2023-10-31, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Det är nog garanterat massa filter och skit på den bilden ska du se. Om det inte har uppfunnits än så är det min största önskan att det uppfinna en app man kan ladda ner som automatiskt tar bort filter och skit på alla bilder man ser som folk lägger upp.
Oavsett filter eller ej så ligger det en poäng i att det må förstört hans liv
Citera
2023-10-31, 20:32
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
En vacker bild på Skuldberget och hans dotter, men måste erkänna att den känns lite närgången.

Vad anser ni?

https://i.postimg.cc/DZFxvCjz/PAPPAoch-DOTTER.png

Har han förstört pigmentet i nyllet pga allt solande? Zooma in pannan så fattar ni vad jag menar.
Citera
2023-10-31, 20:54
Medlem
Von.pigpelts avatar
Chrippa har du inte det svårt för att Rask smiskade din stjärt rödrandig?
Citera
2023-10-31, 22:42
Medlem
MudOvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Millivanillijackan?🤣🤣
Hans klädsmak är piss, han kombinerar stil och form, utan att se om han har kroppen att bära upp plagget, passar i färgen eller liknande, det viktigaste är märket.
När han kom till storstan med sina märken, såg han fruktansvärt pinsam ut.
Som tagen ur "Kingpin"
Trodde han skulle bli nerslagen pga sin attityd....han vågar inte ta tuben av någon anledning

Det var det värsta jag hört! Klart han inte åker tuben bland en massa fattiglappar när han är miljonär! (ironi)
Citera
2023-10-31, 22:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MudOven
Har han förstört pigmentet i nyllet pga allt solande? Zooma in pannan så fattar ni vad jag menar.
Man behöver inte zooma...

Såg ett inlägg när han gick med Lillen på axlarna i regnet, påväg till gymet.
Hur länge tänkte han att tillvaron ska fungera på detta sätt? Det är sjukt och egoistiskt. Han borde fundera på vad som är viktigt i livet. Ska han skrika och hålla för öronen länge till? Han måste fatta att situationen är ohållbar.
Citera
2023-10-31, 23:08
Medlem
knark-kungens avatar
Bara jag som tror han kommer åka in på en kaffevolta för penningtvätt, bedrägeri eller vilka brottsrubriceringar det nu kommer att bli tal om?

Med tanke på hur offentligt allting är hoppas jag verkligen ekobrott har koll på honom.
Citera
2023-10-31, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Man behöver inte zooma...

Såg ett inlägg när han gick med Lillen på axlarna i regnet, påväg till gymet.
Hur länge tänkte han att tillvaron ska fungera på detta sätt? Det är sjukt och egoistiskt. Han borde fundera på vad som är viktigt i livet. Ska han skrika och hålla för öronen länge till? Han måste fatta att situationen är ohållbar.

Hur många gym i Stockholm har barnpassning såhär sent eller ska ungen sitta med en godispåse och titta på tills han är klar?
Citera
2023-11-01, 00:38
Medlem
Gaspari-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag har gjort det och det är deklarations år 2021, Berg Christofer, 357 246 kr

det är väl den lagliga inkomsten från sitt jobb på toyota med en snittlön på 29 800kr i månaden.

Lol. Typ 20k netto?
Citera
2023-11-01, 01:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hur många gym i Stockholm har barnpassning såhär sent eller ska ungen sitta med en godispåse och titta på tills han är klar?

Snubben har sagt att han endast går till gymmet med ungen under lämpliga tider som förmiddag när de flesta är på jobbet. Men vad jag såg var det mitt i rusningstrafiken som han fick till gymmet med ungen denna gången. Gymmet är en farlig plats för livliga ungar med mask i rumpan. Speciellt när han är så fattig o bara gymmar på de billigaste gymmen som ej har en barnavdelning som bla Sats har.
Citera
2023-11-01, 01:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hittade en rolig bild på Chrippa från semestern.

https://bilddump.se/bilder/20231030214433-78.73.117.89.jpg

Exakt! Rika bär svindyra kläder UTAN logga men det ser ut som enkla kläder ifrån bla Ica maxi. Och Fattiga bär totalt sönder stripade kläder utav loggor att det inte är en enda kvadratcentimeter ledig ifrån text o tryck.
Det finns bla en serie ifrån Ralph Lauren som heter ”Purple label” den serien ifrån Ralph Lauren är endast kläder UTAN logga och den serien köper rika människor. Det är extremt tacky att bära logga som en person från en finare o rik familj. En person med klass bär aldrig kläder med ett endaste märke på sig förstås men det verkar ju inte anabola muppen fatta så jävla trög.
Citera
2023-11-01, 01:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Snubben har sagt att han endast går till gymmet med ungen under lämpliga tider som förmiddag när de flesta är på jobbet. Men vad jag såg var det mitt i rusningstrafiken som han fick till gymmet med ungen denna gången. Gymmet är en farlig plats för livliga ungar med mask i rumpan. Speciellt när han är så fattig o bara gymmar på de billigaste gymmen som ej har en barnavdelning som bla Sats har.

Aha.. men får man ens ha med ungen där?
Citera
2023-11-01, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Aha.. men får man ens ha med ungen där?

I praktiken nej men han gör ju som han vill han tror ju att han bestämmer över allt o alla skiter totalt i regler o sunt förnuft. Han trycker ner ungen i ett hörn med iPad i högsta hugg och en påse lördagsgodis dygnets alla timmar o dagar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in