riktiga fegisar.
Citera
2023-11-03, 14:18
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Om fakta är barn nivå så får det väl vara det.
Vadå fakta? Du använder ord du inte ens vet vad dom betyder. Vilken jävla fakta?!

Du är för kollektiv bestraffning på nations nivå.
Du är antingen sjuk i huvudet eller bara ond anser jag.
Citera
2023-11-03, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
24 kike soldater har farit ner i sina gravar hittils. Ändå rätt många på 3 dagar. Under 2014 dog det 65 kike sodlater. och nu på bara 3 dagar har Hamas dödat 24 stycken, med det lilla dom har.

Väldigt bra får man väl ändå säga.

Farsan till en Israelisk soldat sa att hans son sa att han var rädd för att bli dödad i Gaza, så blev han det

En kike-druze som blev dödad igår var också stor i käften i en video innan, och vips så skickades han tillbaka styckad i en låda. En annan kike soldat dödade en stenkastande palestinier på västbanken förra året och fick pris för det, och han blev också dödad av det jag just nu läser på palestinska medier.

Lite ot här nu:
Måste vara väldigt jobbigt att besitta dina gener, vissa har väldigt otur helt enkelt.

Jag hade rekommenderat att du tar hjälp av kbt och medicinering för att dämpa din genetiskt dåliga impulskontroll. Att öppna och läsa en bok någon gång hade heller inte skadat.

Att hämta sina nyheter från terrorgrupper på TikTok kommer bli väldigt skadligt i längden. Jag hoppas att du får den hjälp du uppenbarligen behöver.
Citera
2023-11-03, 14:19
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Du slingrar dig IGEN din maggot!
Det är en väldigt enkel JA Eller NEJ fråga, om man inte är svagbegåvad!

Står du bakom Hamas förehavanden den 7:e oktober 2023?
Jävla äckel. Jag har svarat nej på den frågan.

Du stödjer bomber på oskyldiga. Eller dom är skyldiga enligt dig för att du tycker så.

Sanslöst galenskap.
Citera
2023-11-03, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krengt3
Jag är helsvensk sen hundratals generationer. Jag är bara inte islamofob eller extremist.

Hamas gör fel som begår terrorbrott, och jag önskar att terrorister inte fanns.

Israel gör fel som dödar hej vilt utan att bry sig om att det är civila och barn man skjuter på. Jag önskar att de hade mer precision i sina operationer och att de besegrar Hamas.

Men det måste vara skönt att inte bry sig. Kunna tänka "det drabbar ju inte mig, jämna deras land med marken oavsett hur många som dör". Det är i och för sig samma tankegångar som nazisterna hade om judar. Inget att vara stolt över direkt.
Nu drar du felaktiga/smutsiga kort.
Nazisterna mördade judar.
Hamas mördar judar.
Skall dom inte få försvara sig?
Du är en smutsig arab/arsbälskare.
Rid din kamel och våldta dina döttrar, jag föraktar dig enormt.
Citera
2023-11-03, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StartGenealogy
Det får du ta reda på genom att intervjua varje enskild person.
Du bara slingrar dig som en mask, en maggot!

Svara istället på en enkel fråga :

Du slingrar dig genom att påstå att det inte är Hamas som ligger bakom händelserna, trots att Hamas själva filmat och lagt ut på nätet samt erkänt allt de gjort.

Sedan börjar du dilla om att de som gjorde dåden var utklädda till Hamas men någon har drogat dem och hjärntvättat dem osv osv osv.

Förstår du hur dum du framställer dig själv?
Eller är du verkligen så dum på riktigt?

Nej, jag tror du enbart försvarar Hamas och vill förminska deras mördarturne’ i Israel. Men du har ju inget för det , alla i hela världen till och med palestinierna vet och förstår vad Hamas har gjort.

Du klara inte av att svara på en enkel simpel Ja eller Nej fråga som ett förståndshandikappat barn skulle klara av att svara på!

Citera
2023-11-03, 14:33
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Honecker
Terrorstaten Israel skapade Hamas, vilket inte var ifråga om att stödja den. Al-Qaida som jämförelse skapades av saudierna men stöddes av USA.
Det är en bristfällig analys av situationen.
Citera
2023-11-03, 14:37
Medlem
Jagduvidoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Nu drar du felaktiga/smutsiga kort.
Nazisterna mördade judar.
Hamas mördar judar.
Skall dom inte få försvara sig?
Du är en smutsig arab/arsbälskare.
Rid din kamel och våldta dina döttrar, jag föraktar dig enormt.
Ja dom kunde försvarat sig men det var semester tider tydligen. Detta är ett folkmord. Det är inte försvar när man grusar städer med marken och inga strider förekommer. Det är inget krig ..
Citera
2023-11-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kikkomanz
Hezbollahs ledare ska hålla ett tal om en halvtimme. Tror ni att Hezbollah kommer att gå all in i kriget nu? En enorm eskalering isåfall :-/

Det sänds live här: https://existenz.se/out.php?id=253839
Det är ganska intressant att lyssna på denna människa. Han hävdar att det är Israel som dödat alla israeler vid terrordådet den 7:e Oktober. Han säger även att Israel inte lyckats med en enda attack mot Palestina.
Citera
2023-11-03, 14:44
Medlem
Alljudas avatar
Hizbollahs Hassan Nasrallah dissekerar och förödmjukar ockupationsmakten och trycker på att krigarna som genomförde operationen 7e oktober är heroiska warriors och använder dessutom logiken att INGEN förutom Palestinierna visste om att detta skulle ske.
Citera
2023-11-03, 14:53
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Är det inte fel av Israel att bomba oskyldiga och barn pga vad en terroristgrupp gjorde? Var det inte osmakligt av Israel att ta ett helt land bara för att det var synd om dom efter andra världskriget?

https://imgur.com/st9jYFC - Och är detta verkligen ok, att detta sker mot oskyldiga barn pga vad en terroristgrupp gjorde?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in