2023-10-31, 19:13
Medlem
Jag blir tokig på honom, fast jag vet att det inte är hans fel men hur jävla menlös får man vara. Polisanmälan, skriv på FB, Insta, prata med alla om att man blivit trakasserad. Hans mesiga svar o förklaringar till tjejerna som fått sms är ju löjligt tama. Sen är det ju självklart han kan byta mobil o telefonnr oftare och säga till sina kompisar varför .
2023-10-31, 19:28
Medlem
dialektikers avatar
Ser på avsnitt 2 nu. Så himla obehagligt.
Får vibes av en utav de äckligaste skräckfilmer "Copycat".😱🥶
Är på drygt halva avsnittet "då hon ser honom" då han går ur bilen till sin lägenhet.
Samma känsla som då Copycat hackar sig in i datorn hos Sigourney Weaver, och "ser henne" då han visar ett skräckansikte i fotot hon kollar på datorn.
Djupt, djupt psykstörd person, hon som förföljer Felix.

Alltså jag hade fått mitt psyke havererat av att ha en så läskig och psykstörd person som förföljde mig.
Senast redigerad av dialektiker 2023-10-31 kl. 19:55.
2023-10-31, 19:30
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goootfrid
Jag blir tokig på honom, fast jag vet att det inte är hans fel men hur jävla menlös får man vara. Polisanmälan, skriv på FB, Insta, prata med alla om att man blivit trakasserad. Hans mesiga svar o förklaringar till tjejerna som fått sms är ju löjligt tama. Sen är det ju självklart han kan byta mobil o telefonnr oftare och säga till sina kompisar varför .
Jaha en idiot till
Hur fan vore det om du tog och läste domen.
Hon blev en av hans närmaste vänner så självklart lönade sig det inte att byta nummer.
Hon ville ha honom utstött så hon kom honom närmast.

Vet inte vilken gång i ordningen jag skriver samma sak.
Sabrin hade dubbla sim i sin telefon och skickade samma skit till sig själv som till Feli* och andra.
Dom stöttade varandra i det vidriga dom båda blev utsatta för.

Men du är som alla andra som vill slänga skit på BO och du har inte orkat läsa domen heller för då hade du inte skrivit så här.
Väldigt genomskinligt.
Senast redigerad av Timeout 2023-10-31 kl. 19:32.
2023-10-31, 20:07
Medlem
SnutteFia03s avatar
Hur lyckades hon ta reda på att han satt och spelade, och vilket specifikt spel det var, när han satt hemma med fördragna persienner?
2023-10-31, 20:20
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Hur lyckades hon ta reda på att han satt och spelade, och vilket specifikt spel det var, när han satt hemma med fördragna persienner?

Ja, så rysligt.
Det framgick inte av avsnittet. Någon som läst domen och sett hur seriemördar-psykfallet gjorde?
2023-10-31, 20:27
Medlem
Herregud man får ju knoster i huvudet av han, gör något för i helvete. Sitta och bara ta emot i fyra år säger en hel del om vilken typ av människa han är. Jävla pussy, fan gå till polisen eller varna alla du känner gör NÅGOT!
2023-10-31, 20:28
Medlem
Citat:

Instämmer, helt handlingsförlamad… vad fan äre frågan om.
2023-10-31, 20:28
Medlem
Citat:

Kände exakt samma. Har sett första och halva andra avsnittet nu jag tycker hela händelsen och dokumentären om den är helt onödiga.

Han har ju själv låtit detta fortgå.
Hur kan man TRO på såna sms han fått... det lyser ju fejk om dom.

Men jag är inte förvånad, hela hans uppenbarelse är menlös! Måste vara Sveriges mesigaste yrkesmilitär.
2023-10-31, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsawrap
Kände exakt samma. Har sett första och halva andra avsnittet nu jag tycker hela händelsen och dokumentären om den är helt onödiga.

Han har ju själv låtit detta fortgå.
Hur kan man TRO på såna sms han fått... det lyser ju fejk om dom.

Men jag är inte förvånad, hela hans uppenbarelse är menlös! Måste vara Sveriges mesigaste yrkesmilitär.

Japp en riktig fitt mupp.
2023-10-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03

Jag skulle gissa på att han spelade ofta när han var hemma (kanske syntes på ljuset från skärmen genom persiennen också) och vad han spelade visste hon helt enkelt för att hon kände honom och visste vad han brukade spela.
2023-10-31, 20:50
Medlem
Triremers avatar
Obegripligt hur han hanterar det. Var han rädd för skit han hade på samvetet? Under me too var han kanske livrädd.

Om jag som vän eller kollega skulle fått ett sådant SMS hade jag svarat att hon ska anmäla om hon nu menar att det han gjort är brottsligt. Då får rätten sköta det. Förtal och pöbelvälde hör inte hemma i en civiliserad rättsstat.

På något vis måste han delat position/avstånd. Snapchat? Avstånd på Tinder?

Finns galna brudar. En tjej jag matchade med på Tinder satt helt seriöst och kollade hur många kilometer bort jag var när hon inte trodde jag var hemma. En annan började med busringningar samt anmälde mig på Tinder så jag blev permanent bannad. Jag synade dem i tid tack och lov och insåg att de var. Vissa tjejer har väldigt svårt för att bli avvisade.
Senast redigerad av Triremer 2023-10-31 kl. 21:09.
2023-10-31, 21:00
Medlem
En dokumentär för hans eget ego helt enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in