Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
"
- Du får la göra mååååsen då, för att få i dej sista korven"
Inklippt närbild på en fiskmås som blänger mot tittaren och en soundbite på ett måsskrik i bakgrunden.
Jag har svårt att förstå hur detta kan vara så roligt att någon kissar i byxorna. Jaja, vissa är lättroade.

Du röstar rött antar jag? 😃
Haha skämt åsido men vårt liv är väl ganska grått i övrigt med jobb & måsten, så lite utspacead, flummig skit är precis vad vi behöver.
Allt är så seriöst hela tiden överallt, det behövs lite mer ADHD-kreativitet i vardagen för att inte gå under helt o hållet.
Jag är själv en knäppis som önskar jag varit redigerare, jag hade antagligen klippt in ännu mer flum bara ”för att” för jag tycker folk är alldeles för torra nu mera.
”Sitt rak i ryggen, var tyst, se glad ut, men inte för glad för då är du psyk, svär inte, var inte annorlunda, var normal, andas tyst, spill inget, skratta inte åt fel saker, kolla snett på de som inte gör eller tycker samma” - den sortens liv passar inte mig helt enkelt.
Jag vill ha mer mås-skrik i livet.
Ladda ner en måsjävel som sms-signal, går det på IPhone? Måste kolla.
Väntar mig en torris enligt beskrivningen jag gjorde ovan- som nu kommenterar-
”Neeee har du iPhone usch blablabla man ska ha Android med extra plus minus noll och man ska köra Skoda eller Tiguan och sova senast 21 på vardagar och använda ättika istället för sköljmedel”
Nej. Det ska va kul o leva.
Dör hellre medans jag doftar sköljmedel, i min BMW, med min iPhone, skrattandes till ljudet av skrikande måsar.
(Måsar? Mäss? Möss? En mås flera mås?)