2023-11-02, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Jävla vad rynkig han är. Allt solande kanske, både i solariet och att han åker utomlands femtioelva gånger per år..
Zooma inte på solariebilden...
Riktigt skitiga tår och manspread deluxe
Citera
2023-11-02, 21:32
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Ser även ut som att han har en massa fotvårtor med 🤮
Citera
2023-11-03, 00:41
Avslutad
Snubben ber om lönespec senast idag men det går inte ens att skicka till honom han har ju för i helvete begränsat inkorgen. Längtar efter att få se hans reaktion efter att jag skickat in månadens spec om han nu öppnar inkorgen 🤣
Citera
2023-11-03, 01:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Fattar inte varför han inte söker till lyxfällan, då får han ju den hjälp med ekonomin som han behöver.

Han skulle också gynnas jättemycket av att prata med Philip Diab kickass-coach.

Då måste han ju börja jobba

Hans narcissism accepterar inte det heller.

Citat:
Ursprungligen postat av wick
Chrippa skuldberg förtjänar allt hat i världen.

Håller med!

Citat:
Ny video, han reagerar på när han reagerar på trolljägarna...
https://youtu.be/CPvQoMQwp-o?si=RCnlqJDdFqQYfnBb

Spännande sammarbeten han fått till...

Snart reagerar han på när han reagerar på när han reagerar på Trolljägarna. Han har NOLL counten. Tråkiga spökvideos och reaktionsvideos. Vloggarna kollar man bara på för att se vilket stolpskott han är. Så värdelös människa.

Konstigt med samarbete. Han har ju hävdat i många år att samarbete är för losers.
Citera
2023-11-03, 01:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Chrippa har för mycket skulder, de som är med i Lyxfällan måste ha en chans att ordna ekonomin.

Men hade varit fint om Frida Boisen som Chrippa ägde i Trolljägarna hade åkt hem till Chrippa och berättat att man måste skatta på sina inkomster från sociala medier som med all annan inkomst. Och stapla högar med energidrycker, pizzakartonger, billiga cavaflaskor och gå igenom vad det kostar varje år. "Hur mycket skulder tror du att du har? Det blir såhär mycket ut varje månad. Du går back x antal tusen varje månad"

Nån i tråden skrev att han kunde åka och svetsa i Norge och ordna med betalplaner på inkasso och KFM-skulderna, är det enda alternativet om han inte ska dra ut på det och låtsas som ingenting tills allt går totalt åt helvete. Att börja svetsa, leva snålt och beta av lånen är bättre råd än vad Lyxfällan kan ge.

Norge är inte så dålig ide. Nära Julia i Värmland.
Citera
2023-11-03, 01:08
Avstängd
Citat:

Han verkar duscha typ var 4e dag.
Citera
2023-11-03, 01:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Då måste han ju börja jobba

Snart reagerar han på när han reagerar på när han reagerar på Trolljägarna. Han har NOLL content. Tråkiga spökvideos och reaktionsvideos. Vloggarna kollar man bara på för att se vilket stolpskott han är. Så värdelös människa.

Konstigt med samarbete. Han har ju hävdat i många år att samarbete är för losers.

Haha klockrent! Håller med i varje ord.
Hjärnan är inte så bright på honom när snubben har noll idéer = noll content..
och sen nivån när han väljer att ta samarbete med SNIGELSLEM!!!! Allt för att fiska in några hundralappar för att råd med bensinen ner till jockiboi 🤣
Citera
2023-11-03, 01:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Såg bilden som L la upp och har som omslagsbild på Facebook.

Att han inte begriper vilken skrattretande klädstil han har. För små kläder som stramar, korsta svarta byxor och ankle-strumpor. Inte för att det skulle vara snyggt oavsett, men om man ska ha tighta kläder så ska man vara smal, inte som ett bowlingklot.

Tror inte L tycker Chrippas anbolakropp är speciellt sexig, ingen tjej tycker om den typen av kroppar.

Tjejer gillar killar som är någorlunda smala med lite synliga muskler. Brad Pitt i Fight Club brukar räknas som idealet, men verkligen inte som Chrippa, ett kylskåp..

Så fort jag hör ordet smal så ryser jag..det är de fulaste jag vet både på tjej o kille men jag googlade upp Brad pitt i fight club och helvete vilken perfekt kropp..håller med dig totalt där wow alltså jag brukar gilla mulliga killar men dedär som du sa var perfekt i armar iallafall sen så lite magrutor som möjligt helst.
Jockiboi är smal o tanig med diagnos hållning och Chrippa är kort och kompakt sprängd med anabola ..oxå de fulaste jag vet..bröderna är verkligen pest eller kolera. Vissa ska inte föröka sig.
Citera
2023-11-03, 04:00
Avslutad
Christofer är onekligen en riktigt ohygienisk människa.
Har han inget luktsinne? Ingen moral eller känsla över att hålla efter?
Han grisar och stökar på en nivå som ingen kan tycka vara okej.
Det är vidrigt. Vad fan är det för fel på Linnea som inte heller ser eller bryr sig?
Mognadsnivån?
Ansvarskänsla och respekt mot andra människor?
Kolla familjen Lundells senaate video
Citera
2023-11-03, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Känns som att Chrippa träffade en öm punkt hos dig? när du känner sånt behov av att berätta vad du äger och berätta om hela ditt liv?

Nej mest att jag ville göra som honom att flasha och hur ett liv kan vara utan skulder. Problemet är att jag kan och det kan inte han för han har lånat sig till sin ”framgång” och har fått bakslag med skulder långt upp över öronen till Kronofogden, inkassobolag och skuld till familj och vänner.

Hade kunnat och egentligen velat hjälpa honom och komma rätt i livet, tror killen har potential med att lyckas och han känns väldigt driven men sen förstör han för sig själv hela tiden och när han inte vill göra rätt ifrån sig så får han skylla sig själva.

Hade jag varit Chrippa nu skulle jag lägga fokuset på att se till att mamman till hans dotter mår bra och att han och Julia går i någon form utav samarbetssamtal på familjerätten eller likande. Känns stormigt mellan dom och det påverkar C.

Sen skulle jag söka jobb i närheten av där Julia bor och flyttat dit omedelbart så C får en fast punkt. Slutat knarka och åka på festival med grabbarna när man närmar sig 40. Det funkar mellan 20-27 år.

Jag skulle ta all övertid på mitt jobb och även delat ut tidningar/reklam eller något på nätterna och helgerna för att snabbt få ner skulden. Även sålt av en massa och börjat betala in på skulderna.

Inte sitta och handla LV , Gucci osv ifrån DHGate när hela landet vet om skulderna och sen acceptera att sitt egna kött och blod bara ligger hemma och blir större och större och utan att ha några rutiner. För varje dag så stiger kostnaderna och dom försvinner inte, tvärtom dom växer.
Citera
2023-11-03, 06:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dunderC
Nej mest att jag ville göra som honom att flasha och hur ett liv kan vara utan skulder. Problemet är att jag kan och det kan inte han för han har lånat sig till sin ”framgång” och har fått bakslag med skulder långt upp över öronen till Kronofogden, inkassobolag och skuld till familj och vänner.

Hade kunnat och egentligen velat hjälpa honom och komma rätt i livet, tror killen har potential med att lyckas och han känns väldigt driven men sen förstör han för sig själv hela tiden och när han inte vill göra rätt ifrån sig så får han skylla sig själva.

Hade jag varit Chrippa nu skulle jag lägga fokuset på att se till att mamman till hans dotter mår bra och att han och Julia går i någon form utav samarbetssamtal på familjerätten eller likande. Känns stormigt mellan dom och det påverkar C.

Sen skulle jag söka jobb i närheten av där Julia bor och flyttat dit omedelbart så C får en fast punkt. Slutat knarka och åka på festival med grabbarna när man närmar sig 40. Det funkar mellan 20-27 år.

Jag skulle ta all övertid på mitt jobb och även delat ut tidningar/reklam eller något på nätterna och helgerna för att snabbt få ner skulden. Även sålt av en massa och börjat betala in på skulderna.

Inte sitta och handla LV , Gucci osv ifrån DHGate när hela landet vet om skulderna och sen acceptera att sitt egna kött och blod bara ligger hemma och blir större och större och utan att ha några rutiner. För varje dag så stiger kostnaderna och dom försvinner inte, tvärtom dom växer.

I och med att hans skulder är så omfattande att han inte kan betala av dom inom en överskådlig framtid så är egentligen det enda rimliga för honom att ansöka om en skuldsanering. Jag menar, skulderna växer som du säger hela tiden och 2msek är minst 4 msek om tio år pga räntan och påminnelseavgifter. Med ett vanligt hederligt knegande och en lön på 20-25k netto så blir han aldrig "fri" då det dessutom ska räcka till en massa annat. https://kronofogden.se/nagon-har-ett-krav-mot-dig/skuldsanering
Citera
2023-11-03, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anwe8
I och med att hans skulder är så omfattande att han inte kan betala av dom inom en överskådlig framtid så är egentligen det enda rimliga för honom att ansöka om en skuldsanering. Jag menar, skulderna växer som du säger hela tiden och 2msek är minst 4 msek om tio år pga räntan och påminnelseavgifter. Med ett vanligt hederligt knegande och en lön på 20-25k netto så blir han aldrig "fri" då det dessutom ska räcka till en massa annat. https://kronofogden.se/nagon-har-ett-krav-mot-dig/skuldsanering

Ja precis men han verkar tro att skulderna försvinner om man kastar breven bara. Räknar nog med att Jocke ska rädda honom. Hans brevlåda måste vara proppfull med inkasso och kronofogdbrev. Varför gör dom inte någon utmätning?

Någon som vet vad han ska göra för samhällstjänst?

Har Linnea blivit av med jobbet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in