2023-10-31, 22:48
Medlem
norther1s avatar
Vilken riktigt vek jävel den här #301:en verkar vara. Herrejävlar, säkert oskuld också.
Citera
2023-10-31, 22:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Men du fick ju en helt underbar runkelirunk video och en erotisk dildoavsugning istället. Plus riktigt fet röv att titta på.
Ingen konfrontation på den här men minnesvärd var den ändå tycker jag.
Som underhållning sett är Gädda #300 Kungen i sammanhanget. Att se hans runkande och höra den stönande rösten, det fläskiga ansiktet med fem dubbelhakor, sedan den enorma fläskmagen åtföljandes av den lille slappa kompisen hängandes, porrsugningen av en dildo, samt åsynen av nyrakad gubbröv... Det slår ju det mesta i komediväg! 😂

Som jag sagt så många gånger nu, om jag skrattar ihjäl mig så är Sara Nilsson ansvarig.. 😬😬😬
Citera
2023-10-31, 22:50
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan
Jo, det handlar inte om att fånga gäddor utan istället att få uppmärksamhet. Allt ljus på misslyckade Sara och Patrik. Det ska bli revansch genom att fånga #300, #301 osv..

Jag tycker verkligen synd om #300. Hur kan man vara så blåst att han inte ser igenom ”13-åringen”, eller vilken ålder nu tjejen skulle ha. De ömkliga läten hon ger ifrån sig och det är uppenbart fejk!! Men kåtheten tar överhand hos gubben. Vilken 13-årig tjej skulle tända på en sådan som han!?? Och vilka barn skulle dumplingarna rädda från honom?? Sara och Patrik har hjärnspöken de lux.
Han har begått övergrepp på en 13-åring tidigare, vilket han erkänner till i samtalet också. Det var hon som kontaktade Dumpen och tipsade om hans aktiviteter. Så hjärnspökena är kanske dina?
Citera
2023-10-31, 22:53
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppillisnopp
Haha jag har skrattat nå så kopiöst åt era analyser av videon, dom som faktiskt gjorde att jag med stor möda tog mig igenom den till slut (för det var inte enkelt som några redan påpekat).
Hur han i jämna cirkelrörelser misshandlar sin slaka kuk samtidigt som han viskar och väser om att han minsann vill se barnet. Och när måttet är rågat så börjar han sluka en jävla DILDO?! Jag kan inte ens i min fantasi… nej fyfan.

Och vilken fiskare må jag säga. Att behålla sinnesnärvaron i den där situationen är både makabert och imponerande.
Ja fyfan är inte detta själva definitionen av ett inspelat karaktärsmord så vet jag inte. Finns det något värre?
Förstår vissas upplevelse av att det skulle vara ett antiklimax med nr 300 (sen är det som sagt oerhört mycket tragik i hela situationen då ett riktigt barn blivit utsatt) då det inte var någon fallhöjd eller konfrontation men FAN ALLTSÅ den där videon gick inte av för hackor. Den har etsat sig fast och jag har ofrivilligt gått och tänkt på den hela dagen idag på jobbet.

Tackar, dessa vidriga pederaster är dom bästa musorna!
Tack själv för att du tar dig tid att skriva poesi om nåt så vackert som snoppsnurrande gubbar. Det är ju väldigt vackert i sig egentligen, det faktum att du skapar en slags konstnärlig distans till det vansinniga i allt det här. Håller också med om att man blir rätt inspirerad på ett märkligt sätt, det är perfekt för skaparandan.

Hade också svårt för videon när jag inser att han är på väg att fläka upp röven. Ligger med mobilen men satte ena handen för och tittade sporadiskt tills jag insåg att man inte kommer se mer än såhär. Hade det börjat rinna från anus hade jag nog fan stängt av.
Citera
2023-10-31, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Vilken riktigt vek jävel den här #301:en verkar vara. Herrejävlar, säkert oskuld också.

Killen håller telefonen i två händer när han tar en selfie, riktigt vek.
Citera
2023-10-31, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhoppillisnopp
Haha jag har skrattat nå så kopiöst åt era analyser av videon, dom som faktiskt gjorde att jag med stor möda tog mig igenom den till slut (för det var inte enkelt som några redan påpekat).
Hur han i jämna cirkelrörelser misshandlar sin slaka kuk samtidigt som han viskar och väser om att han minsann vill se barnet. Och när måttet är rågat så börjar han sluka en jävla DILDO?! Jag kan inte ens i min fantasi… nej fyfan.

Och vilken fiskare må jag säga. Att behålla sinnesnärvaron i den där situationen är både makabert och imponerande.
Ja fyfan är inte detta själva definitionen av ett inspelat karaktärsmord så vet jag inte. Finns det något värre?
Förstår vissas upplevelse av att det skulle vara ett antiklimax med nr 300 (sen är det som sagt oerhört mycket tragik i hela situationen då ett riktigt barn blivit utsatt) då det inte var någon fallhöjd eller konfrontation men FAN ALLTSÅ den där videon gick inte av för hackor. Den har etsat sig fast och jag har ofrivilligt gått och tänkt på den hela dagen idag på jobbet.

Tackar, dessa vidriga pederaster är dom bästa musorna!

Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Tack själv för att du tar dig tid att skriva poesi om nåt så vackert som snoppsnurrande gubbar. Det är ju väldigt vackert i sig egentligen, det faktum att du skapar en slags konstnärlig distans till det vansinniga i allt det här. Håller också med om att man blir rätt inspirerad på ett märkligt sätt, det är perfekt för skaparandan.

Hade också svårt för videon när jag inser att han är på väg att fläka upp röven. Ligger med mobilen men satte ena handen för och tittade sporadiskt tills jag insåg att man inte kommer se mer än såhär. Hade det börjat rinna från anus hade jag nog fan stängt av.

Hahahaha, jag skrattar så jag gråter av dessa två inlägg.
Tack.
Citera
2023-10-31, 23:00
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norther1

100 procent att shunon är oskuld.
Citera
2023-10-31, 23:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skivadbanan

Jag tycker verkligen synd om #300. Hur kan man vara så blåst att han inte ser igenom ”13-åringen”, eller vilken ålder nu tjejen skulle ha. De ömkliga läten hon ger ifrån sig och det är uppenbart fejk!! Men kåtheten tar överhand hos gubben. Vilken 13-årig tjej skulle tända på en sådan som han!?? Och vilka barn skulle dumplingarna rädda från honom?? Sara och Patrik har hjärnspöken de lux.
Han har ju redan begått övergrepp på en 13-åring, men det missade du kanske? Det här är en riktigt vidrig jävel ska du veta, han är inte bara ful utan hemsk också.

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
100 procent att shunon är oskuld.
Håller med ang #301 , han har nog aldrig knullat. Hans pussbild är fan legendarisk, så jävla ful..
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-10-31 kl. 23:15.
Citera
2023-10-31, 23:13
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Jag bara lyssnade lite till videon på #300 och blev smått traumatiserad av ljudet. Mina tankar går till Skurt som tvingades spela med och fejkstöna till föreställningen.
Citera
2023-10-31, 23:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Hahahaha, jag skrattar så jag gråter av dessa två inlägg.
Tack.
Hahaha! Jag var tvungen att kolla ikväll igen.

"Hör du mig förresten?"
"Du får dirigera mig nu..."

Viskar pedofilvalen i sitt headset innan han vänder sig om. Barnet ska alltså dirigera honom när dildon ska upp i röven. Lite mer till höger där nu, Rolle, så träffar du snart rätt!
Citera
Medlem
Leibachs avatar
#301 Stämmer namnet i chatten, hittar ingen som heter exakt så med den stavningen och rätt ålder varken på Ratsit, Merinfo eller liknande?
Citera
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Jag bara lyssnade lite till videon på #300 och blev smått traumatiserad av ljudet. Mina tankar går till Skurt som tvingades spela med och fejkstöna till föreställningen.

Tack, det var hemskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in