2023-10-31, 15:30
Medlem
pillenoss avatar
Hej! Jag studerar tredje året på gymnasiet (teknik) och söker extrajobb att ha online. (ca 10-15h/veckan)

Det enda stället jag sökt hittills är en studiehjälp-verksamhet på distans, men dem har inte svarat.

Jag har grundläggande kunskap inom programmering men inte tillräckliga för att ha det som extrajobb. Jag har heller ingen avancerad kunskap inom bild eller videoredigering. Anledningen till att jag sökte till jobbet med studiehjälp är att jag hade kunnat se mig som intressant kandidat, men efter det har jag inte hittat fler exempel på arbetsområden online där jag känner att "det här stället är perfekt för just mig"

Har ni några konkreta tips på ställen som kan vara intressanta att kolla på?
Några ställen där man inte behöver ha avancerade existerande kunskaper?
Citera
2023-10-31, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pillenos
Hej! Jag studerar tredje året på gymnasiet (teknik) och söker extrajobb att ha online. (ca 10-15h/veckan)

Det enda stället jag sökt hittills är en studiehjälp-verksamhet på distans, men dem har inte svarat.

Jag har grundläggande kunskap inom programmering men inte tillräckliga för att ha det som extrajobb. Jag har heller ingen avancerad kunskap inom bild eller videoredigering. Anledningen till att jag sökte till jobbet med studiehjälp är att jag hade kunnat se mig som intressant kandidat, men efter det har jag inte hittat fler exempel på arbetsområden online där jag känner att "det här stället är perfekt för just mig"

Har ni några konkreta tips på ställen som kan vara intressanta att kolla på?
Några ställen där man inte behöver ha avancerade existerande kunskaper?

Kundservice kanske?
På något ställe där du kan jobba remote..
Citera
2023-10-31, 18:59
Medlem
OneTaps avatar
köp på wish o sälj på blocket =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in