Citat:
Ursprungligen postat av
Nattedogg
Är sånt här vanligt? Jag har också blivit testad av ett ex som utgav sig för att vara en kompis till henne. Fick flera sms på natten som jag såg när jag vaknade. Visade mitt ex omedelbart när vi träffades vad jag fått skickat till mig och vi pratade om hur sjukt det var. Senare samma dag i skolan satte sig den tjej som skulle skickat smsen bredvid mig och vi pratade lite innan jag sa att jag var smickrad men att jag inte var intresserad. Hon blev stum och såg ut som en fågelholk. Visade smsen för mina vänner men de höll ändå på ett tag att skämta varje gång de satte sig bredvid mig "alltså, jag vill inte ligga med dig nu".
Det som slår mig både av egen erfarenhet och dokumentären är hur mycket tid och kraft det läggs ner på sånt här. Lite som att skicka arga insändare till tidningar och skriva på flashback(!). Felix fall hoppas jag är ett extremfall men utifrån hur lite tid jag själv anser mig ha skulle jag inte kunna sköta varken jobb eller ha en fritid om jag samtidigt skulle förstöra någon annans liv. Jag har någon timme på morgonen ibland där jag kan skrolla runt och läsa olika saker. Men att skicka flera tusen sms. Att ingen märkt något samtidigt som hon inte avslöjat sig alltför mycket är väldigt slipat. Det faller dock alltid som ett korthus tillslut...
Haha jag vet inte. Är det nåt tjejer håller på med bakom kulisserna men det är sällan man kommer på dom kanske?
Jag fick reda på det här för att hon berättade det själv efter ett tag. Annars hade jag aldrig fattat.
Det höll på i ett par veckor att "en brud" skrev till mig som jag inte visste vem det var. Hon skrev att vi hade setts ute på krogen och att hon var intresserad av att ses igen. Hon lyckades inbilla mig att jag hade varit så full att jag inte kom ihåg. Jag började skämmas och försökte avsluta konversationen. Men hon gav inte upp förrän jag började be henne skicka bilder som bevis. Då blev det plötsligt lite tystare och tillslut skrev hon inte mer.
Jag antog att hon bara hade blivit sur. Men sen berättade min tjej att det var hon och att jag hade "klarat testet"

Störtlöjligt.