Citat:
Ursprungligen postat av
macccan87
Märkt det tydligt då jag läst en hel del fupar i synnerhet när det handlar om narkotika. Man tänker sig att de som är lite högre upp i leden och håller kilon har någon slags opsec eller finess. Så visar det sig gång efter annan att man egentligen har att göra med analfabeter utan någon som helst förmåga till någonting egentligen. De råkar bara ha ett telefonnummer till nån som har koll på läget i typ Marocko som fixar in grejerna åt dem till landet.
En stor anledning att jag lämna det där skit livet bland dessa "ledare" var att man gång på gång slutade bli förvånad när det fattades pengar och blev knullad i arslet av sina närmsta. Man började okeja att bli rövknullad. Gjorde du stora pengar kom alla runt dig som en svärm myggor. När du inte gav dem uppmärksamhet eller pengar så fick du fiender som inte vågade göra något men förstörde affärerna.. Du ska föda alla. Mata alla. Men inte en käft gör något själva. En viss procent gör det. Men långt ifrån alla.
sen försökte dem bli likadana som en själv och leka lojala och 100 gubbar men I slutet av dagen ligger 99% med panik ångest och nojiga och grova ptsd. I hopp om att köpa en villa utomlands och njuta livet ut.
Sanningen är att vägen dit är hårdare än det låter. Är du människa vid 30 ska du vara jävligt glad.
Vet du hur lätt det är att skaffa kranar i andra länder. Det är skrämmande enkelt. Men i Sverige som "gangster" är du en myra för folk utomlands. Dom garvar åt en. Rawa har gjort en hel jävla del Cash och det har nu gjort honom "odödlig" tror han. Men sanningen är att vi alla blöder. Rawa hade inte funnits idag om han gjorde jobben själv. Det är pengarna.
Glöm inte detta inlägg. Ja sätter 10 miljoner kr på att rawa är klippt inom 7år. Alternativt borta för alltid.
Har träffat dessa i alla tillfällen och i slutet av dagen är man inte så jävla tuff. Media gör dessa till escobar nummer 2. Men sanningen är att det är ett gäng internet säljare som tjänat en hel del Cash och utvecklat det genom flugsvamp, archetyp market och snorungar som springer. Det stora pengarna tjänas på darknet av dessa tyvärr.
Urban 65 kan sitta i Thailand och skicka Jaba till hela jorden på darknet och se ut som räven i media.
Så gott folk med det sagt. Var inte rädda för dessa individer. Har du egna medel kan du va lika farlig.
Helvete vad det brinner i mig så jag ber om ursäkt om jag uttryckt mig "kaxigt" Men dessa kunde varit benke, Berit, Anna Greta och johan som har en lada och en har kontakter på tjack olja. Svårare än så är det inte.