2023-11-02, 23:22
Bannlyst
Jag brukar köra dessa i 15 minuter till på 225 grader, det är tänkt att de ska köras i 13-15, men de smakar knappt nåt? Osten smakar inget direkt och såsen är inte så jättegod, brödet smakar inte heller nåt typ, ganska smaklös pizza. Men kör man den dubbla tiden då blir den bränd och god, fast även här smakar den inget särskillt egentligen.

Har jag fel eller tycker ni om denna?

Köpte Grandiosa queen kantarell vis sidan om då det är deras nyhet just nu, den hade hårdost, tyckte verkligen inte om dennam slaskig och osten var inte passande.
Citera
2023-11-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
Jag brukar köra dessa i 15 minuter till på 225 grader, det är tänkt att de ska köras i 13-15, men de smakar knappt nåt? Osten smakar inget direkt och såsen är inte så jättegod, brödet smakar inte heller nåt typ, ganska smaklös pizza. Men kör man den dubbla tiden då blir den bränd och god, fast även här smakar den inget särskillt egentligen.

Har jag fel eller tycker ni om denna?

Köpte Grandiosa queen kantarell vis sidan om då det är deras nyhet just nu, den hade hårdost, tyckte verkligen inte om dennam slaskig och osten var inte passande.
Varför skulle den bli godare om du övergräddar?
Citera
2023-11-02, 23:52
Medlem
Bara namnet får lampan att lysa rött.
-Samma sak med män som klär sej i kläder med namnet Arma ni.
Citera
2023-11-03, 00:26
Medlem
bästa fryspizzan jag provat är tony's kebab eller tony's pepperoni. Kan vara så att den bara finns i stockholmsområdet. men de säljs på willys, citygross och ican, coopen
Citera
2023-11-03, 01:15
Medlem
Airwave92s avatar
Grandiosa är så jävla bajs, förstår mig inte på folk som faktiskt köper dessa pizzor. Spara pengarna och gå till din lokala pizzeria istället.
Citera
2023-11-03, 01:20
Avslutad
Mina barn älskar den pizzan...
Citera
2023-11-03, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
bästa fryspizzan jag provat är tony's kebab eller tony's pepperoni. Kan vara så att den bara finns i stockholmsområdet. men de säljs på willys, citygross och ican, coopen

Säljs på hemköp också, båda ägs av Axfood så inte så konstigt. Snålt med kebab men riktigt god för 50 kr.
Citera
2023-11-03, 01:55
Medlem
Enda ostpizzor som smakar något är quattro formaggio. Slår ett slag för Lidls variant, god för att bara en fryspizza.
Citera
2023-11-03, 10:31
Medlem
Airwave92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Säljs på hemköp också, båda ägs av Axfood så inte så konstigt. Snålt med kebab men riktigt god för 50 kr.

Den har typ 3 små kebab bitar på sig
Citera
2023-11-03, 11:53
Medlem
Sladdarens avatar
Är väl för lite ost ang 4 ostars pizza, på dr quarter, samt troligen billiga enkla varianter av de ostar de valt som är en bit ifrån authentiska, plus olagrade. Trots allt är det en 4 sotars pizza på nåt pannpizza bröd

Ost är dyrt om det ska vara fint, så kostnaden för denna stora pizza ligger nog i paritet med vad ni betalar för den

Enklast är kanske att läsa på baksidan på innehållsföreteckningen men utgår ifrån att dom vill ogärna vara specicifk ang ostval så det är kanske smaksatt ost ?

https://www.citygross.se/images/products/04001724010784_C1L1_2022-05-31.jpg?w=300
Senast redigerad av Sladdaren 2023-11-03 kl. 11:59.
Citera
2023-11-03, 14:43
Medlem
TonaldRumps avatar
Tjaa... Frysmat är ju just frysmat. Men jag håller med dig här. Det finns andra fryspizzor som faktiskt smakar något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in