2023-10-23, 03:30
  #2737
Medlem
Candycorn30s avatar
Vad är det hos dig, som tror att varningsklockorna ringer, hos en vanlig person, om man som förälder samsover med sin 11- 12 åring?

Vad insinuerar du?
Vad får dig att tänka i sådana banor?
Är man själv " normal" så är inte det ett problem, därför att man ser till barnets trygghet, primärt.
För som en kärleksfull och kompetent förälder, vill du ditt barns bästa.

Personligen anser jag, att människor som dig, som inte kan förstå, att man måste kunna våga ha en normal närhet med sitt barn, har en latent rädsla för sina egna perverterade ideer, eller oklara reaktioner för barn, pga, man själv inte klarat av, att ligga nära ett äldre barn, utan ha känna en sexuel attraktion.

En mycket liten, sjuk, del av föräldrar, skulle känna en sexuell attraktion till sitt barn, vid samsovning.

Kom ihåg, att i de flesta länder, med trånga ouppvärmda hem, kan den enda värmen, och tryggheten vara, att familjen sover tillsammans.
Den absoluta majoriteten har inte sexorgier med sina barn för det.
Trams!

Man ska som vuxen förälder ha en normal inbyggd spärr, att inte röra sitt barn sexuellt.
Det är dessutom något naturen själv, stoppar ( friskt beteende) eftersom om detta skulle ske, så är sannolikheten stor för att om dottern parar sig med sin Fader, blir barnet allvarligt defekt.
Det är ett sätt för naturen att stoppa detta.
2 Det utvecklar inte de egna generna, då det inte ger en ny hälsosam mix av två skilda individers, sammansatta DNA, vilket till slut, låta stammen/ gruppen dö ut, inom ett par generationer.

Det finns psykopater, nekrofiler och Pedofiler, men dom är en mycket liten del av en population.

Så mitt budskap, är, sov sålänge som ditt barn har behov av att sova hos sin forälder.
Skulle någon förälder i en sådan situation känna en sexuell attraktion, till sitt barn, då är du inte frisk.
Get help!
Preventell.
2023-11-02, 18:55
  #2738
Medlem
Någon som vet om Sulle har en dotter? Sofia hade en live idag (2 november) och fick en kommentar om att Sulle skulle ha en dotter.
2023-11-02, 19:04
  #2739
Medlem
Hon kan inte ha många rätt i skallen.
Låter som en heliumpåtänd hund när hon är i gång.
tror hon verligen att hennes situattion förbäbättras av att hon livar med soc pesoner. i högtalartelefon.

Och så fort nån skriver nåt som inte passar henne blir det block o hej då
lever väl på soc oxå eftersom hon sitter live mestadels på dagarna.

Vem är Sulle?..nån Afgan hane som hon får betalt för?

Hon borde tvångsomhändertas för vård
2023-11-02, 19:08
  #2740
Medlem
importungen står o snackr skit om sverige och regeringen...är inte det bästa han åker hem?
2023-11-03, 12:01
  #2741
Medlem
DayNites avatar
Tjänstemannen hon pratar med är saklig och trevlig i telefonen.
samtidigt så sitter hon och avbryter hela tiden, är otrevlig, skriker

jag är förvånad att han ens bemödar sig disktutera med Pajas Fia, snacka om tålamod

hon är ökänd som rättshaverrist, psykopat och rabiat kärring som vägrar lyssna
2023-11-03, 12:57
  #2742
Medlem
Han är otrolig!
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Tjänstemannen hon pratar med är saklig och trevlig i telefonen.
samtidigt så sitter hon och avbryter hela tiden, är otrevlig, skriker

jag är förvånad att han ens bemödar sig disktutera med Pajas Fia, snacka om tålamod

hon är ökänd som rättshaverrist, psykopat och rabiat kärring som vägrar lyssna
2023-11-03, 12:59
  #2743
Medlem
Ja. Som lever skyddat med barnens mamma efter hot.
Citat:
Ursprungligen postat av wiiilmaaa
Någon som vet om Sulle har en dotter? Sofia hade en live idag (2 november) och fick en kommentar om att Sulle skulle ha en dotter.
2023-11-03, 22:19
  #2744
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Tjänstemannen hon pratar med är saklig och trevlig i telefonen.
samtidigt så sitter hon och avbryter hela tiden, är otrevlig, skriker

jag är förvånad att han ens bemödar sig disktutera med Pajas Fia, snacka om tålamod

hon är ökänd som rättshaverrist, psykopat och rabiat kärring som vägrar lyssna
sant
2023-11-04, 01:30
  #2745
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det är så märkligt med Fias sambo(?) Sulle. Han har tydligen ett barn, på bara några år, i ett annat land. Är det inte bättre att åka dit och vara med det barnet än att skrika om sina andra två barn, utan någon som helst framgång.

Sedan den här Marlene. Jag vet inte vad jag ska säga. Hjälp. Hon går på riktigt runt på kyrkogården och letar efter sin son som blivit omhändertagen. Hon är verkligen i behov av vård. Sorgligt att se hur Fia (och många andra) hejar på och gör henne ännu mer paranoid.
Ja, det där med Marlene är märkligt hur de hejar på, faktiskt. Jag är inte så insatt när det gäller Marlene mer än att jag ser att hon inte är frisk nu och i tidigare videor. Men det jag undrar är om hon var så innan hennes barn blev omhändertaget eller blev hon psykiskt sjuk efteråt på grund av felaktigt beslut och hon kände vanmakt och blev sjuk?

Något man får ta i beaktande när föräldrar får sina barn felaktigt omhändertagna är att de kan må psykiskt väldigt dåligt. Men då kan det bli ett moment 22, för utifall en förälder då ber om hjälp från vården pga sitt psykiskt dåliga mående på grund av felaktigt omhändertagande, då kan föräldern få det ännu svårare att få tillbaks sitt barn, för då kan Socialtjänsten anföra att föräldern mår så psykiskt dåligt att hon eller han inte kan ta hand om sitt barn.

Men som sagt, jag har ingen som helst aning om Marlene var psykiskt illa däran innan omhändertagandet eller om det inträffat på senare tid? Vet du hur länge omhändertagandet varat? Hur som helst borde gruppen stötta henne på något annat sätt, kan jag också tycka.
__________________
Senast redigerad av Chillwill 2023-11-04 kl. 01:32.
2023-11-04, 04:20
  #2746
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familyunited
Om du följt liven borde du nu veta att det krävs i egentlig mening näst intill ingenting för att ta barn.

Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Tjänstemannen hon pratar med är saklig och trevlig i telefonen.
samtidigt så sitter hon och avbryter hela tiden, är otrevlig, skriker

jag är förvånad att han ens bemödar sig disktutera med Pajas Fia, snacka om tålamod

hon är ökänd som rättshaverrist, psykopat och rabiat kärring som vägrar lyssna

Citat:
Ursprungligen postat av Nejtackdeebra
Han är otrolig!

Är tjänstemannen saklig och trevlig? En totalt ignorant människa som enbart upprepar att de har gjort rätt, en kafkaartad människa. Han säger att de utreder endast på anmodan av IVO, annars har de gjort rätt. Har full förståelse för att Fia blir arg, en total mur är vad han är. Tidigare aktiv utåtagerande AFA-anhängare som skulle krossa allt, ingen behaglig person då för 30 år sedan, nu ännu mycket mer obehaglig. Sade han 3000 barn som de utrett under hans 8 år? I alla fall utom ett hade de gjort rätt enligt tjänstemannen? Men då var IVO på dem. Men han vilĺ inte gå in i Fias ärende. De går aldrig in och kollar igen i något ärende. Enbart om IVO kommer. Finner inga ord för detta vansinne.

IVO består av 13 personer som ska granska tusentals ärenden. Den där tjänstemannen sitter och hänvisar till IVO! Sjukt samhälle.

Fia har skrivit och skrivit och skrivit till Enskede-Årsta-Vantör om felaktigheter, de bryr sig inte, ingen bryr sig. Jag tror absolut att socialtjänstens utredning i detta fall är en total katastrof.
Jag hoppas innerligt att Fias kamp ska lyckas, att hennes barn ska få komma tillbaks till henne. Jag förstår henne, hon har försökt på alla andra sätt tidigare, nu kör hon på så att alla ska få reda på hur det ligger till med dessa myndigheter.

Jag tänker inte gå in någonstans och läsa Fias dom, det kommer inte att visa huruvida fel är begånget eftersom allt hänger på hur socialtjänstens utredning är gjord, samt några bevis från Fias sida kommer inte heller att finnas med. Jag förstår också att hon blockar folk, människor som ifrågasätter kan vara sådana energitjuvar, det skulle inte spela rolĺ vad hon än säger. Tror jag.

Jag bara hoppas att hennes barn ska få komma hem till sin mamma igen.
2023-11-04, 05:18
  #2747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Är tjänstemannen saklig och trevlig? En totalt ignorant människa som enbart upprepar att de har gjort rätt, en kafkaartad människa. Han säger att de utreder endast på anmodan av IVO, annars har de gjort rätt. Har full förståelse för att Fia blir arg, en total mur är vad han är. Tidigare aktiv utåtagerande AFA-anhängare som skulle krossa allt, ingen behaglig person då för 30 år sedan, nu ännu mycket mer obehaglig. Sade han 3000 barn som de utrett under hans 8 år? I alla fall utom ett hade de gjort rätt enligt tjänstemannen? Men då var IVO på dem. Men han vilĺ inte gå in i Fias ärende. De går aldrig in och kollar igen i något ärende. Enbart om IVO kommer. Finner inga ord för detta vansinne.

IVO består av 13 personer som ska granska tusentals ärenden. Den där tjänstemannen sitter och hänvisar till IVO! Sjukt samhälle.

Fia har skrivit och skrivit och skrivit till Enskede-Årsta-Vantör om felaktigheter, de bryr sig inte, ingen bryr sig. Jag tror absolut att socialtjänstens utredning i detta fall är en total katastrof.
Jag hoppas innerligt att Fias kamp ska lyckas, att hennes barn ska få komma tillbaks till henne. Jag förstår henne, hon har försökt på alla andra sätt tidigare, nu kör hon på så att alla ska få reda på hur det ligger till med dessa myndigheter.

Jag tänker inte gå in någonstans och läsa Fias dom, det kommer inte att visa huruvida fel är begånget eftersom allt hänger på hur socialtjänstens utredning är gjord, samt några bevis från Fias sida kommer inte heller att finnas med. Jag förstår också att hon blockar folk, människor som ifrågasätter kan vara sådana energitjuvar, det skulle inte spela rolĺ vad hon än säger. Tror jag.

Jag bara hoppas att hennes barn ska få komma hem till sin mamma igen.

Det hoppas jag innerligt att de slipper göra. Finns en anledning: hon är inte frisk nog att ta hand om sina barn.
2023-11-04, 05:52
  #2748
Medlem
”Normala” föräldrar får inte sina barn omhändertagna av socialen.
Det finns ingen anledning att omhänderta barn som mår bra i sina familjer.
Men i hem, där föräldrarna inte är passande att ha barn eller där barnen far illa- en helt annan fråga.

Fia kickar i varje box av förälder som inte är frisk nog att ta hand om sina barn. Hon är fullständigt rabiat och i ett sådant skick att hon inte ska ha barnen hos sig.
Psykiskt instabil är förnamnet.
Läskig människa som i live går och skriker om socialen mitt på ljusa dagen. Högt och tydligt. Allt om hur hon hatar socialen och alla andra.

Inte någon gång har hon reflekterat över sitt egna beteende. Aldrig någonsin. Alltid andras fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in