2023-11-01, 15:32
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Du menar 300 nu lr? 301 hade ju sjuk ångest såg man ju.

Ja 300. Ska kolla in nyaste äckelslemmet
Citera
2023-11-01, 15:55
Medlem
Slemhögen ifrån Norrköpings video rekommenderas inte. Äcklig att han suger på dildon efter att den "dirigerats" in i hans gubbrumpa. Rekord i antal fladdrande magveck har han också.

Men varför återanvänder de Skurt-rösten, det var ren tur att han inte hört den förr?
Citera
2023-11-01, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth

Jag har också lagt märke till att många har otroligt svårt att hålla ögonkontakt. Detta är ett typiskt tecken på asperger.

Eller så har personen precis gjort bort sig och skäms?
Citera
2023-11-01, 16:20
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Slemhögen ifrån Norrköpings video rekommenderas inte. Äcklig att han suger på dildon efter att den "dirigerats" in i hans gubbrumpa. Rekord i antal fladdrande magveck har han också.

Men varför återanvänder de Skurt-rösten, det var ren tur att han inte hört den förr?

De har bara den. Kryllar inte av gratis och passande rösttransformer.
Citera
2023-11-01, 16:49
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InPain
Eller så har personen precis gjort bort sig och skäms?

Möjligtvis men jag tror inte att det är den enda förklaringen.
Citera
2023-11-01, 16:51
Medlem
Zloths avatar
Ingen som har någon information om hur det går för Robinsongäddan? Lever fanskapet ens?
Citera
2023-11-01, 16:58
Medlem
Citat:
Möjligtvis men jag tror inte att det är den enda förklaringen.

Många gäddor uppvisar säkerhetsbeteenden, busschauffören är ett tydligt exempel på det när han konstant rör vid sitt ansikte, smeker sin haka osv. Ångestlindring.
Citera
2023-11-01, 17:00
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ingen som har någon information om hur det går för Robinsongäddan? Lever fanskapet ens?

Hej nasse,

Han lever och har hälsan, skiljde sig i våras men i övrigt inget aktuellt mål i Lycksele tingsrätt. Tvivlar på att det pågår förundersökning,men kan ha fel. Åter skriven i Borgafjäll sen en tid tillbaka.
Citera
2023-11-01, 17:11
Medlem
Zloths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanskurt
Hej nasse,

Han lever och har hälsan, skiljde sig i våras men i övrigt inget aktuellt mål i Lycksele tingsrätt. Tvivlar på att det pågår förundersökning,men kan ha fel. Åter skriven i Borgafjäll sen en tid tillbaka.

Tack för informationen skurt.
Citera
2023-11-01, 17:37
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Många gäddor uppvisar säkerhetsbeteenden, busschauffören är ett tydligt exempel på det när han konstant rör vid sitt ansikte, smeker sin haka osv. Ångestlindring.

Där är nog mycket att hämta för någon som kan psykiatri, psykologi eller beteendevetenskap. En sak jag har tänkt på är att många av de gäddor som stannar kvar och pratar blir helt öppna och genomskinliga, i någon sorts paniktillstånd. De pratar högt och avslöjar sin taktik och sina lögner själva i stil med "jag har ju ingen dator, jo just det ni har ju en bild på det" eller "hon sa hon var 18, eller just det ni har ju visat skärmen när hon skrev hon var 14" istället för att vara tysta. Undrar vad det beror på, de blir så chockade så de klarar inte ens av att försöka ljuga bra?
Citera
2023-11-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Där är nog mycket att hämta för någon som kan psykiatri, psykologi eller beteendevetenskap. En sak jag har tänkt på är att många av de gäddor som stannar kvar och pratar blir helt öppna och genomskinliga, i någon sorts paniktillstånd. De pratar högt och avslöjar sin taktik och sina lögner själva i stil med "jag har ju ingen dator, jo just det ni har ju en bild på det" eller "hon sa hon var 18, eller just det ni har ju visat skärmen när hon skrev hon var 14" istället för att vara tysta. Undrar vad det beror på, de blir så chockade så de klarar inte ens av att försöka ljuga bra?

Skulle tro att deras hjärnor snurrar som en torktumlare och tror knappast att de suttit och gjort mycket research på Dumpen -detta är kåtbockar och de vill ha kontakt med barn, inte nagelfara Dumpen. De möter därmed ett okänt monster (åtminstone vissa) och då blir det som det blir. Vem fan ljuger om ålder etc ifall man vet att alla loggar sparas ned och att Sara har örnkoll på dem? 🤔
Citera
2023-11-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalle46

Ha ha ha jag trodde först han hade nåt eksem som han kliade på! Sen det där han tryckte upp i röva såg ut som en sån man körde upp i näsan förr vid förkylning,har för mig det hette Vicks. Vet inte om dom finns längre,fast han kanske har sparat sin? Hela gubben ser antik ut. Han skulle hållt sig till "Hem till byn-filmerna"

Nässprayer finns ju på Apoteket.Men alltså...HUR kan man tro att det där är sexigt? En slapp gubbrumpa som får sig lite nässpray?

Han känns som en typisk Samhall/förtidspensionärfigur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in