Citat:
Ursprungligen postat av
Skaanseth
Har undret på om hun ble druknet i doskåla. Slepesporene går derfra og ut. Det var blod rundt dolokket. Politiet tok med seg et dørblad og selve dolokket. Kvelning sier Rettsmedisinsk og Politi, vet ikke om det vil bli samme utslag ved drukning, altså denne avføringen.
Jeg fikk vondt i hjertet når jeg leste det du skrev. Du treffer spikeren på hodet er jeg redd. Politiet var jo i kummen også. Visstnok var vel den gammel?
Om TH druknet AE i doskåla, sier det mye om hvilke følelser han bærer og nager på. Ingen normalitet i dette. Her finnes virkelig ondskap.
Kumøkka ble spredt rundt for å avlede hunders luktesans og kanskje tassen? Med blod, kumøkk, hundemøkk og avføring, ble det mye for TH å vaske. Politiet spurte om vaskevanene hans. De kan se mønster i bevegelsene det er blitt vasket i og sammenligne med vaskemønsteret i andre urørte rom som ble vasket av andre. Se innholdet i vaskevann/såpe. Er det samme person som har vasket? Samme person bruker vanemessig samme såpe og såpestyrke i vaskevannet. Og samme verktøy, klut/mopp/svamp/- legger igjen egenartede spor (eller fingeravtrykk om du vel, vi vasker alle forskjellig).
Alltid synes det var rart at TEH kom til huset og leste trusselbrevet, men ikke ble med til Politiet. Hvorfor skulle han komme? Se her hva som har skjedd, du må: Gi meg støtte (neppe) Hjelpe meg å bestemme hva vi skal gjøre?(usannsynlig at TH trengte TEH til sine beslutninger). Kjør avgårde med ting jeg må bli kvitt (sprox, vaskebøtte, nøkkel, våpen, men la igjen ammunisjonen).
Sa Politiet at TEH skulle være igjen? Politiet evakuerte hele familien på hotell samme dag, kanskje de ba han kjøre til hotellet direkte uten å møte dem på bensinstasjonen.