2023-11-01, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enkulaihuvudet
Precis. Hade det varit HA tillexempel som styrde som förr så hade "gatan" fungerat som gamla skolan fortfarande. Det hade inte varit kaos i detta land och våra kids hade inte sett upp till detta på samma sett.

Ha är smarta. Även om ja hatar kriminalitet idag.

Dessa "nätverk" är ett gäng individer som fick storhetsvansinne av pengarna. Internet grupper, flugsvamp, archetyp, facebook "ortens blocket", wickr grupperna. Och jag var en av dem som skapade många av dessa grupper vilket jag skäms för idag.
Lite som att internet kom till världen och folk började surfa.

Som du skriver hade han varit lojal så hade han inte haft problem idag.
"Tyvärr" så vill alla dessa bli "störst" och ta över världen tills dom sitter i en källare med en picka i pannan eller förblöder på en gata någonstans. Dom gör vad som helst för cashen.
Storhetsvansinne med andra ord. Ingen sikt på framtiden.

Så jävla trött på att det kunde gå så här långt av "lite internet beknande"

Nu ska ja lugna mig innan nerverna tar över helt.
Endera så trollar du eller så har du koll. Tror på det senare. En fråga: Vart har den där greken tagit vägen i allt det här?
Citera
2023-11-01, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
Endera så trollar du eller så har du koll. Tror på det senare. En fråga: Vart har den där greken tagit vägen i allt det här?

Greken och Dalen nätverket jobbar nog på som vanligt och njuter av att motståndarsidan dödar sig själva.
Citera
Avslutad
[quote=Enkulaihuvudet|86261503]Vet att abdo har en 32-35 årig vit kille (svensk tror jag) som springer åt honom. Bor på vallgatan i Borlänge. Har en silverfärgad c63 amg och en svart Audi rs6 av äldre modell i garaget. Audin är Ute ibland. Mercan står ofta parkerad längs vägen på vallgatan. Ute och driftar mellan 22-07 på nätterna förr iallafall (3år sedan). En liten son på ca 4-6år idag. Den svennen har en högerhand som är somalier som är runt 27-30år. Springer åt abdo. Säljer mycket droger på tjärna ängar.

Okej men det låter som nån små becknare som säljer gram. Jag menar mer vilka är toppen i jordgubbens gäng, och rawas gäng? Är dom ensamma nu eller ingen av dom vågar ha folk runt om kring sig om dagarna?

Han Mustafa vart kommer han in i bilden? Vems sida är han på?

Och greken vems sida är han på eller han är inte inblandad i det här?
Citera
Medlem
Bosnierna ser Harris som en svennebanan och tar starkt avstånd från att han är Bosnier. Svenskarna ser honom som en blatte aka icke svensk och tar avstånd från honom.

Kan vi inte bara komma överrens om att han är zigenare?
Citera
2023-11-01, 14:56
Medlem
Citat:
En stor anledning att jag lämna det där skit livet bland dessa "ledare" var att man gång på gång slutade bli förvånad när det fattades pengar och blev knullad i arslet av sina närmsta. Man började okeja att bli rövknullad. Gjorde du stora pengar kom alla runt dig som en svärm myggor. När du inte gav dem uppmärksamhet eller pengar så fick du fiender som inte vågade göra något men förstörde affärerna.. Du ska föda alla. Mata alla. Men inte en käft gör något själva. En viss procent gör det. Men långt ifrån alla.

sen försökte dem bli likadana som en själv och leka lojala och 100 gubbar men I slutet av dagen ligger 99% med panik ångest och nojiga och grova ptsd. I hopp om att köpa en villa utomlands och njuta livet ut.
Sanningen är att vägen dit är hårdare än det låter. Är du människa vid 30 ska du vara jävligt glad.

Vet du hur lätt det är att skaffa kranar i andra länder. Det är skrämmande enkelt. Men i Sverige som "gangster" är du en myra för folk utomlands. Dom garvar åt en. Rawa har gjort en hel jävla del Cash och det har nu gjort honom "odödlig" tror han. Men sanningen är att vi alla blöder. Rawa hade inte funnits idag om han gjorde jobben själv. Det är pengarna.

Glöm inte detta inlägg. Ja sätter 10 miljoner kr på att rawa är klippt inom 7år. Alternativt borta för alltid.
Har träffat dessa i alla tillfällen och i slutet av dagen är man inte så jävla tuff. Media gör dessa till escobar nummer 2. Men sanningen är att det är ett gäng internet säljare som tjänat en hel del Cash och utvecklat det genom flugsvamp, archetyp market och snorungar som springer. Det stora pengarna tjänas på darknet av dessa tyvärr.

Urban 65 kan sitta i Thailand och skicka Jaba till hela jorden på darknet och se ut som räven i media.
Så gott folk med det sagt. Var inte rädda för dessa individer. Har du egna medel kan du va lika farlig.

Helvete vad det brinner i mig så jag ber om ursäkt om jag uttryckt mig "kaxigt" Men dessa kunde varit benke, Berit, Anna Greta och johan som har en lada och en har kontakter på tjack olja. Svårare än så är det inte.

Det du skriver borde dagens unga i riskzonen få höra. Det är inget glammigt liv de är på väg in i.
Bra skrivet!!

Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
50/60? Där ser man.

Men han beter sig absolut inte som en svensk. Mer som en muslim

Och du beter dig som en pedofil.
Citera
2023-11-01, 14:58
Medlem
[quote=Jagheterpinto|86261617]
Citat:
Vet att abdo har en 32-35 årig vit kille (svensk tror jag) som springer åt honom. Bor på vallgatan i Borlänge. Har en silverfärgad c63 amg och en svart Audi rs6 av äldre modell i garaget. Audin är Ute ibland. Mercan står ofta parkerad längs vägen på vallgatan. Ute och driftar mellan 22-07 på nätterna förr iallafall (3år sedan). En liten son på ca 4-6år idag. Den svennen har en högerhand som är somalier som är runt 27-30år. Springer åt abdo. Säljer mycket droger på tjärna ängar.

Okej men det låter som nån små becknare som säljer gram. Jag menar mer vilka är toppen i jordgubbens gäng, och rawas gäng? Är dom ensamma nu eller ingen av dom vågar ha folk runt om kring sig om dagarna?

Han Mustafa vart kommer han in i bilden? Vems sida är han på?

Rävens närmaste är ju Benzema som sitter nere i Irak och kör live på instagram, samt några av ledarna i Bro nätverket, ett par av dom sitter just nu fängslade i Tunisien. P*ya Sh*fie är en annan som ska stå högt i Rävens led men oklart vart han befinner sig ute i världen, troligen i Iran.
Citera
2023-11-01, 15:00
Medlem
Citat:

Har bott i dalen men jag tillhör dem äldre som valde rätt väg i livet.
När vi körde var det chosen ones och modo,gibbo,esa som styrde. Jag vet ingenting om greken tyvärr. Har bara bott där och hängt med äldre individer.
Dessa är dom som var "barnen på gården" då jag bodde där.

Trollar jag så trollar jag jävligt bra.

Hatar kriminalitet och hatar dessa individer. Hjälper hellre samhället än håller käften. Och gola finns bara bland kriminella kretsar. Inte bland oss hederliga medborgare. Jag var dum en gång i tiden men insåg att hur mycket pengar jag än hade ville ingen mig väl. Och jag blev aldrig lycklig, jag förstörde familjer och liv. Därav sätter ja hellre dessa på livstid än håller käften.
Kolla upp va ja skrivit och se hur mycket som stämmer.
Fråga på så berättar jag mer än gärna allt jag vet.
Citera
2023-11-01, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dobarj3
Geniet Elvir skrev för 24h sen i i Facebook gruppen "Izdavanje/ prodaja stanova ( Sarajevo)"

"Letar efter en 3:a från idag
Gör 1400km/700€
En månad
Om möjligt, tre månader!"

Rawa betalar inte bra om de inte har råd med mer än 700€ i månaden.

Elvir skämmer ut alla bosnier. Fick sin mammas port sprängd för att han ska leka allan med gäng, hoppas att den andra bosniern Mevludin Mehonjic står på tur. mater vam jebem sram vas bilo

Kollar man på kommentarerna så verkar han lägga ut samma/liknande annons ofta. Betyder kanske att de håller till där nere? Iaf sen juni har de sökt boende i Sarajevo ..

Hittade också det här:

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02tHoTbNdiQo35cwSov4w274 YHAhkeZBcpgDckD5nyNp7A9Pj1M4AqAVukVxjYo7U1l&id=100 063566047280
Senast redigerad av KumJing23 2023-11-01 kl. 15:10. Anledning: Ny info
Citera
2023-11-01, 15:05
Medlem
Här hittar ni Oliver.
https://depo.ba/clanak/250564/detalji-mafijaske-likvidacije-u-sarajevu-placene-ubice-stigle-iz-svedske-osterdahla-pokusali-ubiti-i -u-istanbulu
Citera
2023-11-01, 15:09
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundentorsten
Här hittar ni Oliver.
https://depo.ba/clanak/250564/detalji-mafijaske-likvidacije-u-sarajevu-placene-ubice-stigle-iz-svedske-osterdahla-pokusali-ubiti-i -u-istanbulu
Det där är Harris.
Citera
2023-11-01, 15:12
Avslutad
Citat:
Tror inte att du trollar, tror du har koll..
När tar skiten slut och hur?

Det har redan tagit slut.
Alla tongivande är på flykt i sina respektive hemländer och alla med hotbild i Sverige har polisbevakning så nu får som klippa varandra i hemländerna Irak, Iran, Turkiet, Bosnien
Men här i Sverige har det redan börjat lugna ner sig ju.
Det kommer dock komma nya gäng som fyller tomrummet snart.
Citera
2023-11-01, 15:13
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashback1987
Österdahl i efternamn. Mamma som heter Susanna/Susanne. Ser ganska ljus ut i hyn också. Detta kan vara en svensk va?

Förutom, den importerade svenska brottsligheten börjar ställa till med ett jävulskap i resten utav världen.

Vi har haft attentat i Spanien och guldkusten. Svenskar har berikat Tunisien, naturligtvis Turkiet och Danmark och nu också Bosnien.

EU och omvärlden borde snart ta Sverige i örat, varför ska andra städer och länder drabbas negativt för att Sverige öppnat sina dörrar till tredje världen? Finns inte många länder nu som är fredade av detta.

Mamman högst troligen jugge. Hon heter nu Sos* Suzann* (* a). Finns endast en med förnamnet Sos* och samma födelsedatum i folkbokföringarna fram till 1990, och denna står som född i Jugoslavien. Efternamn Alij*j (* a) som av allt att döma är ett namn från Kosovo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in